Ümbersuunamised
Allikas: oppekava.edu.ee
Allpool näidatakse 50 tulemust vahemikus 1–50.
Näita (eelmised 50 | järgmised 50) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)
- *Liitmine, lahutamine ja korrutamine kahendsüsteemis/TEOORIA, NÄITED (E-koolikott:materjal:17648) → Liitmine, lahutamine ja korrutamine kahendsüsteemis/TEOORIA, NÄITED (E-koolikott:materjal:17648)
- Analüüsib diagrammidel ja tabelites esitatud infot ökoloogiliste tegurite mõju kohta → Analüüsib diagrammidel ja tabelites esitatud infot ökoloogiliste tegurite mõju kohta organismide arvukusele
- Analüüsib erinevate selgrootute loomade osa inimtegevuses ning toob selle kohta näiteid → Analüüsib erinevate selgrootute loomade osa inimtegevuses
- Analüüsib erinevate selgrootute loomade osa looduses ning toob selle kohta näiteid → Analüüsib erinevate selgrootute loomade osa looduses
- Analüüsib ja selgitab bakterite ja algloomade tähtsust inimtegevuses → Analüüsib bakterite ja algloomade tähtsust inimtegevuses
- Analüüsib ning selgitab bakterite ja algloomade tähtsust looduses → Analüüsib bakterite ja algloomade tähtsust looduses
- Analüüsib parasiitluse osa loduses → Analüüsib parasiitluse osa looduses
- Analüüsib süsinikuühendite paljususe põhjust (süsiniku võime moodustada lineaarseid ja hargnevaid ahelaid, tsükleid, kordseid sidemeid) → Analüüsib süsinikuühendite paljususe põhjust
- Analüüsib taimede osa looduse kui terviksüsteemi inimtegevuses → Analüüsib taimede osa inimtegevuses
- Analüüsib taimede osa looduse kui terviksüsteemi inimtegevuses ning toob selle kohta näiteid → Analüüsib taimede osa looduse kui terviksüsteemi inimtegevuses
- Analüüsib taimede osa looduse kui terviksüsteemi jätkusuutlikkuse tagamisel ning toob selle kohta näiteid → Analüüsib taimede osa looduse kui terviksüsteemi jätkusuutlikkuse tagamisel
- Eesti keel, 7. klass, suuline ja kirjalik suhtlus → Eesti keel: Suuline ja kirjalik suhtlus (7. klass)
- Eesti keel, 7. klass, teksti vastuvõtt → Eesti keel: Teksti vastuvõtt (7. klass)
- Eesti keel, 7. klass, tekstiloome → Eesti keel: Tekstiloome (7. klass)
- Eesti keel, 7. klass, õigekeelsus ja keelehoole → Eesti keel: Õigekeelsus ja keelehoole (7. klass)
- Eesti keel, 8. klass, suuline ja kirjalik suhtlus → Eesti keel: Suuline ja kirjalik suhtlus (8. klass)
- Eesti keel, 9. klass, suuline ja kirjalik suhtlus → Eesti keel: Suuline ja kirjalik suhtlus (9. klass)
- Eesti keel, 9. klass, teksti vastuvõtt → Eesti keel: Teksti vastuvõtt (9. klass)
- Eesti keel, 9. klass, tekstiloome → Eesti keel: Tekstiloome (9. klass)
- Eesti keel, 9. klass, õigekeelsus ja keelehoole → Eesti keel: Õigekeelsus ja keelehoole (9. klass)
- Jaotab organisme nende pildi ja kirjelduse alusel loomadeks, taimedeks ning seenteks (meenutatakse varem tundma õpitud liike) → Jaotab organisme nende pildi ja kirjelduse alusel loomadeks, taimedeks ning seenteks
- Joonestab kolmnurga siseringjoone käsitsi arvutiga → Joonestab kolmnurga siseringjoone arvutiga
- Joonestab korrapäraseid kaheksanurki käsitsi arvutiga → Joonestab korrapäraseid kaheksanurki arvutiga
- Joonestab korrapäraseid kolmnurki käsitsi arvutiga → Joonestab korrapäraseid kolmnurki arvutiga
- Joonestab korrapäraseid kuusnurki käsitsi arvutiga → Joonestab korrapäraseid kuusnurki arvutiga
- Joonestab korrapäraseid nelinurki käsitsi arvutiga → Joonestab korrapäraseid nelinurki arvutiga
- Joonestab lineaarfunktsiooni avaldise põhjal graafiku käsitsi → Joonestab lineaarfunktsiooni avaldise põhjal graafiku
- Joonestab pöördvõrdelise sõltuvuse graafiku käsitsi → Joonestab pöördvõrdelise sõltuvuse graafiku
- Joonestab ruutfunktsiooni graafiku käsitsi → Joonestab ruutfunktsiooni graafiku
- Joonestab võrdelise sõltuvuse → Joonestab võrdelise sõltuvuse graafiku
- Joonestab võrdelise sõltuvuse graafiku käsitsi → Joonestab võrdelise sõltuvuse
- Keemia v2 → Keemia (2014)
- Keemia v3 → Keemia (2020)
- Kirjandus, III kooliaste, teksti esitus ja omalooming → Kirjandus: Teksti esitus ja omalooming (III kooliaste)
- Kirjeldab aatomimudelit ja aatomituuma mudelit; → Kirjeldab aatomimudelit ja aatomituuma mudelit
- Koostab ja analüüsib biosfääri läbiva energiavoo muutuste skemaatilisi jooniseid. → Koostab ja analüüsib biosfääri läbiva energiavoo muutuste skemaatilisi jooniseid
- Koostab ja analüüsib refleksikaare skeeme → Koostab refleksikaare skeeme
- Koostab ning analüüsib seedeelundkonna ehituse jooniseid ja skeeme → Koostab seedeelundkonna ehituse jooniseid ja skeeme
- Koostab süsinikuühendite struktuurivalemeid etteantud aatomite (C, H, O) arvu järgi (arvestades süsiniku, hapniku ja vesiniku aatomite moodustatavate kovalentsete sidemete arvu) → Koostab süsinikuühendite struktuurivalemeid etteantud aatomite arvu järgi
- Kunstiõpetus → Kunstiõpetus: III kooliaste
- Lahendab lineaarvõrrandeid graafiliselt digivahendeid kasutades → Lahendab lineaarvõrrandeid graafiliselt
- Lahendab tekstülesandeid protsentarvutuse kohta → Lahendab võrrandeid kasutades tekstülesandeid protsentarvutuse kohta
- Liigitab nelinurki (soovitus: kasutada dünaamilise geomeetria programmi) → Liigitab nelinurki
- Lugemine ja jutustamine, kirjandus, III kooliaste → Kirjandus: Lugemine ja jutustamine (III kooliaste)
- Maailm 1600–1815 → Ajalugu: Maailm 1600–1815
- Maailm varauusajal 1492–1600 → Ajalugu: Maailm varauusajal 1492–1600
- Mõistekaart kursusele \Evolutsioon ja ökoloogia\"""" (E-koolikott:materjal:22108) → Mõistekaart kursusele "Evolutsioon ja ökoloogia" (E-koolikott:materjal:22108)
- Näitab silindri elemente (telge, kõrgust, moodustajat, põhja raadiust, diameetrit, külgpinda ja põhja pinda) → Näitab silindri elemente
- Näiteid teadmiste ja oskuste modelleerimise kohta → Teadmiste ja oskuste modelleerimine
- Oskab joonestada kolmnurga ümberringjoone joonestusvahenditega → Joonestab kolmnurga ümberringjoone joonestusvahenditega
Näita (eelmised 50 | järgmised 50) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)