Ümbersuunamised

Allikas: oppekava.edu.ee

Allpool näidatakse 50 tulemust vahemikus 150.

Näita (eelmised 50 | järgmised 50) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)

  1. *Liitmine, lahutamine ja korrutamine kahendsüsteemis/TEOORIA, NÄITED (E-koolikott:materjal:17648) →‎ Liitmine, lahutamine ja korrutamine kahendsüsteemis/TEOORIA, NÄITED (E-koolikott:materjal:17648)
  2. Analüüsib diagrammidel ja tabelites esitatud infot ökoloogiliste tegurite mõju kohta →‎ Analüüsib diagrammidel ja tabelites esitatud infot ökoloogiliste tegurite mõju kohta organismide arvukusele
  3. Analüüsib erinevate selgrootute loomade osa inimtegevuses ning toob selle kohta näiteid →‎ Analüüsib erinevate selgrootute loomade osa inimtegevuses
  4. Analüüsib erinevate selgrootute loomade osa looduses ning toob selle kohta näiteid →‎ Analüüsib erinevate selgrootute loomade osa looduses
  5. Analüüsib ja selgitab bakterite ja algloomade tähtsust inimtegevuses →‎ Analüüsib bakterite ja algloomade tähtsust inimtegevuses
  6. Analüüsib ning selgitab bakterite ja algloomade tähtsust looduses →‎ Analüüsib bakterite ja algloomade tähtsust looduses
  7. Analüüsib parasiitluse osa loduses →‎ Analüüsib parasiitluse osa looduses
  8. Analüüsib süsinikuühendite paljususe põhjust (süsiniku võime moodustada lineaarseid ja hargnevaid ahelaid, tsükleid, kordseid sidemeid) →‎ Analüüsib süsinikuühendite paljususe põhjust
  9. Analüüsib taimede osa looduse kui terviksüsteemi inimtegevuses →‎ Analüüsib taimede osa inimtegevuses
  10. Analüüsib taimede osa looduse kui terviksüsteemi inimtegevuses ning toob selle kohta näiteid →‎ Analüüsib taimede osa looduse kui terviksüsteemi inimtegevuses
  11. Analüüsib taimede osa looduse kui terviksüsteemi jätkusuutlikkuse tagamisel ning toob selle kohta näiteid →‎ Analüüsib taimede osa looduse kui terviksüsteemi jätkusuutlikkuse tagamisel
  12. Eesti keel, 7. klass, suuline ja kirjalik suhtlus →‎ Eesti keel: Suuline ja kirjalik suhtlus (7. klass)
  13. Eesti keel, 7. klass, teksti vastuvõtt →‎ Eesti keel: Teksti vastuvõtt (7. klass)
  14. Eesti keel, 7. klass, tekstiloome →‎ Eesti keel: Tekstiloome (7. klass)
  15. Eesti keel, 7. klass, õigekeelsus ja keelehoole →‎ Eesti keel: Õigekeelsus ja keelehoole (7. klass)
  16. Eesti keel, 8. klass, suuline ja kirjalik suhtlus →‎ Eesti keel: Suuline ja kirjalik suhtlus (8. klass)
  17. Eesti keel, 9. klass, suuline ja kirjalik suhtlus →‎ Eesti keel: Suuline ja kirjalik suhtlus (9. klass)
  18. Eesti keel, 9. klass, teksti vastuvõtt →‎ Eesti keel: Teksti vastuvõtt (9. klass)
  19. Eesti keel, 9. klass, tekstiloome →‎ Eesti keel: Tekstiloome (9. klass)
  20. Eesti keel, 9. klass, õigekeelsus ja keelehoole →‎ Eesti keel: Õigekeelsus ja keelehoole (9. klass)
  21. Jaotab organisme nende pildi ja kirjelduse alusel loomadeks, taimedeks ning seenteks (meenutatakse varem tundma õpitud liike) →‎ Jaotab organisme nende pildi ja kirjelduse alusel loomadeks, taimedeks ning seenteks
  22. Joonestab kolmnurga siseringjoone käsitsi arvutiga →‎ Joonestab kolmnurga siseringjoone arvutiga
  23. Joonestab korrapäraseid kaheksanurki käsitsi arvutiga →‎ Joonestab korrapäraseid kaheksanurki arvutiga
  24. Joonestab korrapäraseid kolmnurki käsitsi arvutiga →‎ Joonestab korrapäraseid kolmnurki arvutiga
  25. Joonestab korrapäraseid kuusnurki käsitsi arvutiga →‎ Joonestab korrapäraseid kuusnurki arvutiga
  26. Joonestab korrapäraseid nelinurki käsitsi arvutiga →‎ Joonestab korrapäraseid nelinurki arvutiga
  27. Joonestab lineaarfunktsiooni avaldise põhjal graafiku käsitsi →‎ Joonestab lineaarfunktsiooni avaldise põhjal graafiku
  28. Joonestab pöördvõrdelise sõltuvuse graafiku käsitsi →‎ Joonestab pöördvõrdelise sõltuvuse graafiku
  29. Joonestab ruutfunktsiooni graafiku käsitsi →‎ Joonestab ruutfunktsiooni graafiku
  30. Joonestab võrdelise sõltuvuse →‎ Joonestab võrdelise sõltuvuse graafiku
  31. Joonestab võrdelise sõltuvuse graafiku käsitsi →‎ Joonestab võrdelise sõltuvuse
  32. Keemia v2 →‎ Keemia (2014)
  33. Keemia v3 →‎ Keemia (2020)
  34. Kirjandus, III kooliaste, teksti esitus ja omalooming →‎ Kirjandus: Teksti esitus ja omalooming (III kooliaste)
  35. Kirjeldab aatomimudelit ja aatomituuma mudelit; →‎ Kirjeldab aatomimudelit ja aatomituuma mudelit
  36. Koostab ja analüüsib biosfääri läbiva energiavoo muutuste skemaatilisi jooniseid. →‎ Koostab ja analüüsib biosfääri läbiva energiavoo muutuste skemaatilisi jooniseid
  37. Koostab ja analüüsib refleksikaare skeeme →‎ Koostab refleksikaare skeeme
  38. Koostab ning analüüsib seedeelundkonna ehituse jooniseid ja skeeme →‎ Koostab seedeelundkonna ehituse jooniseid ja skeeme
  39. Koostab süsinikuühendite struktuurivalemeid etteantud aatomite (C, H, O) arvu järgi (arvestades süsiniku, hapniku ja vesiniku aatomite moodustatavate kovalentsete sidemete arvu) →‎ Koostab süsinikuühendite struktuurivalemeid etteantud aatomite arvu järgi
  40. Kunstiõpetus →‎ Kunstiõpetus: III kooliaste
  41. Lahendab lineaarvõrrandeid graafiliselt digivahendeid kasutades →‎ Lahendab lineaarvõrrandeid graafiliselt
  42. Lahendab tekstülesandeid protsentarvutuse kohta →‎ Lahendab võrrandeid kasutades tekstülesandeid protsentarvutuse kohta
  43. Liigitab nelinurki (soovitus: kasutada dünaamilise geomeetria programmi) →‎ Liigitab nelinurki
  44. Lugemine ja jutustamine, kirjandus, III kooliaste →‎ Kirjandus: Lugemine ja jutustamine (III kooliaste)
  45. Maailm 1600–1815 →‎ Ajalugu: Maailm 1600–1815
  46. Maailm varauusajal 1492–1600 →‎ Ajalugu: Maailm varauusajal 1492–1600
  47. Mõistekaart kursusele \Evolutsioon ja ökoloogia\"""" (E-koolikott:materjal:22108) →‎ Mõistekaart kursusele "Evolutsioon ja ökoloogia" (E-koolikott:materjal:22108)
  48. Näitab silindri elemente (telge, kõrgust, moodustajat, põhja raadiust, diameetrit, külgpinda ja põhja pinda) →‎ Näitab silindri elemente
  49. Näiteid teadmiste ja oskuste modelleerimise kohta →‎ Teadmiste ja oskuste modelleerimine
  50. Oskab joonestada kolmnurga ümberringjoone joonestusvahenditega →‎ Joonestab kolmnurga ümberringjoone joonestusvahenditega

Näita (eelmised 50 | järgmised 50) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)