Ajalugu: Maailm 1600–1815
Allikas: oppekava.edu.ee
Ajalugu: Maailm 1600–1815 | |
---|---|
Nimetus | Maailm 1600–1815 |
Maht | |
Ainevaldkond | Sotsiaalained |
Õppeaine | Ajalugu |
Haridusaste | Põhiharidus |
Kooliaste | III kooliaste |
Klass | 8. klass |
Seotud teemad | Maailm 1600-1815 (EIS:A:uusaeg:1) |
Sisukord
Õppeprotsess Maailm 1600–1815
Eesmärgid
{{{eesmark}}}
Põhimõisted
- valgustus
- valgustatud absolutism
- reform
- revolutsioon
- restauratsioon
- absolutism
- parlamentarism
Seotud teemad
Selle õppeprotsessiga on seotud järgnevad teemad:
Õpiväljundid
- Teab, mis muutused toimusid Rootsi ja Vene ajal Eesti võimukorralduses, talurahva elus, hariduses ja kultuuris
- Teab, mis olid Põhjasõja tagajärjed Eestile
- Selgitab valitsemiskorralduse muutusi uusajal: seisuslik riik, absolutism, valgustatud absolutism, parlamentarism
- Selgitab Prantsuse revolutsiooni ning Napoleoni reformide põhjusi, tagajärgi ja mõju
- Toob esile ühiskonna ümberkorraldamise võimalusi reformide ja revolutsiooni teel
- Saab aru, mille poolest erinevad reformid ja revolutsioonid
- Teab, kuidas tekkisid Ameerika Ühendriigid
- Kirjeldab Ameerika Ühendriikide riigikorraldust
- Kirjeldab baroki ja klassitsismi põhijooni
- Seletab mõisteid valgustus, valgustatud absolutism, reform, revolutsioon, restauratsioon, absolutism, parlamentarism
- Kasutab kontekstis mõisteid valgustus, valgustatud absolutism, reform, revolutsioon, restauratsioon, absolutism, parlamentarism
- Teab, kes olid Napoleon, Louis XIV, Peeter I ja Voltaire
- Iseloomustab Napoleon, Louis XIV, Peeter I ja Voltaire'i tegevust
Õppematerjal
Selle teemaga (Maailm 1600-1815 (EIS:A:uusaeg:1)) on seotud järgnev õppematerjal:
Muu õppematerjal: {{{oppematerjal}}}
Ülesanded ja harjutused
{{{ulesanne}}}
Metoodika
{{{metoodika}}}
Eeldused
{{{eeldus}}}
Õppevahendid
{{{oppevara}}}
Praktilised tööd
{{{praktika}}}
Lõiming
{{{loiming}}}
Õppesisu
{{{oppesisu}}}
... more about "Ajalugu: Maailm 1600–1815"
8. klass +
III kooliaste +
Teab, mis muutused toimusid Rootsi ja Vene ajal Eesti võimukorralduses, talurahva elus, hariduses ja kultuuris +, Teab, mis olid Põhjasõja tagajärjed Eestile +, Selgitab valitsemiskorralduse muutusi uusajal: seisuslik riik, absolutism, valgustatud absolutism, parlamentarism +, Selgitab Prantsuse revolutsiooni ning Napoleoni reformide põhjusi, tagajärgi ja mõju +, Toob esile ühiskonna ümberkorraldamise võimalusi reformide ja revolutsiooni teel +, Saab aru, mille poolest erinevad reformid ja revolutsioonid +, Teab, kuidas tekkisid Ameerika Ühendriigid +, Kirjeldab Ameerika Ühendriikide riigikorraldust +, Kirjeldab baroki ja klassitsismi põhijooni +, Seletab mõisteid valgustus, valgustatud absolutism, reform, revolutsioon, restauratsioon, absolutism, parlamentarism +, Kasutab kontekstis mõisteid valgustus, valgustatud absolutism, reform, revolutsioon, restauratsioon, absolutism, parlamentarism +, Teab, kes olid Napoleon, Louis XIV, Peeter I ja Voltaire + ja Iseloomustab Napoleon, Louis XIV, Peeter I ja Voltaire'i tegevust +
Maailm 1600–1815 +