Versioonide võrdlus

Allikas: oppekava.edu.ee
Redaktsioon seisuga 9. november 2020, kell 09:53 kasutajalt PeepKungas (arutelu | kaastöö)
 Schema:versionHaridus:seotudOppeaineHaridus:kooliasteSchema:description
Algatab nii suhtlust kui ka teemasidEesti keelIII kooliaste
Analüüsib abiootiliste ja biootiliste tegurite toime graafikuid ning toob rakenduslikke näiteidBioloogiaIV kooliaste
Analüüsib aine- ja energiavahetuse erinevate protsesside omavahelisi seoseidBioloogiaIII kooliaste
Analüüsib bakterite ja algloomade tähtsust inimtegevusesBioloogiaIII kooliaste
Analüüsib bakterite ja algloomade tähtsust loodusesBioloogiaIII kooliaste
Analüüsib bioloogiateadmiste ja -oskuste vajalikkust erinevates elukutsetesBioloogiaIII kooliaste
Analüüsib diagrammidel ja tabelites esitatud infot mittepäriliku muutlikkuse ulatusestBioloogiaIII kooliaste
Analüüsib diagrammidel ja tabelites esitatud infot ökoloogiliste tegurite mõju kohta organismide arvukuseleBioloogiaIII kooliaste
Analüüsib disainiobjekte esteetilisuse seisukohastKunstIII kooliaste
Analüüsib disainiobjekte uuenduslikkuse seisukohastKunstIII kooliaste
Analüüsib disainiobjekte ökoloogilisuse seisukohastKunstIII kooliaste
Analüüsib eesti pärimusmuusika tänapäevaseid tõlgendusiMuusikaIII kooliaste
Analüüsib enda ja oma pere tarbimistLoodusõpetusII kooliaste
Analüüsib enda kehalist vormisolekutKehaline kasvatusIII kooliaste
Analüüsib eri ajastute kunstiteoseid näituselKunstiõpetus: III kooliasteIII kooliaste
Analüüsib erinevate selgroogsete loomade osa inimtegevusesBioloogiaIII kooliaste
Analüüsib erinevate selgroogsete loomade osa loodusesBioloogiaIII kooliaste
Analüüsib erinevate selgroogsete loomade osa looduses ja inimtegevusesBioloogiaIII kooliaste
Analüüsib erinevate selgrootute loomade osa inimtegevusesBioloogiaIII kooliaste
Analüüsib erinevate selgrootute loomade osa loodusesBioloogiaIII kooliaste
Analüüsib etteantud piirkonna looduslike tingimuste ja majanduse seoseidIII kooliaste
Analüüsib hingamiselundkonna ehituse ja talitluse kooskõlaBioloogiaIII kooliaste
Analüüsib infot loomade kaitse, püügi ja jahi kohtaBioloogiaIII kooliaste
Analüüsib inimese vereringeelundkonna jooniseid ja skeemeBioloogiaIII kooliaste
Analüüsib inimtegevuse mõju keskkonnaleTehnoloogiaõpetusIII kooliaste
Analüüsib inimtegevuse mõju looduseleTehnoloogiaõpetusIII kooliaste
Analüüsib ja lahendab iseseisvalt eri tüüpi ühe- ja kahetehtelisi tekstülesandeid ning hindab õpetaja abiga ülesande lahendamisel saadud tulemuse reaalsustMatemaatikaI kooliaste
Analüüsib jooniseid ja skeeme hingamiselundkonna ehitusestBioloogiaIII kooliaste
Analüüsib kaardi järgi rahvastiku paiknemist Euroopas, sh EestisGeograafiaIII kooliaste
Analüüsib keemilise reaktsiooni võrrandis sisalduvat (kvalitatiivset ja kvantitatiivset) infotKeemiaIII kooliaste
Analüüsib kehasisese ja kehavälise viljastumise ning lootelise arengu eeliseid selgroogsete loomade rühmadel ning toob selle kohta näiteidBioloogiaIII kooliaste
Analüüsib keskkonna säästmise võimalusiKeemiaIII kooliaste
Analüüsib lahk- ja liitsugulisuse eeliseid selgrootute loomade erinevatel rühmadelBioloogiaIII kooliaste
Analüüsib liikide tekke ja muutumise üldist kulguBioloogiaIII kooliaste
Analüüsib linna- ja maaelu erinevusiGeograafiaIII kooliaste
Analüüsib linnade tekke, asukoha ja arengu vahelisi seoseid Euroopas, sh EestisGeograafiaIII kooliaste
Analüüsib loodusressursside, tööjõu, kapitali ja turgude mõju Eesti majanduseleGeograafiaIII kooliaste
Analüüsib munaraku viljastumist mõjutavaid tegureidBioloogiaIII kooliaste
Analüüsib muusikat kirjalikult või muul looval viisilMuusikaIII kooliaste
Analüüsib muusikat suuliseltMuusikaIII kooliaste
Analüüsib mõningate tähtsamate anorgaaniliste ühendite (H2O, CO, CO2, SiO2, CaO, HCl, H2SO4, NaOH, Ca(OH)2, NaCl, Na2CO3,NaHCO3, CaSO4, CaCO3 jt) peamisi omadusiKeemiaIII kooliaste
Analüüsib mõningate tähtsamate anorgaaniliste ühendite peamisi omadusiKeemiaIII kooliaste
Analüüsib naha ehituse ning talitluse kooskõla eritusfunktsiooni täitesBioloogiaIII kooliaste
Analüüsib naha ehituse ning talitluse kooskõla eritusfunktsiooni täites.väärtustab naha tervishoiuga seotud tervislikku eluviisiIII kooliaste
Analüüsib naha ehituse ning talitluse kooskõla kaitsefunktsiooni täitesBioloogiaIII kooliaste
Analüüsib naha ehituse ning talitluse kooskõla kompimisfunktsiooni täitesBioloogiaIII kooliaste
Analüüsib naha ehituse ning talitluse kooskõla termoregulatsiooni funktsiooni täitesBioloogiaIII kooliaste
Analüüsib oma eagrupile mõeldud visuaalse meedia sõnumeidKunstII kooliaste
Analüüsib osoonikihi lagunemist saastamise tagajärjelKeemiaIII kooliaste
Analüüsib osoonikihi tähtsustKeemiaIII kooliaste
... rohkem tulemusi