Property:Schema:description
Allikas: oppekava.edu.ee
A
Loob ja aitab teistel luua seoseid eri distsipliinide või valdkondade vahel, et lahendada mitmekülgseid teadmisi ja lähenemisi nõudvaid probleeme. +
Aktiivne kuulamine on oskus keskendunult ja sihipäraselt kuulata teise inimese sõnu, tooni ja mitteverbaalset suhtlust, reageerida sobivalt ning kinnitada arusaamist kuuldu sisust. Aktiivne kuulamine toetab vastastikust mõistmist, vähendab konflikte ja loob usaldusliku suhtluskeskkonna. +
Analüüsib süsinikuühendite paljususe põhjust (süsiniku võime moodustada lineaarseid ja hargnevaid ahelaid, tsükleid, kordseid sidemeid) +
Kasutab mõtlemisel loogikat ja süsteemset arutlust, et märgata nähtustevahelisi suhteid, teha järeldusi, tuvastada alternatiivsete lahenduste tugevad ja nõrgad küljed ning leida +
kolmnurga pindala ja ruumala on puudu hetkel +
kolmnurga pindala on eeldusena puudu siit +
leiab taskuarvutil teravnurga trigonomeetriliste funktsioonide väärtusi (nt tan 74°) +
kasutab trigonomeetriat, et leida täisnurkse kolmnurga joonelemendid; +
astendab negatiivset arvu naturaalarvuga (teab sulgude tähendust) +
Avatud suhtlemine on oskus väljendada oma mõtteid, tundeid ja vajadusi ausalt, lugupidavalt ja selgelt, samal ajal aktsepteerides ka teiste arvamusi. See soodustab vastastikust mõistmist, usaldust ning toetab koostööle suunatud suhtluskeskkonda. +
D
Ei ole PRÕK lisas 3 kirjeldatud õpitulemuste saavutamiseks ainuke võimalus. On üks mitmetest võimalustest/näidetest. +
Ei ole PRÕK lisas 3 kirjeldatud õpitulemuste saavutamiseks ainuke võimalus. On üks mitmetest võimalustest/näidetest. +
Ei ole PRÕK lisas 3 kirjeldatud õpitulemuste saavutamiseks ainuke võimalus. On üks mitmetest võimalustest/näidetest. +
E
Oskused, mis aitavad kaasa eneseanalüüsile ning enda võimete ja potentsiaali paremale realiseerimisele +
Eristab lahuseid ja pihuseid, toob näiteid lahuste ning pihuste kohta looduses ja igapäevaelus. +
Eristab lahuseid ja pihuseid ning valmistab neid, toob näiteid lahuste ja pihuste kohta looduses ja igapäevaelus. +
Ei ole õppekavas nõutud õpitulemuste saavutamiseks vajalik teadmine. Samas huvitatud õpilastele võib tutvustada. +
Ei ole õppekavas nõutud õpitulemuste saavutamiseks vajalik teadmine. Samas huvitatud õpilastele võib tutvustada. +
H
hindab kas erinevates tekstides (nt ajaleheartikkel) on mõisteid protsent ja protsendipunkt õigesti kasutatud +
hindab kriitiliselt manipuleerimisvõtteid (nt laenamisel ja tarbima kutsuvates reklaamides) +