| Verb | Mõiste | Eeldab | Klass | Õppeaine |
---|
Analüüsib abiootiliste ja biootiliste tegurite toime graafikuid ning toob rakenduslikke näiteid | Analüüsib | Abiootilised tegurid Biootilised tegurid Ökoloogiliste tegurite toime graafik Ökonišš Ökoloogiline amplituud Ülemine taluvuspiir Alumine taluvuspiir | Selgitab näidete põhjal muutuva suuruse ja funktsiooni olemust | 8. klass | Bioloogia |
Analüüsib aine- ja energiavahetuse erinevate protsesside omavahelisi seoseid | Analüüsib | Ainevahetus Energiavahetus | | 8. klass | Bioloogia |
Analüüsib bakterite ja algloomade tähtsust inimtegevuses | Analüüsib | | | 8. klass | Bioloogia |
Analüüsib bakterite ja algloomade tähtsust looduses | Analüüsib | | | 8. klass | Bioloogia |
Analüüsib bioloogiateadmiste ja -oskuste vajalikkust erinevates elukutsetes | Analüüsib | Bioloogia Zooloog Botaanik Ökoloog Mikrobioloog | | 7. klass | Bioloogia |
Analüüsib diagrammidel ja tabelites esitatud infot mittepäriliku muutlikkuse ulatusest | Analüüsib | Mittepärilik muutlikkus | | 9. klass | Bioloogia |
Analüüsib disainiobjekte esteetilisuse seisukohast | Analüüsib | Disain Esteetika | | | Kunst |
Analüüsib disainiobjekte uuenduslikkuse seisukohast | Analüüsib | Disain Uuenduslikkus | | | Kunst |
Analüüsib disainiobjekte ökoloogilisuse seisukohast | Analüüsib | Disain Ökoloogia | | | Kunst |
Analüüsib eesti pärimusmuusika tänapäevaseid tõlgendusi | Analüüsib | Regilaul Džässmuusika Popmuusika Rokkmuusika Pärimusmuusika | | | Muusika |
Analüüsib enda ja oma pere tarbimist | Analüüsib | | | 6. klass | Loodusõpetus |
Analüüsib enda kehalist vormisolekut | Analüüsib | Kehaline aktiivsus Kehaline vormisolek Liikumisviisid | | | Kehaline kasvatus |
Analüüsib eri ajastute kunstiteoseid näitusel | Analüüsib | Meedia Disain Arhitektuur Nüüdiskunst Koloriit Kompositsioon Perspektiiv Eesti rahvakunst Makett Digitaalgraafika Digitaalne kunst Graafika Installatsioon Kirjagraafika Kollaaž Skulptuur Sümbol Ekspositsioon Motiiv Op-kunst Restaureerimine Disainer Arhitekt Abstraktne Virtuaalkunst Autoportree Initsiaal Maastikumaal Süžee Vaatepunkt Vitraaž Kunstialaloolane Dominant Horisont Logo Piktogramm Ökoloogiline Ornament Sügavtrükk Täisfiguur Poolfiguur Valgus-vari Vastandvärvid | | | Kunstiõpetus: III kooliaste |
Analüüsib erinevate selgroogsete loomade osa inimtegevuses | Analüüsib | Selgroogne loom | | 7. klass | Bioloogia |
Analüüsib erinevate selgroogsete loomade osa looduses | Analüüsib | Selgroogne loom | | 7. klass | Bioloogia |
Analüüsib erinevate selgroogsete loomade osa looduses ja inimtegevuses | Analüüsib | | | 7. klass | Bioloogia |
Analüüsib erinevate selgrootute loomade osa inimtegevuses | Analüüsib | Käsnad Ainuõõssed Ussid Limused Lülijalgsed Okasnahksed | | 8. klass | Bioloogia |
Analüüsib erinevate selgrootute loomade osa looduses | Analüüsib | Käsnad Ainuõõssed Ussid Limused Lülijalgsed Okasnahksed | | 8. klass | Bioloogia |
Analüüsib etteantud piirkonna looduslike tingimuste ja majanduse seoseid | Analüüsib | | | | |
Analüüsib hingamiselundkonna ehituse ja talitluse kooskõla | Analüüsib | Hingetoru Kopsutoru Kopsusomp Kopsud Ninaneel Kõri Häälepaelad | | 9. klass | Bioloogia |
Analüüsib infot loomade kaitse, püügi ja jahi kohta | Analüüsib | | | 7. klass | Bioloogia |
Analüüsib inimese vereringeelundkonna jooniseid ja skeeme | Analüüsib | Süda Veresoon Arter Veen Kapillaar | | 9. klass | Bioloogia |
Analüüsib inimtegevuse mõju keskkonnale | Analüüsib | Säästlik tarbimine Ressurss Tooraine | | | Tehnoloogiaõpetus |
Analüüsib inimtegevuse mõju loodusele | Analüüsib | Säästlik tarbimine Ressurss Tooraine | | | Tehnoloogiaõpetus |
Analüüsib jooniseid ja skeeme hingamiselundkonna ehitusest | Analüüsib | | Tunneb joonisel ära hingamiselundkonna | 9. klass | Bioloogia |
Analüüsib kaardi järgi rahvastiku paiknemist Euroopas, sh Eestis | Analüüsib | | | 9. klass | Geograafia |
Analüüsib keemilise reaktsiooni võrrandis sisalduvat (kvalitatiivset ja kvantitatiivset) infot | Analüüsib | Kordaja Mool Aine hulk Reaktsiooni võrrand | | 9. klass | Keemia |
Analüüsib kehasisese ja kehavälise viljastumise ning lootelise arengu eeliseid selgroogsete loomade rühmadel ning toob selle kohta näiteid | Analüüsib | Viljastumine Suguline paljunemine Lahksugulisus Kehasisene viljastumine Kehaväline viljastumine Munarakk Seemnerakk | | 7.klass | Bioloogia |
Analüüsib keskkonna säästmise võimalusi | Analüüsib | Keskkonna säästmine | | 8. klass | Keemia |
Analüüsib lahk- ja liitsugulisuse eeliseid selgrootute loomade erinevatel rühmadel | Analüüsib | Lahksugulisus Liitsugulisus | | 8. klass | Bioloogia |
Analüüsib liikide tekke ja muutumise üldist kulgu | Analüüsib | Liik Ristumisbarjäär | | 9. klass | Bioloogia |
Analüüsib linna- ja maaelu erinevusi | Analüüsib | | | 9. klass | Geograafia |
Analüüsib linnade tekke, asukoha ja arengu vahelisi seoseid Euroopas, sh Eestis | Analüüsib | | | 9. klass | Geograafia |
Analüüsib loodusressursside, tööjõu, kapitali ja turgude mõju Eesti majandusele | Analüüsib | Majandusressursid Loodusressursid Majanduskaardid Taastuvad ja taastumatud loodusvarad Kapital Tööjõud Tööjõu kvaliteet | | 9. klass | Geograafia |
Analüüsib munaraku viljastumist mõjutavaid tegureid | Analüüsib | Ovulatsioon | | 9. klass | Bioloogia |
Analüüsib muusikat kirjalikult või muul looval viisil | Analüüsib | Džässorkester Elektrofonid Keelpilliorkester Instrumentaalkontsert Muusikal Operett Sümfoonia Džässmuusika Gospel Popmuusika Rokkmuusika Rondovorm Kammerorkester Spirituaal Süvamuusika Variatsioonivorm | | | Muusika |
Analüüsib muusikat suuliselt | Analüüsib | Džässorkester Elektrofonid Keelpilliorkester Puhkpilliorkester Instrumentaalkontsert Muusikal Operett Sümfoonia Džässmuusika Gospel Popmuusika Rokkmuusika Rondovorm Kammerorkester Spirituaal Süvamuusika Variatsioonivorm | | | Muusika |
Analüüsib mõningate tähtsamate anorgaaniliste ühendite (H2O, CO, CO2, SiO2, CaO, HCl, H2SO4, NaOH, Ca(OH)2, NaCl, Na2CO3,NaHCO3, CaSO4, CaCO3 jt) peamisi omadusi | Analüüsib | Oksiid Hape Alus Tugev hape Tugev alus Karedus Vee soolsus Happeline oksiid Aluseline oksiid | | 9. klass | Keemia |
Analüüsib mõningate tähtsamate anorgaaniliste ühendite peamisi omadusi | Analüüsib | | | 9. klass | Keemia |
Analüüsib naha ehituse ning talitluse kooskõla eritusfunktsiooni täites | Analüüsib | Higinääre | | 9. klass | Bioloogia |
Analüüsib naha ehituse ning talitluse kooskõla eritusfunktsiooni täites.väärtustab naha tervishoiuga seotud tervislikku eluviisi | Analüüsib | | | | |
Analüüsib naha ehituse ning talitluse kooskõla kaitsefunktsiooni täites | Analüüsib | Nahk Marrasknahk Rasunääre Melaniin Nahaaluskude Pärisnahk | | 9. klass | Bioloogia |
Analüüsib naha ehituse ning talitluse kooskõla kompimisfunktsiooni täites | Analüüsib | Retseptor Kompimisfunktsioon | | 9. klass | Bioloogia |
Analüüsib naha ehituse ning talitluse kooskõla termoregulatsiooni funktsiooni täites | Analüüsib | Higinääre Karvapüstitaja lihas | | 9. klass | Bioloogia |
Analüüsib oma eagrupile mõeldud visuaalse meedia sõnumeid | Analüüsib | Meedia Disain Reklaam Arhitektuur Digitaalne kunst Graafika Installatsioon Kollaaž Skulptuur Rahvakunst Sõnum Traditsioon Portree Maal Joonistus Foto Galerii | | | Kunst |
Analüüsib osoonikihi lagunemist saastamise tagajärjel | Analüüsib | Osoonikiht | | 8. klass | Keemia |
Analüüsib osoonikihi tähtsust | Analüüsib | Osoonikiht Osoon | | 8. klass | Keemia |
Analüüsib osoonikihi tähtsust ja lagunemist saastamise tagajärjel | Analüüsib | | | | |
Analüüsib parasiitluse | Analüüsib | | | | |
Analüüsib parasiitluse osa looduses | Analüüsib | Parasiit Parasiitlus | | 8. klass | Bioloogia |