| Analüüsib osoonikihi tähtsust ja lagunemist saastamise tagajärjel | | | | | III kooliaste |
| Analüüsib parasiitluse | | | | | III kooliaste |
| Analüüsib parasiitluse osa looduses | Analüüsib parasiitluse osa looduses | | | Bioloogia | III kooliaste |
| Analüüsib peamisi keemilise saaste allikaid ja saastumise tekkepõhjusi | Analüüsib peamisi keemilise saaste allikaid ja saastumise tekkepõhjusi | | | Keemia | III kooliaste |
| Analüüsib pärilike ja päriliku eelsoodumusega haiguste vältimise võimalusi | Analüüsib pärilike ja päriliku eelsoodumusega haiguste vältimise võimalusi | | | Bioloogia | III kooliaste |
| Analüüsib pärilikkuse ja muutlikkuse osa inimese tunnuste näitel | Analüüsib pärilikkuse ja muutlikkuse osa inimese tunnuste näitel | | | Bioloogia | III kooliaste |
| Analüüsib refleksikaare skeeme | Analüüsib refleksikaare skeeme | | | Bioloogia | III kooliaste |
| Analüüsib ruumilist keskkonda eesmärgipärasuse, uuenduslikkuse, ökoloogilisuse, esteetilisuse ja eetilisuse seisukohast | Analüüsib ruumilist keskkonda eesmärgipärasuse, uuenduslikkuse, ökoloogilisuse, esteetilisuse ja eetilisuse seisukohast | | | Kunstiõpetus: III kooliaste | III kooliaste |
| Analüüsib saastumisest tingitud keskkonnaprobleeme (happesademed, raskmetallide ühendid, üleväetamine, osoonikihi lagunemine, kasvuhooneefekt) | Analüüsib saastumisest tingitud keskkonnaprobleeme (happesademed, raskmetallide ühendid, üleväetamine, osoonikihi lagunemine, kasvuhooneefekt) | | | Keemia | III kooliaste |
| Analüüsib seedeelundkonna ehituse jooniseid ja skeeme | Analüüsib seedeelundkonna ehituse jooniseid ja skeeme | | | Bioloogia | III kooliaste |
| Analüüsib seente ja samblike osa inimtegevuses | Analüüsib seente ja samblike osa inimtegevuses | | | Bioloogia | III kooliaste |
| Analüüsib seente ja samblike osa looduses | Analüüsib seente ja samblike osa looduses | | | Bioloogia | III kooliaste |
| Analüüsib selgroogsete eri rühmade südame ehituse ja vereringe eripära | Analüüsib selgroogsete eri rühmade südame ehituse ja vereringe eripära | | | Bioloogia | III kooliaste |
| Analüüsib selgroogsete loomade erinevate meelte tähtsust sõltuvalt nende elupaigast ja -viisist | Analüüsib selgroogsete loomade erinevate meelte tähtsust sõltuvalt nende elupaigast ja -viisist | | | Bioloogia | III kooliaste |
| Analüüsib selgrootute loomade rühmade esindajate erinevate meelte arengutaset seonduvalt elupaigast ja toitumisviisist | Analüüsib selgrootute loomade rühmade esindajate erinevate meelte arengutaset seonduvalt elupaigast ja toitumisviisist | | | Bioloogia | III kooliaste |
| Analüüsib silma osade ja suuraju nägemiskeskuse koostööd nägemisaistingu tekkimisel ning tõlgendamisel | Analüüsib silma osade ja suuraju nägemiskeskuse koostööd nägemisaistingu tekkimisel ning tõlgendamisel | | | Bioloogia | III kooliaste |
| Analüüsib sisse- ja väljahingatava õhu koostist | Analüüsib sisse- ja väljahingatava õhu koostist | | | Bioloogia | III kooliaste |
| Analüüsib skeeme fotosünteesi lähteainetest, lõpp-produktidest ja protsessi mõjutavatest tingimustest | Analüüsib skeeme fotosünteesi lähteainetest, lõpp-produktidest ja protsessi mõjutavatest tingimustest | | | Bioloogia | III kooliaste |
| Analüüsib soojus-, tuuma- ja hüdroelektrijaama või tuulepargi kasutamise eeliseid ning puudusi elektrienergia tootmisel | Analüüsib soojus-, tuuma- ja hüdroelektrijaama või tuulepargi kasutamise eeliseid ning puudusi elektrienergia tootmisel | | | Geograafia | III kooliaste |
| Analüüsib sugulise ja mittesugulise paljunemise eeliseid erinevate taimede näitel | Analüüsib sugulise ja mittesugulise paljunemise eeliseid erinevate taimede näitel | | | Bioloogia | III kooliaste |
| Analüüsib sümbioosi osa looduses | Analüüsib sümbioosi osa looduses | | | Bioloogia | III kooliaste |
| Analüüsib süsinikuühendite kasutamise võimalusi kütusena | Analüüsib süsinikuühendite kasutamise võimalusi kütusena | | | Keemia | III kooliaste |
| Analüüsib süsinikuühendite paljususe põhjust | Analüüsib süsinikuühendite paljususe põhjust | | | Keemia | III kooliaste |
| Analüüsib taimede osa inimtegevuses | Analüüsib taimede osa inimtegevuses | | | Bioloogia | III kooliaste |
| Analüüsib taimede osa looduse kui terviksüsteemi jätkusuutlikkuse tagamisel | Analüüsib taimede osa looduse kui terviksüsteemi jätkusuutlikkuse tagamisel | | | Bioloogia | III kooliaste |
| Analüüsib teabeallikate järgi Eesti energiamajandust | Analüüsib teabeallikate järgi Eesti energiamajandust | | | Geograafia | III kooliaste |
| Analüüsib teabeallikate järgi Euroopa või mõne piirkonna, sh Eesti, rahvaarvu ja selle muutumist | | | | | III kooliaste |
| Analüüsib tegelaste suhteid | analüüsib tegelaste suhteid Mine:navigeerimiskast, otsi | | | Kirjandus | III kooliaste |
| Analüüsib toiduainete toiteväärtust | Analüüsib toiduainete toiteväärtust | | | Kodundus | III kooliaste |
| Analüüsib transpordiliikide eeliseid ja puudusi reisijate ning mitmesuguste kaupade veol | Analüüsib transpordiliikide eeliseid ja puudusi reisijate ning mitmesuguste kaupade veol | | | Geograafia | III kooliaste |
| Analüüsib treeningu mõju hingamiselundkonnale | Analüüsib treeningu mõju hingamiselundkonnale | | | Bioloogia | III kooliaste |
| Analüüsib treeningu mõju liikumiselundkonnale | Analüüsib treeningu mõju liikumiselundkonnale | | | Bioloogia | III kooliaste |
| Analüüsib treeningu mõju tugi-ja liikumiselundkonnale | analüüsib treeningu mõju tugi-ja liikumiselundkonnale | | | Bioloogia | III kooliaste |
| Analüüsib treeningu mõju tugielundkonnale | Analüüsib treeningu mõju tugielundkonnale | | | Bioloogia | III kooliaste |
| Analüüsib tuntud muusika suursündmusi (sh paikkondlikke) | analüüsib tuntud muusika suursündmusi | | | Muusika | III kooliaste |
| Analüüsib tuntumatel süsinikuühenditel põhinevate materjalide kasutamise võimalusi | | | | | III kooliaste |
| Analüüsib tuntumatel süsinikuühenditel põhinevate materjalide põhiomadusi | Analüüsib tuntumatel süsinikuühenditel põhinevate materjalide põhiomadusi | | | Keemia | III kooliaste |
| Analüüsib valemite põhjal hapete koostist | Analüüsib valemite põhjal hapete koostist | | | Keemia | III kooliaste |
| Analüüsib väljahingatava õhu koostist | Analüüsib väljahingatava õhu koostist Mine:navigeerimiskast, otsi | | | Bioloogia | III kooliaste |
| Analüüsib võimalikke keskkonna säästmise meetmeid | Analüüsib võimalikke keskkonna säästmise meetmeid | | | Keemia | III kooliaste |
| Analüüsib õistaimede organite ehituse sõltuvust nende ülesannetest | Analüüsib õistaimede organite ehituse sõltuvust nende ülesannetest | | | Bioloogia | III kooliaste |
| Analüüsib õistaimede organite ehituse sõltuvust paljunemis- ja levimisviisist | Analüüsib õistaimede organite ehituse sõltuvust paljunemis- ja levimisviisist | | | Bioloogia | III kooliaste |
| Analüüsib õistaimede organite ehituse sõltuvust taime kasvukohast | Analüüsib õistaimede organite ehituse sõltuvust taime kasvukohast | | | Bioloogia | III kooliaste |
| Annab kuuldu ja loetu põhjal hinnanguid | Annab kuuldu ja loetu põhjal hinnanguid | | | Eesti keel | III kooliaste |
| Annab kuuldu põhjal hinnanguid | annab kuuldu põhjal hinnanguid | | | Eesti keel | III kooliaste |
| Annab loetu põhjal hinnanguid | annab loetu põhjal hinnanguid | | | Eesti keel | III kooliaste |
| Arendab erinevaid lahendusvariante | Arendab erinevaid lahendusvariante | | | Kunst | III kooliaste |
| Arendab erinevaid lahendusvariante ning isikupäraseid teostusvõimalusi | Arendab erinevaid lahendusvariante ning isikupäraseid lahendusvimalusi | | | Kunstiõpetus: III kooliaste | III kooliaste |
| Arendab isikupäraseid teostusvõimalusi | Arendab isikupäraseid teostusvõimalusi | | | Kunst | III kooliaste |
| Arendab suhtlust või teemaarutelu | Arendab suhtlust või teemaarutelu | | | Eesti keel | III kooliaste |