Analüüsib osoonikihi tähtsust ja lagunemist saastamise tagajärjel | | | | | III kooliaste |
Analüüsib parasiitluse | | | | | III kooliaste |
Analüüsib parasiitluse osa looduses | Analüüsib parasiitluse osa looduses | | | Bioloogia | III kooliaste |
Analüüsib peamisi keemilise saaste allikaid ja saastumise tekkepõhjusi | Analüüsib peamisi keemilise saaste allikaid ja saastumise tekkepõhjusi | | | Keemia | III kooliaste |
Analüüsib pärilike ja päriliku eelsoodumusega haiguste vältimise võimalusi | Analüüsib pärilike ja päriliku eelsoodumusega haiguste vältimise võimalusi | | | Bioloogia | III kooliaste |
Analüüsib pärilikkuse ja muutlikkuse osa inimese tunnuste näitel | Analüüsib pärilikkuse ja muutlikkuse osa inimese tunnuste näitel | | | Bioloogia | III kooliaste |
Analüüsib refleksikaare skeeme | Analüüsib refleksikaare skeeme | | | Bioloogia | III kooliaste |
Analüüsib ruumilist keskkonda eesmärgipärasuse, uuenduslikkuse, ökoloogilisuse, esteetilisuse ja eetilisuse seisukohast | Analüüsib ruumilist keskkonda eesmärgipärasuse, uuenduslikkuse, ökoloogilisuse, esteetilisuse ja eetilisuse seisukohast | | | Kunstiõpetus: III kooliaste | III kooliaste |
Analüüsib saastumisest tingitud keskkonnaprobleeme (happesademed, raskmetallide ühendid, üleväetamine, osoonikihi lagunemine, kasvuhooneefekt) | Analüüsib saastumisest tingitud keskkonnaprobleeme (happesademed, raskmetallide ühendid, üleväetamine, osoonikihi lagunemine, kasvuhooneefekt) | | | Keemia | III kooliaste |
Analüüsib seedeelundkonna ehituse jooniseid ja skeeme | Analüüsib seedeelundkonna ehituse jooniseid ja skeeme | | | Bioloogia | III kooliaste |
Analüüsib seente ja samblike osa inimtegevuses | Analüüsib seente ja samblike osa inimtegevuses | | | Bioloogia | III kooliaste |
Analüüsib seente ja samblike osa looduses | Analüüsib seente ja samblike osa looduses | | | Bioloogia | III kooliaste |
Analüüsib selgroogsete eri rühmade südame ehituse ja vereringe eripära | Analüüsib selgroogsete eri rühmade südame ehituse ja vereringe eripära | | | Bioloogia | III kooliaste |
Analüüsib selgroogsete loomade erinevate meelte tähtsust sõltuvalt nende elupaigast ja -viisist | Analüüsib selgroogsete loomade erinevate meelte tähtsust sõltuvalt nende elupaigast ja -viisist | | | Bioloogia | III kooliaste |
Analüüsib selgrootute loomade rühmade esindajate erinevate meelte arengutaset seonduvalt elupaigast ja toitumisviisist | Analüüsib selgrootute loomade rühmade esindajate erinevate meelte arengutaset seonduvalt elupaigast ja toitumisviisist | | | Bioloogia | III kooliaste |
Analüüsib silma osade ja suuraju nägemiskeskuse koostööd nägemisaistingu tekkimisel ning tõlgendamisel | Analüüsib silma osade ja suuraju nägemiskeskuse koostööd nägemisaistingu tekkimisel ning tõlgendamisel | | | Bioloogia | III kooliaste |
Analüüsib sisse- ja väljahingatava õhu koostist | Analüüsib sisse- ja väljahingatava õhu koostist | | | Bioloogia | III kooliaste |
Analüüsib skeeme fotosünteesi lähteainetest, lõpp-produktidest ja protsessi mõjutavatest tingimustest | Analüüsib skeeme fotosünteesi lähteainetest, lõpp-produktidest ja protsessi mõjutavatest tingimustest | | | Bioloogia | III kooliaste |
Analüüsib soojus-, tuuma- ja hüdroelektrijaama või tuulepargi kasutamise eeliseid ning puudusi elektrienergia tootmisel | Analüüsib soojus-, tuuma- ja hüdroelektrijaama või tuulepargi kasutamise eeliseid ning puudusi elektrienergia tootmisel | | | Geograafia | III kooliaste |
Analüüsib sugulise ja mittesugulise paljunemise eeliseid erinevate taimede näitel | Analüüsib sugulise ja mittesugulise paljunemise eeliseid erinevate taimede näitel | | | Bioloogia | III kooliaste |
Analüüsib sümbioosi osa looduses | Analüüsib sümbioosi osa looduses | | | Bioloogia | III kooliaste |
Analüüsib süsinikuühendite kasutamise võimalusi kütusena | Analüüsib süsinikuühendite kasutamise võimalusi kütusena | | | Keemia | III kooliaste |
Analüüsib süsinikuühendite paljususe põhjust | Analüüsib süsinikuühendite paljususe põhjust | | | Keemia | III kooliaste |
Analüüsib taimede osa inimtegevuses | Analüüsib taimede osa inimtegevuses | | | Bioloogia | III kooliaste |
Analüüsib taimede osa looduse kui terviksüsteemi jätkusuutlikkuse tagamisel | Analüüsib taimede osa looduse kui terviksüsteemi jätkusuutlikkuse tagamisel | | | Bioloogia | III kooliaste |
Analüüsib teabeallikate järgi Eesti energiamajandust | Analüüsib teabeallikate järgi Eesti energiamajandust | | | Geograafia | III kooliaste |
Analüüsib teabeallikate järgi Euroopa või mõne piirkonna, sh Eesti, rahvaarvu ja selle muutumist | | | | | III kooliaste |
Analüüsib tegelaste suhteid | analüüsib tegelaste suhteid Mine:navigeerimiskast, otsi | | | Kirjandus | III kooliaste |
Analüüsib toiduainete toiteväärtust | Analüüsib toiduainete toiteväärtust | | | Kodundus | III kooliaste |
Analüüsib transpordiliikide eeliseid ja puudusi reisijate ning mitmesuguste kaupade veol | Analüüsib transpordiliikide eeliseid ja puudusi reisijate ning mitmesuguste kaupade veol | | | Geograafia | III kooliaste |
Analüüsib treeningu mõju hingamiselundkonnale | Analüüsib treeningu mõju hingamiselundkonnale | | | Bioloogia | III kooliaste |
Analüüsib treeningu mõju liikumiselundkonnale | Analüüsib treeningu mõju liikumiselundkonnale | | | Bioloogia | III kooliaste |
Analüüsib treeningu mõju tugi-ja liikumiselundkonnale | analüüsib treeningu mõju tugi-ja liikumiselundkonnale | | | Bioloogia | III kooliaste |
Analüüsib treeningu mõju tugielundkonnale | Analüüsib treeningu mõju tugielundkonnale | | | Bioloogia | III kooliaste |
Analüüsib tuntud muusika suursündmusi (sh paikkondlikke) | analüüsib tuntud muusika suursündmusi | | | Muusika | III kooliaste |
Analüüsib tuntumatel süsinikuühenditel põhinevate materjalide kasutamise võimalusi | | | | | III kooliaste |
Analüüsib tuntumatel süsinikuühenditel põhinevate materjalide põhiomadusi | Analüüsib tuntumatel süsinikuühenditel põhinevate materjalide põhiomadusi | | | Keemia | III kooliaste |
Analüüsib valemite põhjal hapete koostist | Analüüsib valemite põhjal hapete koostist | | | Keemia | III kooliaste |
Analüüsib väljahingatava õhu koostist | Analüüsib väljahingatava õhu koostist Mine:navigeerimiskast, otsi | | | Bioloogia | III kooliaste |
Analüüsib võimalikke keskkonna säästmise meetmeid | Analüüsib võimalikke keskkonna säästmise meetmeid | | | Keemia | III kooliaste |
Analüüsib õistaimede organite ehituse sõltuvust nende ülesannetest | Analüüsib õistaimede organite ehituse sõltuvust nende ülesannetest | | | Bioloogia | III kooliaste |
Analüüsib õistaimede organite ehituse sõltuvust paljunemis- ja levimisviisist | Analüüsib õistaimede organite ehituse sõltuvust paljunemis- ja levimisviisist | | | Bioloogia | III kooliaste |
Analüüsib õistaimede organite ehituse sõltuvust taime kasvukohast | Analüüsib õistaimede organite ehituse sõltuvust taime kasvukohast | | | Bioloogia | III kooliaste |
Annab kuuldu ja loetu põhjal hinnanguid | Annab kuuldu ja loetu põhjal hinnanguid | | | Eesti keel | III kooliaste |
Annab kuuldu põhjal hinnanguid | annab kuuldu põhjal hinnanguid | | | Eesti keel | III kooliaste |
Annab loetu põhjal hinnanguid | annab loetu põhjal hinnanguid | | | Eesti keel | III kooliaste |
Arendab erinevaid lahendusvariante | Arendab erinevaid lahendusvariante | | | Kunst | III kooliaste |
Arendab erinevaid lahendusvariante ning isikupäraseid teostusvõimalusi | Arendab erinevaid lahendusvariante ning isikupäraseid lahendusvimalusi | | | Kunstiõpetus: III kooliaste | III kooliaste |
Arendab isikupäraseid teostusvõimalusi | Arendab isikupäraseid teostusvõimalusi | | | Kunst | III kooliaste |
Arendab suhtlust või teemaarutelu | Arendab suhtlust või teemaarutelu | | | Eesti keel | III kooliaste |