Õpistsenaarium \Veeringe\"""" (E-koolikott:materjal:23479)
|
Ulatus
|
|
Raskus
|
|
Klass
|
1. klass, 2. klass, 3. klass, 4. klass
|
Kooliaste
|
I kooliaste, II kooliaste
|
Haridusaste
|
Põhiharidus
|
Ainevaldkond
|
Keel ja kirjandus, Loodusained, Kehaline kasvatus, Matemaatika
|
Oppeaine
|
Eesti keel, Loodusõpetus, Kehaline kasvatus, Matemaatika
|
Nimetus
|
Õpistsenaarium \Veeringe\""""
|
Kokkuvõte
|
|
Metainfo
|
https://e-koolikott.ee/oppematerjal/23479
|
Asukoht
|
|
Keel
|
et
|
Õppematerjali liik
|
|
Sihtrühm
|
Põhikooliõpilased
|
Õppekava
|
Riiklik õppekava
|
Asutus
|
|
Seotud teema
|
Vesi (EstCORE:30105), Liikumis- ja sportmängud (EstCORE:30254), Arvandmete kogumine (EstCORE:30073:40623)
|
Seotud õpiväljund
|
|
Võtmesõnad
|
Avastusrada, mobiilne õuesõpe, Vernieri sensorid
|
Autorid
|
Melika Kindel, Marge Laisaar
|
Õppematerjali kirjeldus
{{{kirjeldus}}}
Õppematerjali ülesanded
Õppematerjali failid
Õppematerjaliga on seotud järgnevad failid:
Muu õppematerjal samal teemal
Sama teemaga (Vesi) on seotud järgnev õppematerjal:
| Haridus:seotudTeema | Schema:headline |
---|
6. klassi test 1 (loodusõpetus, 68 p, 2016. a, Innove) (EIS:test:2517) | Vesi (EIS:lo:keskkonnad:vesi) | 6. klassi test 1 (loodusõpetus, 68 p, 2016. a, Innove) |
6. klassi test 1 (loodusõpetus, 68 p, 2016. a, Innove) (EIS:test:2522) | Vesi (EIS:lo:keskkonnad:vesi) | 6. klassi test 1 (loodusõpetus, 68 p, 2016. a, Innove) |
6. klassi test 2 (loodusõpetus, 72 p, 2016. a, Innove) (EIS:test:2622) | Vesi (EIS:lo:keskkonnad:vesi) | 6. klassi test 2 (loodusõpetus, 72 p, 2016. a, Innove) |
6. klassi test 2 (loodusõpetus, 72 p, 2016. a, Innove) (EIS:test:2626) | Vesi (EIS:lo:keskkonnad:vesi) | 6. klassi test 2 (loodusõpetus, 72 p, 2016. a, Innove) |
6. klassi test 2 (loodusõpetus, 72 p, 2016. a, Innove) (EIS:test:2655) | Vesi (EIS:lo:keskkonnad:vesi) | 6. klassi test 2 (loodusõpetus, 72 p, 2016. a, Innove) |
Avastusrada \Veeringe\"""" (E-koolikott:materjal:23480) | Vesi (EstCORE:30105) Arvutamine ja mõõtmine, andmed (EstCORE:30073) Liikumis- ja sportmängud (EstCORE:30254) | Avastusrada \Veeringe\"""" |
Loodusõpetus (6. klassi e-tasemetöö 2016) (EIS:test:2692) | Vesi (EIS:lo:keskkonnad:vesi) | Loodusõpetus (6. klassi e-tasemetöö 2016) |
Loodusõpetus 2016: jõgi (EIS:test:3229) | Vesi (EIS:lo:keskkonnad:vesi) | Loodusõpetus 2016: jõgi |
Loodusõpetus 5. klassile, 1. osa (E-koolikott:materjal:25) | Vesi (EstCORE:30105) Jõgi ja järv elukeskkonnana (EstCORE:30090) | Loodusõpetus 5. klassile, 1. osa |
Loodusõpetus 5. klassile, 2. osa (E-koolikott:materjal:26) | Vesi (EstCORE:30105) Asula elukeskkonnana (EstCORE:30080) Pinnavormid ja pinnamoed (EstCORE:30102) Soo elukeskkonnana (EstCORE:30104) | Loodusõpetus 5. klassile, 2. osa |
Loodusõpetuse 6. klassi tasemetöö 2016 (EIS:test:2787) | Vesi (EIS:lo:keskkonnad:vesi) | Loodusõpetuse 6. klassi tasemetöö 2016 |
Mõistekaart kursusele \Rakud\"". (Digiõppevaramu gümnaasiumile)"" (E-koolikott:materjal:22111) | Vesi (EstCORE:30105) Elus- ja eluta looduse keemiline koostis (EstCORE:50069:60462) Vesinikside (EstCORE:50092:60606) | Mõistekaart kursusele \Rakud\"". (Digiõppevaramu gümnaasiumile)"" |
Projekti “Minu kodukoha veekogu bioloogilised, kultuurilised ja majanduslikud väärtused” uurimusliku õppe materjalid (E-koolikott:materjal:24290) | Vesi (EstCORE:30105) Inimene uurib ökosüsteeme (EstCORE:30085:40846) Organismide mitmekesisus (EstCORE:30083:40840) Elu erinevates keskkonnatingimustes (EstCORE:30083:40838) Inimese mõju ökosüsteemile (EstCORE:30084:40841) Tootjad, tarbijad ja lagundajad (EstCORE:30084:40843) Eluslooduse mitmekesisus Eestis (EstCORE:30084:40844) Vaatlus ja katse (EstCORE:30088:40869) Jõgi ja järv elukeskkonnana (EstCORE:30090) Bioloogilise mitmekesisuse kaitse (EstCORE:30092:40893) Bioloogilise mitmekesisuse kaitse (EstCORE:50065:60416) Veetaimed ja -loomad (EstCORE:30100:40955) Liik, kooslus, toiduahel (EstCORE:30101:40956) Loomade mitmekesisus (EstCORE:30101:40957) Taimede mitmekesisus (EstCORE:30101:40960) Seos teiste loodusteadustega (EstCORE:30107:41011) Organismide jaotamine, välistunnused (EstCORE:30107:41014) Selgrootud loomad (EstCORE:30121) Taimede osa looduses ja inimtegevuses (EstCORE:30122:41121) Bioloogilise mitmekesisuse tähtsus (EstCORE:30125:41145) Eluta ja eluslooduse ökoloogilised tegurid (EstCORE:30125:41147) Inimmõju ökosüsteemidele (EstCORE:30125:41148) Organismide jaotamine liikidesse (EstCORE:30125:41152) Populatsioon, ökosüsteem ja biosfäär (EstCORE:30125:41153) Loodusteaduslik uuring (EstCORE:50063:60395) Biootilised ökotegurid (EstCORE:50075:60518) | Projekti “Minu kodukoha veekogu bioloogilised, kultuurilised ja majanduslikud väärtused” uurimusliku õppe materjalid |
TEST - Veestik (E-koolikott:materjal:12539) | Vesi ja veega seotud probleemid (EstCORE:30134:41233) Vesi (EstCORE:30105) | TEST - Veestik |
Veeteemaline õpimapp (E-koolikott:materjal:5010) | Vesi ja veega seotud probleemid (EstCORE:30134:41233) Vesi (EstCORE:30105) Ökoloogia ja keskkonnakaitse (EstCORE:30125) Loodusvarad energiaallikatena (EstCORE:30081:40831) Inimese mõju ökosüsteemile (EstCORE:30084:40841) Elus- ja eluta looduse seosed (EstCORE:30085) Jõgi ja järv elukeskkonnana (EstCORE:30090) Loodus- ja keskkonnakatise Eestis (EstCORE:30092) Läänemeri elukeskkonnana (EstCORE:30094) Liikide kaitse võimalused (EstCORE:50065:60422) Abiootilised ökotegurid (EstCORE:50075:60517) | Veeteemaline õpimapp |
Õpistsenaarium \Veeringe\"""" (E-koolikott:materjal:23479) | Vesi (EstCORE:30105) Arvandmete kogumine (EstCORE:30073:40623) Liikumis- ja sportmängud (EstCORE:30254) | Õpistsenaarium \Veeringe\"""" |
,,,,,,,,,