Projekti “Minu kodukoha veekogu bioloogilised, kultuurilised ja majanduslikud väärtused” uurimusliku õppe materjalid (E-koolikott:materjal:24290)

Allikas: oppekava.edu.ee


Projekti “Minu kodukoha veekogu bioloogilised, kultuurilised ja majanduslikud väärtused” uurimusliku õppe materjalid (E-koolikott:materjal:24290)
Ulatus
Raskus
Klass 7. klass, 8. klass, 9. klass, Gümnaasium
Kooliaste III kooliaste, Gümnaasium
Haridusaste Põhiharidus, Keskharidus
Ainevaldkond Loodusained
Oppeaine Loodusõpetus, Bioloogia
Nimetus Projekti “Minu kodukoha veekogu bioloogilised, kultuurilised ja majanduslikud väärtused” uurimusliku õppe materjalid
Kokkuvõte
Metainfo https://e-koolikott.ee/oppematerjal/24290
Asukoht
Keel et
Õppematerjali liik Uurimus, Avastuslik, Tunnikava, Avatud õpitegevus, Projekt, Teabeallikas
Sihtrühm Põhikooliõpilased, Gümnaasiumiõpilased
Õppekava Riiklik õppekava
Asutus Keskkonnaamet
Seotud teema Jõgi ja järv elukeskkonnana (EstCORE:30090), Vesi (EstCORE:30105), Selgrootud loomad (EstCORE:30121), Elu erinevates keskkonnatingimustes (EstCORE:30083:40838), Organismide mitmekesisus (EstCORE:30083:40840), Inimese mõju ökosüsteemile (EstCORE:30084:40841), Tootjad, tarbijad ja lagundajad (EstCORE:30084:40843), Eluslooduse mitmekesisus Eestis (EstCORE:30084:40844), Inimene uurib ökosüsteeme (EstCORE:30085:40846), Vaatlus ja katse (EstCORE:30088:40869), Bioloogilise mitmekesisuse kaitse (EstCORE:30092:40893), Veetaimed ja -loomad (EstCORE:30100:40955), Liik, kooslus, toiduahel (EstCORE:30101:40956), Loomade mitmekesisus (EstCORE:30101:40957), Taimede mitmekesisus (EstCORE:30101:40960), Seos teiste loodusteadustega (EstCORE:30107:41011), Organismide jaotamine, välistunnused (EstCORE:30107:41014), Taimede osa looduses ja inimtegevuses (EstCORE:30122:41121), Bioloogilise mitmekesisuse tähtsus (EstCORE:30125:41145), Eluta ja eluslooduse ökoloogilised tegurid (EstCORE:30125:41147), Inimmõju ökosüsteemidele (EstCORE:30125:41148), Organismide jaotamine liikidesse (EstCORE:30125:41152), Populatsioon, ökosüsteem ja biosfäär (EstCORE:30125:41153), Loodusteaduslik uuring (EstCORE:50063:60395), Bioloogilise mitmekesisuse kaitse (EstCORE:50065:60416), Biootilised ökotegurid (EstCORE:50075:60518)
Seotud õpiväljund
Võtmesõnad selgrootud, vetikad, veeloomad, veetaimed, metsamajandus, pärandkultuur, lahustunud hapnik, tondihobu, vesikakand, kukrik, ujur, veekogu, tigu, karp, osjad, ämblikud, mardikad, kultuurmaastik, vesikatk, kaan, surusääsk, liidrik, mudatuplane, ripsussid, jõhvussid, kevikuline, kirpvähk, ehmestiivaline, penikeel, kardhein, vesikuusk, mändvetikas, särjesilm, kirburohi, alss, hundinui, jõgitakjas, kalmus, tarn, pillroog, päideroog, kaisel, vesiroos, vesikupp, talumajapidamine, kaldataim, ühepäevikuline, liidrikulised, vesikiil
Autorid Reet Kristian, osalejad projektis

Õppematerjali kirjeldus

{{{kirjeldus}}}

Õppematerjali ülesanded

Õppematerjali failid

Õppematerjaliga on seotud järgnevad failid:


Muu õppematerjal samal teemal

Sama teemaga (Tõrge: Sõne ületab 1000 märgi piirangu.) on seotud järgnev õppematerjal:

 Haridus:seotudTeemaSchema:headline
(Un)bestimmter Artikel (1) (E-koolikott:materjal:11835)A2 (EstCORE:30067:40582)(Un)bestimmter Artikel (1)
(Un)bestimmter Artikel (2) (E-koolikott:materjal:11836)A2 (EstCORE:30067:40582)(Un)bestimmter Artikel (2)
(Un)trennbare Verben (E-koolikott:materjal:11210)Tegusõna (EstCORE:30068:40593)(Un)trennbare Verben
(Un)trennbare Verben (E-koolikott:materjal:11211)Tegusõna (EstCORE:30068:40593)(Un)trennbare Verben
(nr 1) Korrutamise abivalemid juuravaldistes/ÜLESANDED (E-koolikott:materjal:19236)Irratsionaalarvud (EstCORE:50044:60174)(nr 1) Korrutamise abivalemid juuravaldistes/ÜLESANDED
-heit oder -keit? Welches Suffix passt? (E-koolikott:materjal:12489)Sõnatuletus (EstCORE:30068:40592)
Sõnatuletus (EstCORE:50038:60142)
-heit oder -keit? Welches Suffix passt?
.4. Keerukamaid ülesandeid (E-koolikott:materjal:15693)Sirge ja tasandi võrrand ruumis (EstCORE:50056:60320).4. Keerukamaid ülesandeid
0.0. Sissejuhatus (E-koolikott:materjal:11200)Elukeskkond (EstCORE:10000:10100)
Inimese mõju loodusele (EstCORE:10000:10101)
Muutused looduses (EstCORE:10000:10103)
Ehitised (EstCORE:10002:10120)
Jalakäija ohutu liiklemine (EstCORE:10002:10121)
Jäätmed (EstCORE:10002:10122)
Transpordivahendid (EstCORE:10002:10124)
Virtuaalkeskkond (EstCORE:10002:10126)
Robootika (EstCORE:30292:42711)
0.0. Sissejuhatus
0.1 Sissejuhatus – teaduskulgur Milo - osa A (E-koolikott:materjal:11121)Elukeskkond (EstCORE:10000:10100)
Inimese mõju loodusele (EstCORE:10000:10101)
Muutused looduses (EstCORE:10000:10103)
Ehitised (EstCORE:10002:10120)
Transpordivahendid (EstCORE:10002:10124)
Virtuaalkeskkond (EstCORE:10002:10126)
0.1 Sissejuhatus – teaduskulgur Milo - osa A
0.1. - Robootika alustõed (E-koolikott:materjal:11112)Robootika (EstCORE:30292:42711)0.1. - Robootika alustõed
0.2. Teaduskulgur Milo – osa B – liikumisandur (E-koolikott:materjal:11122)Elukeskkond (EstCORE:10000:10100)
Inimese mõju loodusele (EstCORE:10000:10101)
Muutused looduses (EstCORE:10000:10103)
Ehitised (EstCORE:10002:10120)
Transpordivahendid (EstCORE:10002:10124)
Virtuaalkeskkond (EstCORE:10002:10126)
0.2. Teaduskulgur Milo – osa B – liikumisandur
02.november (EIS:test:500002951)Mina ja tervis (EIS:io:1:2)02.november
06.oktoober (EIS:test:500002833)Mina ja tervis (EIS:io:1:2)06.oktoober
08.04. 8.A Eesti kirjandus (EIS:test:500001624)Igapäevaelu. Õppimine ja töö (EIS:R:ielu:6)08.04. 8.A Eesti kirjandus
1 Tangensfunktsioon (E-koolikott:materjal:14186)Trigonomeetriliste funktsioonide graafikud (EstCORE:50057:60335)1 Tangensfunktsioon
1- Test uroven (EIS:test:500002771)Murru korrutamine ja jagamine. Murru teisendamine (EIS:M:7:2)1- Test uroven
1. Arvud kuni 1000. Arvude võrdlemine (E-koolikott:materjal:23949)Naturaalarvud (EstCORE:30073:40654)1. Arvud kuni 1000. Arvude võrdlemine
1. Arvud kuni 1000. Arvude võrdlemine (E-koolikott:materjal:23979)Naturaalarvud (EstCORE:30073:40654)1. Arvud kuni 1000. Arvude võrdlemine
1. Arvud kuni 1000. Arvude võrdlemine (E-koolikott:materjal:24000)Naturaalarvud (EstCORE:30073:40654)1. Arvud kuni 1000. Arvude võrdlemine
1. isik: 40 (HARJUTUSED) (Lünk:materjal:23581)Grammatika (EstCORE:10003:10127)1. isik: 40 (HARJUTUSED)
1. isik: ANTI Ma ajasin ennast meelega paljaks (Tänulikud surnud) (Lünk:materjal:23586)Grammatika (EstCORE:10003:10127)1. isik: ANTI Ma ajasin ennast meelega paljaks (Tänulikud surnud)
1. isik: Ei ma olin tõepoolest surnukskuulutatud (Peegelleitnandid) (Lünk:materjal:23565)Grammatika (EstCORE:10003:10127)1. isik: Ei ma olin tõepoolest surnukskuulutatud (Peegelleitnandid)
1. isik: Ennast oleks huvitav vaadata (Lend) (Lünk:materjal:23577)Grammatika (EstCORE:10003:10127)1. isik: Ennast oleks huvitav vaadata (Lend)
1. isik: JANIS Mulle anti seal diplom (Tänulikud surnud) (Lünk:materjal:23587)Grammatika (EstCORE:10003:10127)1. isik: JANIS Mulle anti seal diplom (Tänulikud surnud)
1. isik: Kallis mul on tunne et mulle on (Ebanormaalne) (Lünk:materjal:23576)Grammatika (EstCORE:10003:10127)1. isik: Kallis mul on tunne et mulle on (Ebanormaalne)
1. isik: Kohe kui korraldaja uksest välja jõudis sööstsin (KUSTUMATU VALGUSE MAAILM) (Lünk:materjal:23579)Grammatika (EstCORE:10003:10127)1. isik: Kohe kui korraldaja uksest välja jõudis sööstsin (KUSTUMATU VALGUSE MAAILM)
1. isik: Ma arvan et sel õhtul mõtlesin ma (Ebanormaalne) (Lünk:materjal:23574)Grammatika (EstCORE:10003:10127)1. isik: Ma arvan et sel õhtul mõtlesin ma (Ebanormaalne)
1. isik: Ma katsusin täna paljusid asju (daydream nation) (Lünk:materjal:23568)Grammatika (EstCORE:10003:10127)1. isik: Ma katsusin täna paljusid asju (daydream nation)
1. isik: Ma olen maailma parim tantsija maailma parimal (Mitu juttu) (Lünk:materjal:23585)Grammatika (EstCORE:10003:10127)1. isik: Ma olen maailma parim tantsija maailma parimal (Mitu juttu)
1. isik: Ma olin jõudnud korterisse kõigist teistest varem (Ebanormaalne) (Lünk:materjal:23573)Grammatika (EstCORE:10003:10127)1. isik: Ma olin jõudnud korterisse kõigist teistest varem (Ebanormaalne)
1. isik: Ma tulistan ja kägistan ja küünistan ja (Existerion) (Lünk:materjal:23569)Grammatika (EstCORE:10003:10127)1. isik: Ma tulistan ja kägistan ja küünistan ja (Existerion)
1. isik: Me ratsutasime pikka aega kõrvu enne kui (Maris stella) (Lünk:materjal:23571)Grammatika (EstCORE:10003:10127)1. isik: Me ratsutasime pikka aega kõrvu enne kui (Maris stella)
1. isik: Me rääkisime kahepeale kokku päris keskmiselt (Lend) (Lünk:materjal:23578)Grammatika (EstCORE:10003:10127)1. isik: Me rääkisime kahepeale kokku päris keskmiselt (Lend)
1. isik: Olin suureline oskasin lugeda teadsin mis on (Seitsmes rahukevad) (Lünk:materjal:23588)Grammatika (EstCORE:10003:10127)1. isik: Olin suureline oskasin lugeda teadsin mis on (Seitsmes rahukevad)
1. isik: See ese Gabis lajatas oma seadeldise rusikast (Õnnekosk) (Lünk:materjal:23570)Grammatika (EstCORE:10003:10127)1. isik: See ese Gabis lajatas oma seadeldise rusikast (Õnnekosk)
1. isik: Süütan ühe suitsu teisest pudistan tubaka paberilehele (Mitu juttu) (Lünk:materjal:23584)Grammatika (EstCORE:10003:10127)1. isik: Süütan ühe suitsu teisest pudistan tubaka paberilehele (Mitu juttu)
1. isik: Tumma huulte liigutuse järgi jäi mulje et (Jutud) (Lünk:materjal:23563)Grammatika (EstCORE:10003:10127)1. isik: Tumma huulte liigutuse järgi jäi mulje et (Jutud)
1. isik: Vaatasin ringi (Topisetegija) (Lünk:materjal:23564)Grammatika (EstCORE:10003:10127)1. isik: Vaatasin ringi (Topisetegija)
1. isik: ps Ma ei viitsi enam ennast kontrollida (Ebanormaalne) (Lünk:materjal:23575)Grammatika (EstCORE:10003:10127)1. isik: ps Ma ei viitsi enam ennast kontrollida (Ebanormaalne)
1. isik: Üldiselt ma püüdsin emale meele järele olla (HARJUTUSED) (Lünk:materjal:23580)Grammatika (EstCORE:10003:10127)1. isik: Üldiselt ma püüdsin emale meele järele olla (HARJUTUSED)
1. isik: õnnetud lojused voolasid tänavalt alla ja ma (daydream nation) (Lünk:materjal:23566)Grammatika (EstCORE:10003:10127)1. isik: õnnetud lojused voolasid tänavalt alla ja ma (daydream nation)
1. isik: “Ma armastan sind (daydream nation) (Lünk:materjal:23567)Grammatika (EstCORE:10003:10127)1. isik: “Ma armastan sind (daydream nation)
1. kooliastme test (2. klass - Metsloomad, kogu 5) (EIS:test:3686)Loodusõpetus (EIS:yld:lood)1. kooliastme test (2. klass - Metsloomad, kogu 5)
1. kooliastme test (2. klass - Metsloomad, kogu 5) (EIS:test:3687)Loodusõpetus (EIS:yld:lood)1. kooliastme test (2. klass - Metsloomad, kogu 5)
1. tund - peast arvutamine (E-koolikott:materjal:23715)Peastarvutus (EstCORE:30073:40661)1. tund - peast arvutamine
1. tund - peast arvutamine (E-koolikott:materjal:23920)Peastarvutus (EstCORE:30073:40661)1. tund - peast arvutamine
1. Ülesanded B2. Kuulamine (EIS:test:7620)Inimene ja ühiskond (EIS:R:aelu:5)1. Ülesanded B2. Kuulamine
1. ülesanne* (E-koolikott:materjal:13719)Aldehüüdid (EstCORE:50101:60634)1. ülesanne*
1. ülesanne* (E-koolikott:materjal:13720)Karboksüülhapete funktsionaalderivaadid (EstCORE:50101:60636)1. ülesanne*
1. ülesanne* (E-koolikott:materjal:13815)Asendatud karboksüülhapped (EstCORE:50101:60635)1. ülesanne*
... rohkem tulemusi

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,



7. klass +, 8. klass +, 9. klass +  ja Gümnaasium +
III kooliaste +  ja Gümnaasium +
Tõrge: Sõne ületab 1000 märgi piirangu. +
Projekti “Minu kodukoha veekogu bioloogilised, kultuurilised ja majanduslikud väärtused” uurimusliku õppe materjalid +
selgrootud +, vetikad +, veeloomad +, veetaimed +, metsamajandus +, pärandkultuur +, lahustunud hapnik +, tondihobu +, vesikakand +, kukrik +, ujur +, veekogu +, tigu +, karp +, osjad +, ämblikud +, mardikad +, kultuurmaastik +, vesikatk +, kaan +, surusääsk +, liidrik +, mudatuplane +, ripsussid +, jõhvussid +, kevikuline +, kirpvähk +, ehmestiivaline +, penikeel +, kardhein +, vesikuusk +, mändvetikas +, särjesilm +, kirburohi +, alss +, hundinui +, jõgitakjas +, kalmus +, tarn +, pillroog +, päideroog +, kaisel +, vesiroos +, vesikupp +, talumajapidamine +, kaldataim +, ühepäevikuline +, liidrikulised +  ja vesikiil +
Uurimus +, Avastuslik +, Tunnikava +, Avatud õpitegevus +, Projekt +  ja Teabeallikas +