Erinevus lehekülje "Bioloogia:Inimese elundkonnad" redaktsioonide vahel
Allikas: oppekava.edu.ee
PeepKungas (arutelu | kaastöö) |
PeepKungas (arutelu | kaastöö) |
||
(ei näidata 2 kasutaja 4 vahepealset redaktsiooni) | |||
4. rida: | 4. rida: | ||
|seotudAinevaldkond=Loodusained | |seotudAinevaldkond=Loodusained | ||
|seotudOppeaine=Bioloogia | |seotudOppeaine=Bioloogia | ||
− | |seotudHaridusaste= | + | |seotudHaridusaste=Põhiharidus |
|kooliaste=III kooliaste | |kooliaste=III kooliaste | ||
|klass=8. klass | |klass=8. klass | ||
|seotudTeema=Inimese elundkonnad (EstCORE:30111) | |seotudTeema=Inimese elundkonnad (EstCORE:30111) | ||
− | |seotudOpivaljund=seostab inimese elundkondi nende põhiülesannetega; selgitab naha ülesandeid; analüüsib naha ehituse ning talitluse kooskõla | + | |seotudOpivaljund=seostab inimese elundkondi nende põhiülesannetega; |
+ | selgitab naha ülesandeid; | ||
+ | analüüsib naha ehituse ning talitluse kooskõla kaitsefunktsiooni täites; | ||
+ | analüüsib naha ehituse ning talitluse kooskõla termoregulatsiooni funktsiooni täites; | ||
+ | analüüsib naha ehituse ning talitluse kooskõla eritusfunktsiooni täites; | ||
+ | väärtustab naha tervishoiuga seotud tervislikku eluviisi | ||
|pohimoiste=tugi- ja liikumiselundkond, seedeelundkond, närvisüsteem, vereringe, hingamiselundkond, erituselundkond, suguelundkond, nahk | |pohimoiste=tugi- ja liikumiselundkond, seedeelundkond, närvisüsteem, vereringe, hingamiselundkond, erituselundkond, suguelundkond, nahk | ||
|praktika=- | |praktika=- | ||
|oppesisu=Inimese elundkondade põhiülesanded. Naha ehitus ja ülesanded infovahetuses väliskeskkonnaga. | |oppesisu=Inimese elundkondade põhiülesanded. Naha ehitus ja ülesanded infovahetuses väliskeskkonnaga. | ||
}} | }} |
Viimane redaktsioon: 7. detsember 2020, kell 02:00
Bioloogia:Inimese elundkonnad | |
---|---|
Nimetus | Inimese elundkonnad |
Maht | 4 |
Ainevaldkond | Loodusained |
Õppeaine | Bioloogia |
Haridusaste | Põhiharidus |
Kooliaste | III kooliaste |
Klass | 8. klass |
Seotud teemad | Inimese elundkonnad (EstCORE:30111) |
Sisukord
Õppeprotsess Inimese elundkonnad
Eesmärgid
{{{eesmark}}}
Põhimõisted
- tugi- ja liikumiselundkond
- seedeelundkond
- närvisüsteem
- vereringe
- hingamiselundkond
- erituselundkond
- suguelundkond
- nahk
Seotud teemad
Selle õppeprotsessiga on seotud järgnevad teemad:
Õpiväljundid
- Seostab inimese elundkondi nende põhiülesannetega
- Selgitab naha ülesandeid
- Analüüsib naha ehituse ning talitluse kooskõla kaitsefunktsiooni täites
- Analüüsib naha ehituse ning talitluse kooskõla termoregulatsiooni funktsiooni täites
- Analüüsib naha ehituse ning talitluse kooskõla eritusfunktsiooni täites
- Väärtustab naha tervishoiuga seotud tervislikku eluviisi
Õppematerjal
Selle teemaga (Inimese elundkonnad (EstCORE:30111)) on seotud järgnev õppematerjal:
Muu õppematerjal: {{{oppematerjal}}}
Ülesanded ja harjutused
{{{ulesanne}}}
Metoodika
{{{metoodika}}}
Eeldused
{{{eeldus}}}
Õppevahendid
{{{oppevara}}}
Praktilised tööd
-
Lõiming
{{{loiming}}}
Õppesisu
Inimese elundkondade põhiülesanded. Naha ehitus ja ülesanded infovahetuses väliskeskkonnaga.
... more about "Bioloogia:Inimese elundkonnad"
8. klass +
III kooliaste +
Seostab inimese elundkondi nende põhiülesannetega +, Selgitab naha ülesandeid +, Analüüsib naha ehituse ning talitluse kooskõla kaitsefunktsiooni täites +, Analüüsib naha ehituse ning talitluse kooskõla termoregulatsiooni funktsiooni täites +, Analüüsib naha ehituse ning talitluse kooskõla eritusfunktsiooni täites + ja Väärtustab naha tervishoiuga seotud tervislikku eluviisi +
Inimese elundkonnad +