Erinevus lehekülje "Bioloogia:Inimese elundkonnad" redaktsioonide vahel
Allikas: oppekava.edu.ee
LiiaVarend (arutelu | kaastöö) |
LiiaVarend (arutelu | kaastöö) |
||
4. rida: | 4. rida: | ||
|seotudAinevaldkond=Loodusained | |seotudAinevaldkond=Loodusained | ||
|seotudOppeaine=Bioloogia | |seotudOppeaine=Bioloogia | ||
− | |seotudHaridusaste=Põhiharidus | + | |seotudHaridusaste=Põhiharidus |
|kooliaste=III kooliaste | |kooliaste=III kooliaste | ||
|klass=8. klass | |klass=8. klass | ||
12. rida: | 12. rida: | ||
analüüsib naha ehituse ning talitluse kooskõla kaitsefunktsiooni täites; | analüüsib naha ehituse ning talitluse kooskõla kaitsefunktsiooni täites; | ||
analüüsib naha ehituse ning talitluse kooskõla termoregulatsiooni funktsiooni täites; | analüüsib naha ehituse ning talitluse kooskõla termoregulatsiooni funktsiooni täites; | ||
− | analüüsib naha ehituse ning talitluse kooskõla eritusfunktsiooni täites | + | analüüsib naha ehituse ning talitluse kooskõla eritusfunktsiooni täites; |
− | väärtustab naha tervishoiuga seotud tervislikku eluviisi | + | väärtustab naha tervishoiuga seotud tervislikku eluviisi. |
|pohimoiste=tugi- ja liikumiselundkond, seedeelundkond, närvisüsteem, vereringe, hingamiselundkond, erituselundkond, suguelundkond, nahk | |pohimoiste=tugi- ja liikumiselundkond, seedeelundkond, närvisüsteem, vereringe, hingamiselundkond, erituselundkond, suguelundkond, nahk | ||
|praktika=- | |praktika=- | ||
|oppesisu=Inimese elundkondade põhiülesanded. Naha ehitus ja ülesanded infovahetuses väliskeskkonnaga. | |oppesisu=Inimese elundkondade põhiülesanded. Naha ehitus ja ülesanded infovahetuses väliskeskkonnaga. | ||
}} | }} |
Redaktsioon: 20. november 2020, kell 15:36
Bioloogia:Inimese elundkonnad | |
---|---|
Nimetus | Inimese elundkonnad |
Maht | 4 |
Ainevaldkond | Loodusained |
Õppeaine | Bioloogia |
Haridusaste | PõhiharidusProperty "Haridus:seotudHaridusaste" (as page type) with input value "Põhiharidus" contains invalid characters or is incomplete and therefore can cause unexpected results during a query or annotation process. |
Kooliaste | III kooliaste |
Klass | 8. klass |
Seotud teemad | Inimese elundkonnad (EstCORE:30111) |
Sisukord
Õppeprotsess Inimese elundkonnad
Eesmärgid
{{{eesmark}}}
Põhimõisted
- tugi- ja liikumiselundkond
- seedeelundkond
- närvisüsteem
- vereringe
- hingamiselundkond
- erituselundkond
- suguelundkond
- nahk
Seotud teemad
Selle õppeprotsessiga on seotud järgnevad teemad:
Õpiväljundid
- Seostab inimese elundkondi nende põhiülesannetega
- Selgitab naha ülesandeid
- Analüüsib naha ehituse ning talitluse kooskõla kaitsefunktsiooni täites
- Analüüsib naha ehituse ning talitluse kooskõla termoregulatsiooni funktsiooni täites
- Analüüsib naha ehituse ning talitluse kooskõla eritusfunktsiooni täites
- Väärtustab naha tervishoiuga seotud tervislikku eluviisi.
Õppematerjal
Selle teemaga (Inimese elundkonnad (EstCORE:30111)) on seotud järgnev õppematerjal:
Muu õppematerjal: {{{oppematerjal}}}
Ülesanded ja harjutused
{{{ulesanne}}}
Metoodika
{{{metoodika}}}
Eeldused
{{{eeldus}}}
Õppevahendid
{{{oppevara}}}
Praktilised tööd
-
Lõiming
{{{loiming}}}
Õppesisu
Inimese elundkondade põhiülesanded. Naha ehitus ja ülesanded infovahetuses väliskeskkonnaga.
... more about "Bioloogia:Inimese elundkonnad"
8. klass +
III kooliaste +
Seostab inimese elundkondi nende põhiülesannetega +, Selgitab naha ülesandeid +, Analüüsib naha ehituse ning talitluse kooskõla kaitsefunktsiooni täites +, Analüüsib naha ehituse ning talitluse kooskõla termoregulatsiooni funktsiooni täites +, Analüüsib naha ehituse ning talitluse kooskõla eritusfunktsiooni täites + ja Väärtustab naha tervishoiuga seotud tervislikku eluviisi. +
Inimese elundkonnad +