| Haridus:seotudTeema | Schema:headline |
---|
0.0. Sissejuhatus (E-koolikott:materjal:11200) | Elukeskkond (EstCORE:10000:10100) Inimese mõju loodusele (EstCORE:10000:10101) Muutused looduses (EstCORE:10000:10103) Ehitised (EstCORE:10002:10120) Jalakäija ohutu liiklemine (EstCORE:10002:10121) Jäätmed (EstCORE:10002:10122) Transpordivahendid (EstCORE:10002:10124) Virtuaalkeskkond (EstCORE:10002:10126) Robootika (EstCORE:30292:42711) | 0.0. Sissejuhatus |
0.1 Sissejuhatus – teaduskulgur Milo - osa A (E-koolikott:materjal:11121) | Elukeskkond (EstCORE:10000:10100) Inimese mõju loodusele (EstCORE:10000:10101) Muutused looduses (EstCORE:10000:10103) Ehitised (EstCORE:10002:10120) Transpordivahendid (EstCORE:10002:10124) Virtuaalkeskkond (EstCORE:10002:10126) | 0.1 Sissejuhatus – teaduskulgur Milo - osa A |
0.2. Teaduskulgur Milo – osa B – liikumisandur (E-koolikott:materjal:11122) | Elukeskkond (EstCORE:10000:10100) Inimese mõju loodusele (EstCORE:10000:10101) Muutused looduses (EstCORE:10000:10103) Ehitised (EstCORE:10002:10120) Transpordivahendid (EstCORE:10002:10124) Virtuaalkeskkond (EstCORE:10002:10126) | 0.2. Teaduskulgur Milo – osa B – liikumisandur |
Diana Leesalu romaani „2 grammi hämaruseni“ käsitlus, tunnikava (E-koolikott:materjal:3469) | Elukeskkond (EstCORE:30046:40415) Eesti (EstCORE:30039) Pere ja kasvatus (EstCORE:30040:40368) Vaba aja veetmise viisid (EstCORE:30044:40410) | Diana Leesalu romaani „2 grammi hämaruseni“ käsitlus, tunnikava |
Kevadlilled (E-koolikott:materjal:7559) | Elukeskkond (EstCORE:10000:10100) | Kevadlilled |
Koduloomade pusle (E-koolikott:materjal:7178) | Elukeskkond (EstCORE:10000:10100) | Koduloomade pusle |
Kuidas loomad liiguvad? (E-koolikott:materjal:6468) | Elukeskkond (EstCORE:10000:10100) | Kuidas loomad liiguvad? |
Kuidas nägemata loomi ära tunda? (E-koolikott:materjal:20743) | Elukeskkond (EstCORE:10000:10100) | Kuidas nägemata loomi ära tunda? |
Liiklusmärgid. Memoriin (E-koolikott:materjal:6688) | Elukeskkond (EstCORE:10000:10100) Jalakäija ohutu liiklemine (EstCORE:10002:10121) | Liiklusmärgid. Memoriin |
Lõunamaa loomad (E-koolikott:materjal:11588) | Elukeskkond (EstCORE:10000:10100) Lugemine (EstCORE:30002) | Lõunamaa loomad |
Lõunamaa loomad (E-koolikott:materjal:11589) | Elukeskkond (EstCORE:10000:10100) Lugemine (EstCORE:30002) | Lõunamaa loomad |
MATIK (STEAM) oskuste, üldoskuste ja muusikaõpetuse oskuste analüüsimise metoodiline juhend - Matata Lab (E-koolikott:materjal:25548) | Elukeskkond (EstCORE:10000:10100) | MATIK (STEAM) oskuste, üldoskuste ja muusikaõpetuse oskuste analüüsimise metoodiline juhend - Matata Lab |
MEMORIIN \SEENED!"" (E-koolikott:materjal:7398) | Elukeskkond (EstCORE:10000:10100) | MEMORIIN \SEENED!"" |
Memoriin: Koduloomad (E-koolikott:materjal:6474) | Elukeskkond (EstCORE:10000:10100) | Memoriin: Koduloomad |
Mets elukeskkonnana 43-53, keelekümblus (E-koolikott:materjal:11970) | Elukeskkond (EstCORE:30046:40415) Keelekasutus erinevates suhtlusolukordades (EstCORE:30005:40083) Suuline ja kirjalik suhtlus (EstCORE:30005) Mets elukeskkonnana (EstCORE:30096) Elutingimused metsas (EstCORE:30096:40926) | Mets elukeskkonnana 43-53, keelekümblus |
Põhjamaa ja lõunamaa loomad (E-koolikott:materjal:11580) | Elukeskkond (EstCORE:10000:10100) Meisterdamine (EstCORE:10015:10132) | Põhjamaa ja lõunamaa loomad |
Põld 25-33, keelekümblus (E-koolikott:materjal:12289) | Elukeskkond (EstCORE:30046:40415) Põld kui kooslus (EstCORE:30078:40814) | Põld 25-33, keelekümblus |
Soo 11-14, keelekümblus (E-koolikott:materjal:12224) | Elukeskkond (EstCORE:30046:40415) Soode areng (EstCORE:30104:40977) | Soo 11-14, keelekümblus |
Soo 15-18, keelekümblus (E-koolikott:materjal:12225) | Organismide mitmekesisus (EstCORE:30083:40840) Elukeskkond (EstCORE:30046:40415) Tootjad, tarbijad ja lagundajad (EstCORE:30084:40843) Soo elukeskkonnana (EstCORE:30104:40976) Soode elustik (EstCORE:30104:40978) Soode tähtsus (EstCORE:30104:40980) | Soo 15-18, keelekümblus |
Taimede ehitus ja talitlus. Botaanikaalane õppematerjal eesti keele õppimiseks (E-koolikott:materjal:4272) | Fotosüntees (EstCORE:30122:41114) Organismide mitmekesisus (EstCORE:30083:40840) Organismide eluavaldused (EstCORE:30107:41012) Elukeskkond (EstCORE:30046:40415) Tootjad, tarbijad ja lagundajad (EstCORE:30084:40843) Eluslooduse mitmekesisus Eestis (EstCORE:30084:40844) Bioloogilise mitmekesisuse kaitse (EstCORE:30092:40893) Organismide jaotamine, välistunnused (EstCORE:30107:41014) Selgroogsete loomade roll ökosüsteemides (EstCORE:30120:41102) Putuk- ja tuultolmlejad taimed (EstCORE:30122:41115) Seemnete idanemise ja taimede arengu tingimused (EstCORE:30122:41116) Taime- ja loomaraku peamiste osade ehitus ning talitlus (EstCORE:30122:41118) Taimede ehituse ja talitluse erinevused võrreldes loomadega (EstCORE:30122:41119) Taimede kohastumus levimiseks (EstCORE:30122:41120) Taimede osa looduses ja inimtegevuses (EstCORE:30122:41121) Taimeraku võrdlus loomarakuga (EstCORE:30122:41123) Taimerühma paljunemine, kasvukoht ja levik (EstCORE:30122:41124) Bioloogilise mitmekesisuse tähtsus (EstCORE:30125:41145) | Taimede ehitus ja talitlus. Botaanikaalane õppematerjal eesti keele õppimiseks |
TÄRINGUMÄNG \TALVEUNES LOOMAD\"""" (E-koolikott:materjal:7401) | Elukeskkond (EstCORE:10000:10100) | TÄRINGUMÄNG \TALVEUNES LOOMAD\"""" |
Tööleht romaani \Kirjaklambritest vöö\"" põhjal"" (E-koolikott:materjal:3467) | Elukeskkond (EstCORE:30046:40415) Eesti (EstCORE:30039) Vaba aja veetmise viisid (EstCORE:30044:40410) | Tööleht romaani \Kirjaklambritest vöö\"" põhjal"" |
Waterworld - Brain training (E-koolikott:materjal:21759) | Elukeskkond (EstCORE:10000:10100) Inimese mõju loodusele (EstCORE:10000:10101) Muutused looduses (EstCORE:10000:10103) Virtuaalkeskkond (EstCORE:10002:10126) Meisterdamine (EstCORE:10015:10132) | Waterworld - Brain training |
\Kevadlilled vaasis\"" - videojuhend voltimiseks"" (E-koolikott:materjal:7561) | Elukeskkond (EstCORE:10000:10100) | \Kevadlilled vaasis\"" - videojuhend voltimiseks"" |
Õppemäng \Kevadlilled\"""" (E-koolikott:materjal:7547) | Elukeskkond (EstCORE:10000:10100) | Õppemäng \Kevadlilled\"""" |