Analüüsib ruumilist keskkonda eesmärgipärasuse, uuenduslikkuse, ökoloogilisuse, esteetilisuse ja eetilisuse seisukohast

Allikas: oppekava.edu.ee
Redaktsioon seisuga 15. veebruar 2021, kell 18:00 kasutajalt IngeRaudsepp (arutelu | kaastöö) (Uus lehekülg: '{{Opivaljund |pealkiri=Analüüsib ruumilist keskkonda eesmärgipärasuse, uuenduslikkuse, ökoloogilisuse, esteetilisuse ja eetilisuse seisukohast |verb=Analüüsib |moiste=arhi...')
(erin) ←Vanem redaktsioon | Viimane redaktsiooni (erin) | Uuem redaktsioon→ (erin)


Analüüsib ruumilist keskkonda eesmärgipärasuse, uuenduslikkuse, ökoloogilisuse, esteetilisuse ja eetilisuse seisukohast

Verb Analüüsib
Mõisted arhitektuur, disain, dominant, ekspositsioon, skulptuur, kollaaž, maastikumaal, nüüdiskunst, op-kunst, restaureerimine, sümbol, süžee, vaatepunkt, valgus-vari, vastandvärvid, vitraaž, koloriit, ökoloogiline, kirjagraafika, disainer, arhitekt, eesti rahvakunst, esteetiline, eetiline
Teema Väljendusvahendite loov rakendamine (EIS:knst:loov)
Moodul
Õppeaine Kunstiõpetus: III kooliaste
Klass
Kooliaste III kooliaste
Haridusaste
Tase
Õppekava


Seotud õpiväljundid

Eeldab

On eelduseks

Koosneb

On osaks

Seotud õppematerjal ja testid

Seotud ülesanded

Seotud koolitused

Seotud õppekava moodulid

Kirjeldus

Õpiväljund Analüüsib ruumilist keskkonda eesmärgipärasuse, uuenduslikkuse, ökoloogilisuse, esteetilisuse ja eetilisuse seisukohast on Kunstid ainevaldkonna õpiväljund.