Abiootilised tegurid (E-koolikott:materjal:1147)
Allikas: oppekava.edu.ee
Redaktsioon seisuga 19. aprill 2021, kell 10:58 kasutajalt PeepKungas (arutelu | kaastöö) (Oppematerjal replacement using csv2wiki.pl)
| Abiootilised tegurid (E-koolikott:materjal:1147) | |
|---|---|
| Ulatus | |
| Raskus | |
| Klass | 8. klass, Gümnaasium |
| Kooliaste | III kooliaste, Gümnaasium |
| Haridusaste | Põhiharidus, Keskharidus |
| Ainevaldkond | Loodusained |
| Oppeaine | Bioloogia |
| Nimetus | Abiootilised tegurid |
| Kokkuvõte | |
| Metainfo | https://e-koolikott.ee/oppematerjal/1147 |
| Asukoht | |
| Keel | et |
| Õppematerjali liik | Esitlus |
| Sihtrühm | Põhikooliõpilased, Gümnaasiumiõpilased |
| Õppekava | Riiklik õppekava |
| Asutus | |
| Seotud teema | Eluta ja eluslooduse ökoloogilised tegurid (EstCORE:30125:41147), Abiootilised ökotegurid (EstCORE:50075:60517), Biootilised ökotegurid (EstCORE:50075:60518), Ökoteguri toime graafiline iseloomustamine (EstCORE:50075:60525) |
| Seotud õpiväljund | |
| Võtmesõnad | ökoloogia, ökoloogilised tegurid, keskkonnategurid, ökoloogilised faktorid, abiootilised tegurid, ökoloogiline amplituud, alumine taluvuslävi, ülemine taluvuslävi, optimum, püsisoojased, nähtav valgus, kõigusoojased, fotoperiodism, pikapäevataimed, lühipäevataimed, UV kiirgus |
| Autorid | Kristel Mäekask |
Sisukord
Õppematerjali kirjeldus
{{{kirjeldus}}}
Õppematerjali ülesanded
Õppematerjali failid
Õppematerjaliga on seotud järgnevad failid:
Muu õppematerjal samal teemal
Sama teemaga (Eluta ja eluslooduse ökoloogilised tegurid) on seotud järgnev õppematerjal:
,,,,
... more about "Abiootilised tegurid (E-koolikott:materjal:1147)"
Eluta ja eluslooduse ökoloogilised tegurid +
Abiootilised tegurid +
ökoloogia +, ökoloogilised tegurid +, keskkonnategurid +, ökoloogilised faktorid +, abiootilised tegurid +, ökoloogiline amplituud +, alumine taluvuslävi +, ülemine taluvuslävi +, optimum +, püsisoojased +, nähtav valgus +, kõigusoojased +, fotoperiodism +, pikapäevataimed +, lühipäevataimed + ja UV kiirgus +
Esitlus +
