Property:Schema:description

Allikas: oppekava.edu.ee
Showing 20 pages using this property.
I
Oskuste kompassi määratlus: Juhib info- ja kommunikatsioonitaristuga seotud ning küberriskide ja -ohtude maandamisega seotud tegevust ning vastutab riskijuhtimisplaanis toodud meetmete elluviimise eest.  +
Teeb analüüsimisel üksikute teadmiste põhjal üldistavaid järeldusi.  +
J
Jaotab organisme nende pildi ja kirjelduse alusel loomadeks, taimedeks ning seenteks (meenutatakse varem tundma õpitud liike).  +
Ei ole õppekavas nõutud õpitulemuste saavutamiseks vajalik teadmine. Samas huvitatud õpilastele võib tutvustada.  +
Järgib katsete tegemisel laboris ja kemikaalide kasutamisel argielus ohutusnõudeid.  +
Järgib põhilisi ohutusnõudeid, kasutades kemikaale laboritöödes ja argielus, ning mõistab ohutusnõuete järgimise vajalikkust.  +
K
Ei ole PRÕK lisas 3 kirjeldatud õpitulemuste saavutamiseks ainuke võimalus. On üks mitmetest võimalustest/näidetest.  +
Töötleb ja mõistab fakte ning nende seoste kõige olulisemaid aspekte kiiresti ja täpselt.  +
Loob aluse elurikkuse süsteemseks ja süstemaatiliseks tundmaõppimiseks. Saadakse ülevaade tähtsamatest organismirühmadest, nende tunnustest ja seostest elukoosluses. Õpitulemus aitab mõista elurikkuse tähtsust ning kaitse vajadusi.  +
Nimetab õpiraja taristu komponente ja selgitab nendevahelisi seoseid.  +
koostab lihtsamaid avaldisi (nt pindala ja ruumala)  +
Koostab süsinikuühendite struktuurivalemeid etteantud aatomite (C, H, O) arvu järgi (arvestades süsiniku, hapniku ja vesiniku aatomite moodustatavate kovalentsete sidemete arvu)  +
Suhtleb, vahetab teavet, peab nõu ja teeb koostööd isikute, isikute rühmade ja teiste organisatsioonidega, et leida ühine mõistmine, leppida vajaduse korral kokku kompromissides ning tagada töö maksimaalne tõhusus.  +
korrutab hulkliikmeid (märkus: piirduda juhtumiga, kus kolmliiget on vaja korrutada kolmliikmega)  +
korrutab ning jagab positiivseid ja negatiivseid harilikke murde (ka segaarve)  +
Hindab teabe, argumentide jm kvaliteeti, töötleb ja mõistab fakte ning nende seoste kõige olulisemaid aspekte. Kahtleb nähtustevaheliste seoste loogilisuses, paikapidavuses,  +
Käsitöö ja kodundus on kirjeldatud eraldi õppeainetena Käsitöö ja Kodundus.  +
L
Lahendab lahuse protsendilisel koostisel põhinevaid arvutusülesandeid (kasutades lahuse, lahusti, lahustunud aine massi ning lahuse massiprotsendi vahelisi seoseid).  +