Kliendikogemuse juhtimine
Allikas: oppekava.edu.ee
| Kliendikogemuse juhtimine | |||
|---|---|---|---|
| Oskuste registri kood | 4.3.30.2 | ESCO vaste | kliendikogemust juhtima |
Sisukord
Kirjeldus
Jälgib kliendikogemuse tsüklit ettevõtte või brändi igas etapis ning kavandab tegevused klientide rahulolu ja lojaalsuse suurendamiseks. UUID: 2732fa4a-f10d-4680-b05e-a6d273711816 ESCO link: http://data.europa.eu/esco/skill/4b95c7bb-5672-4e4a-88ea-ba96c12e8ca2
e-CF D.11. EntreComp oskus "Planning and management"
Seotud oskused
Koosneb
On osaks
| Muudatuste juhtimine |
Eeldab järgmiseid oskuseid
On eelduseks järgmistele oskustele
Vajalikud õpiväljundid
Kirjelduse kokkuvõte
Jälgib kliendikogemuse tsüklit ettevõtte või brändi igas etapis ning kavandab tegevused klientide rahulolu ja lojaalsuse suurendamiseks. UUID: 2732fa4a-f10d-4680-b05e-a6d273711816 ESCO link: http://data.europa.eu/esco/skill/4b95c7bb-5672-4e4a-88ea-ba96c12e8ca2
e-CF D.11. EntreComp oskus "Planning and management"
... more about "Kliendikogemuse juhtimine"
Jälgib kliendikogemuse tsüklit ettevõtte v … Jälgib kliendikogemuse tsüklit ettevõtte või brändi igas etapis ning kavandab tegevused klientide rahulolu ja lojaalsuse suurendamiseks. </br>UUID: 2732fa4a-f10d-4680-b05e-a6d273711816</br>ESCO link: http://data.europa.eu/esco/skill/4b95c7bb-5672-4e4a-88ea-ba96c12e8ca2</br></br>e-CF D.11. EntreComp oskus "Planning and management" EntreComp oskus "Planning and management" +
Kliendikogemuse juhtimine +
