Kliendikogemuse juhtimine

Allikas: oppekava.edu.ee


Kliendikogemuse juhtimine
Verb
Oskuste registri kood 4.3.30.2 ESCO vaste kliendikogemust juhtima
ESCO link

Kirjeldus

Jälgib kliendikogemuse tsüklit ettevõtte või brändi igas etapis ning kavandab tegevused klientide rahulolu ja lojaalsuse suurendamiseks. UUID: 2732fa4a-f10d-4680-b05e-a6d273711816 ESCO link: http://data.europa.eu/esco/skill/4b95c7bb-5672-4e4a-88ea-ba96c12e8ca2

e-CF D.11. EntreComp oskus "Planning and management"

Seotud oskused

Koosneb

On osaks

 
Muudatuste juhtimine

Eeldab järgmiseid oskuseid

On eelduseks järgmistele oskustele

Vajalikud õpiväljundid

Kirjelduse kokkuvõte

Jälgib kliendikogemuse tsüklit ettevõtte või brändi igas etapis ning kavandab tegevused klientide rahulolu ja lojaalsuse suurendamiseks. UUID: 2732fa4a-f10d-4680-b05e-a6d273711816 ESCO link: http://data.europa.eu/esco/skill/4b95c7bb-5672-4e4a-88ea-ba96c12e8ca2

e-CF D.11. EntreComp oskus "Planning and management"



... more about "Kliendikogemuse juhtimine"
Jälgib kliendikogemuse tsüklit ettevõtte vJälgib kliendikogemuse tsüklit ettevõtte või brändi igas etapis ning kavandab tegevused klientide rahulolu ja lojaalsuse suurendamiseks. </br>UUID: 2732fa4a-f10d-4680-b05e-a6d273711816</br>ESCO link: http://data.europa.eu/esco/skill/4b95c7bb-5672-4e4a-88ea-ba96c12e8ca2</br></br>e-CF D.11. EntreComp oskus "Planning and management" EntreComp oskus "Planning and management" +
Kliendikogemuse juhtimine +