Search by property
Allikas: oppekava.edu.ee
This page provides a simple browsing interface for finding entities described by a property and a named value. Other available search interfaces include the page property search, and the ask query builder.
List of results
- Joonestab siinus-, koosinus- ja tangensfunktsiooni graafikuid ning loeb graafikult funktsioonide omadusi + (GRÕK 2014 õpitulemus)
- Leiab lihtsamate trigonomeetriliste võrrandite üldlahendid ja erilahendid etteantud piirkonnas, lahendab lihtsamaid trigonomeetrilisi võrratusi + (GRÕK 2014 õpitulemus)
- Selgitab funktsiooni perioodilisuse mõistet ning leiab siinus-, koosinus- ja tangensfunktsiooni perioodi + (GRÕK 2014 õpitulemus)
- Kriitiline mõtlemine + (Hindab teabe, argumentide jm kvaliteeti, töötleb ja mõistab fakte ning nende seoste kõige olulisemaid aspekte. Kahtleb nähtustevaheliste seoste loogilisuses, paikapidavuses,)
- Jaotab organisme nende pildi ja kirjelduse alusel loomadeks, taimedeks ning seenteks + (Jaotab organisme nende pildi ja kirjelduse alusel loomadeks, taimedeks ning seenteks (meenutatakse varem tundma õpitud liike).)
- Järgib katsete tegemisel laboris ja kemikaalide kasutamisel argielus ohutusnõudeid + (Järgib katsete tegemisel laboris ja kemikaalide kasutamisel argielus ohutusnõudeid.)
- Järgib põhilisi ohutusnõudeid, kasutades kemikaale laboritöödes ja argielus + (Järgib põhilisi ohutusnõudeid, kasutades kemikaale laboritöödes ja argielus, ning mõistab ohutusnõuete järgimise vajalikkust.)
- Töövahendi kasutamise oskus (EKR tase 1) + (Kasutab lihtsaid seadmeid ettearvatavas ja stabiilses keskkonnas)
- Analüütiline mõtlemine + (Kasutab mõtlemisel loogikat ja süsteemset arutlust, et märgata nähtustevahelisi suhteid, teha järeldusi, tuvastada alternatiivsete lahenduste tugevad ja nõrgad küljed ning leida)
- Teaduseetika järgimine + (Kasutab teadus- või uurimistööd tehes hea … Kasutab teadus- või uurimistööd tehes hea teadustava alusväärtusi (vabadus, vastutus, ausus ja objektiivsus, austus, hoolivus, õiglus, avatus ja koostöö). Väldib ise plagiaati, pettust, võltsimisi jmt ning teavitab asjakohast asutust selle kahtluse korral. asjakohast asutust selle kahtluse korral.)
- Koostab süsinikuühendite struktuurivalemeid etteantud aatomite arvu järgi + (Koostab süsinikuühendite struktuurivalemeid etteantud aatomite (C, H, O) arvu järgi (arvestades süsiniku, hapniku ja vesiniku aatomite moodustatavate kovalentsete sidemete arvu))
- Projektijuhtimine + (Kutseregister: Organiseerib ja juhib kõike projektiga seonduvat, et tagada projekti edukas ja tähtaegne elluviimine. Koordineerib töötajate, asutuste, organisatsioonide jt tegemisi ja osalemist projektides.)
- Käsitöö ja kodundus + (Käsitöö ja kodundus on kirjeldatud eraldi õppeainetena Käsitöö ja Kodundus.)
- Võrdlemine + (Kõrvutab esemeid, olendeid, nähtusi jm, tuvastades nende sarnasused ja erisused.)
- Lahendab lahuse protsendilisel koostisel põhinevaid arvutusülesandeid + (Lahendab lahuse protsendilisel koostisel põhinevaid arvutusülesandeid (kasutades lahuse, lahusti, lahustunud aine massi ning lahuse massiprotsendi vahelisi seoseid).)
- Laulab peast kooliastme ühislaule + (Laulab peast kooliastme ühislaule: „Eesti … Laulab peast kooliastme ühislaule: „Eesti hümn” (F. Pacius), „Mu isamaa on minu arm” (G. Ernesaks), „Jää vabaks, Eesti meri” (V. Oksvort), „Eestlane olen ja eestlaseks jään” (A. Mattiisen), „Laul Põhjamaast” (Ü. Vinter), „Saaremaa valss” (R. Valgre), „Kalevite kants” (P. Veebel), „Oma laulu ei leia ma üles” (V. Ojakäär) „Oma laulu ei leia ma üles” (V. Ojakäär))
- Leiab kesklõigud kolmnurga külgede järgi ning vastupidi + (Leiab kesklõigud kolmnurga külgede järgi ning vastupidi – oskab leida külgi kesklõikude järgi)
- Liigitab aineid füüsikaliste omaduste põhjal + (Liigitab aineid füüsikaliste omaduste põhjal: sulamis- ja keemistemperatuur, tihedus, kõvadus, elektrijuhtivus, värvus jms (seostab varem õpituga loodusõpetuses).)
- Liigitab nelinurki + (Liigitab nelinurki (soovitus: kasutada dünaamilise geomeetria programmi))
- Kirjeldab loomade välisehitust, seostab seda elukeskkonnaga + (Loob aluse elurikkuse süsteemseks ja süstemaatiliseks tundmaõppimiseks. Saadakse ülevaade tähtsamatest organismirühmadest, nende tunnustest ja seostest elukoosluses. Õpitulemus aitab mõista elurikkuse tähtsust ning kaitse vajadusi.)
- Loob eri liiki tekste + (Loob eri liiki tekste (referaat, kirjand, kommentaar, arvamusavaldus, elulugu, avaldus, seletuskiri))
- Ainetevaheliste seoste loomine + (Loob ja aitab teistel luua seoseid eri distsipliinide või valdkondade vahel, et lahendada mitmekülgseid teadmisi ja lähenemisi nõudvaid probleeme.)
- Kirjeldab õpiraja taristut ja selle komponente + (Nimetab õpiraja taristu komponente ja selgitab nendevahelisi seoseid.)
- Oskab lahendada kahe tundmatuga lineaarvõrrandisüsteemi graafiliselt + (Oskab lahendada kahe tundmatuga lineaarvõrrandisüsteemi graafiliselt (nii käsitsi kui ka arvutiga))
- Enesejuhtimine + (Oskused, mis aitavad kaasa eneseanalüüsile ning enda võimete ja potentsiaali paremale realiseerimisele)
- IKT-riski juhtimine + (Oskuste kompassi määratlus: Juhib info- ja kommunikatsioonitaristuga seotud ning küberriskide ja -ohtude maandamisega seotud tegevust ning vastutab riskijuhtimisplaanis toodud meetmete elluviimise eest.)