Loodusõpetus: Soo elukeskkonnana
Allikas: oppekava.edu.ee
Loodusõpetus: Soo elukeskkonnana | |
---|---|
Nimetus | Soo elukeskkonnana |
Maht | 10 |
Ainevaldkond | Loodusained |
Õppeaine | Loodusõpetus |
Haridusaste | Põhiharidus |
Kooliaste | II kooliaste |
Klass | 5. klass |
Seotud teemad | Soo elukeskkonnana (EstCORE:30104) |
Sisukord
Õppeprotsess Soo elukeskkonnana
Eesmärgid
{{{eesmark}}}
Põhimõisted
- madalsoo
- siirdesoo
- raba
- älves
- laugas
- turbasammal
- turvas.
Seotud teemad
Selle õppeprotsessiga on seotud järgnevad teemad:
Õpiväljundid
- Kirjeldab kaardi järgi soode paiknemist Eestis ja oma kodumaakonnas
- Oskab põhjendada Eesti soode rohkust
- Selgitab soode kujunemist ja arengut
- Seostab raba kui elukeskkonna eripära turbasambla ehituse ja omadustega
- Võrdleb taimede kasvutingimusi madalsoos ja rabas
- Koostab soo kooslust iseloomustavaid toiduahelaid
- Selgitab soode tähtsust ja kaitse vajadust.
Õppematerjal
Selle teemaga (Soo elukeskkonnana (EstCORE:30104)) on seotud järgnev õppematerjal:
Muu õppematerjal: {{{oppematerjal}}}
Ülesanded ja harjutused
{{{ulesanne}}}
Metoodika
{{{metoodika}}}
Eeldused
{{{eeldus}}}
Õppevahendid
{{{oppevara}}}
Praktilised tööd
{{{praktika}}}
Lõiming
Loodusõpetus. Lõiming I kooliastme teemaga „Organismid ja elupaigad“ (veetaimede ja -loomade erinevus maismaaorganismidest). Bioloogia. Lõiming 8. klassi teemaga „Taimede tunnused ja eluprotsessid“ (sammaltaimede välisehituse põhijooned). Geograafia. Lõiming III kooliastme teemadega „Loodusvööndid“, „Euroopa ja Eesti veestik“.
Õppesisu
{{{oppesisu}}}
... more about "Loodusõpetus: Soo elukeskkonnana"
5. klass +
II kooliaste +
Kirjeldab kaardi järgi soode paiknemist Eestis ja oma kodumaakonnas +, Oskab põhjendada Eesti soode rohkust +, Selgitab soode kujunemist ja arengut +, Seostab raba kui elukeskkonna eripära turbasambla ehituse ja omadustega +, Võrdleb taimede kasvutingimusi madalsoos ja rabas +, Koostab soo kooslust iseloomustavaid toiduahelaid + ja Selgitab soode tähtsust ja kaitse vajadust. +
Soo elukeskkonnana +