Ümbersuunamised

Allikas: oppekava.edu.ee

Allpool näidatakse 34 tulemust vahemikus 5184.

Näita (eelmised 50 | järgmised 50) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)

  1. Oskab lugeda perioodilisustabel →‎ Oskab lugeda perioodilisustabelit
  2. Oskab mõisteid rakk, kude, elund, elundkond ja organism kasutada õiges kontekstis →‎ Kasutab mõisteid rakk, kude, elund, elundkond ja organism õiges kontekstis
  3. Peab tähtsaks enda tervislikku treenimist. →‎ Peab tähtsaks enda tervislikku treenimist
  4. Programmeerimine II (210137) →‎ Programmeerimine II @ Tallinna Polütehnikum (210137)
  5. Programmeerimine II @ Tallinna Polütehnikum (210137) →‎ Programmeerimine II @ Tallinna Polütehnikum
  6. Selgitab kesk- ja piirdenärvisüsteemi põhiülesandeid →‎ Selgitab piirdenärvisüsteemi põhiülesandeid
  7. Selgitab mediaanide lõikepunkti omadust →‎ Selgitab kolmnurga mediaanide lõikepunkti omadust
  8. Selgitab mõistet →‎ Selgitab väite mõistet
  9. Selgitab ühised elektroonpaaride tekkimist →‎ Selgitab ühiste elektroonpaaride tekkimist
  10. Seostab eluavaldused erinevate organismirühmadega (selgitab, kuidas elutunnused avalduvad taimedel, loomadel, seentel ja bakteritel) →‎ Seostab eluavaldused erinevate organismirühmadega
  11. Seostab omavahel tähtsamate keemiliste elementide nimetusi ja tähiseid (sümboleid) (u 25, nt H, F, Cl, Br, I, O, S, N, P, C, Si, Na, K, Mg, Ca, Ba, Al, Sn, Pb, Fe, Cu, Zn, Ag, Au, Hg) →‎ Seostab omavahel tähtsamate keemiliste elementide nimetusi ja tähiseid
  12. Suhtub vastutustundlikult ja säästvalt erinevatesse ökosüsteemidesse ning elupaikadesse. →‎ Suhtub vastutustundlikult ja säästvalt erinevatesse ökosüsteemidesse ning elupaikadesse
  13. Teab, et 10−1 = 0,1 10−2 = 0,01 10−3 = 0,001 10−4 = 0,0001 jne →‎ Teab, et 10^(−1)= 0,1 10^(−2) = 0,01 10^(−3) = 0,001 10^(−4) = 0,0001 jne
  14. Teab, et a0 = 1, a ≠ 0 →‎ Teab, et a^0 = 1, a ≠ 0
  15. Teab, millest koosneb õpiraja taristu →‎ Kirjeldab õpiraja taristut ja selle komponente
  16. Teab happelise lahuse omadusi →‎ Tunneb happelise lahuse omadusi
  17. Teab mis on neutralisatsiooni reaktsioon →‎ Teab mis on neutralisatsioonireaktsioon
  18. Teeb märgpreparaate ning kasutab neid uurides valgusmikroskoopi →‎ Teeb märgpreparaate
  19. Teksti tõlgendamine, analüüs ja mõistmine, kirjandus, III kooliaste →‎ Kirjandus: Teksti tõlgendamine, analüüs ja mõistmine (III kooliaste)
  20. Teksti vastuvõtt, eesti keel, 8. klass →‎ Eesti keel: Teksti vastuvõtt (8. klass)
  21. Tekstiloome, eesti keel, 8. klass →‎ Eesti keel: Tekstiloome (8. klass)
  22. Toob näited neutralisatsioonireaktsiooni kohta →‎ Toob näiteid neutralisatsioonireaktsiooni kohta
  23. Toob näiteid igapäevaelu olukordadest, kus kasutatakse täpseid arve →‎ Toob näiteid igapäevaelu olukordadest, kus kasutatakse täpseid ja ligikaudseid arve
  24. Tunneb tähtsamaid laborivahendeid ja kasutab neid praktilisi töid tehes õigesti →‎ Tunneb tähtsamaid laborivahendeid ja kasutab neid praktilisi töid tehes õigesti (2010)
  25. Tõlgendab reaalsuses esinevaid protsentides väljendatavaid suurusi, lahendab kuni kahesammulisi protsentülesandeid →‎ Tõlgendab reaalsuses esinevaid protsentides väljendatavaid suurusi
  26. Vahendab kuuldud ja loetud tekste sobiva pikkuse ja täpsusega →‎ Vahendab kuuldud ja loetud tekste sobiva pikkuse ja täpsusega viidates allikale
  27. Väärtustab bakterite tähtsust inimese elus. →‎ Väärtustab bakterite tähtsust inimese elus
  28. Väärtustab naha tervishoiuga seotud tervislikku eluviisi. →‎ Väärtustab naha tervishoiuga seotud tervislikku eluviisi
  29. Väärtustab selgroogseid loomi eluslooduse olulise osana →‎ Väärtustab selgrootuid loomi eluslooduse olulise osana
  30. Võrdleb tekste →‎ Võrdleb tekste omavahel
  31. Õigekeelsus ja keelehoole, eesti keel, 8. klass →‎ Eesti keel: Õigekeelsus ja keelehoole (8. klass)
  32. Õpitulemused →‎ Õpiväljundid
  33. Mall:RÕKOpivaljund →‎ Mall:ROKOpivaljund
  34. Form:Form:Kursus →‎ Form:Kursus

Näita (eelmised 50 | järgmised 50) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)