Ümbersuunamised
Allikas: oppekava.edu.ee
Allpool näidatakse 34 tulemust vahemikus 51–84.
Näita (eelmised 50 | järgmised 50) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)
- Oskab lugeda perioodilisustabel → Oskab lugeda perioodilisustabelit
- Oskab mõisteid rakk, kude, elund, elundkond ja organism kasutada õiges kontekstis → Kasutab mõisteid rakk, kude, elund, elundkond ja organism õiges kontekstis
- Peab tähtsaks enda tervislikku treenimist. → Peab tähtsaks enda tervislikku treenimist
- Programmeerimine II (210137) → Programmeerimine II @ Tallinna Polütehnikum (210137)
- Programmeerimine II @ Tallinna Polütehnikum (210137) → Programmeerimine II @ Tallinna Polütehnikum
- Selgitab kesk- ja piirdenärvisüsteemi põhiülesandeid → Selgitab piirdenärvisüsteemi põhiülesandeid
- Selgitab mediaanide lõikepunkti omadust → Selgitab kolmnurga mediaanide lõikepunkti omadust
- Selgitab mõistet → Selgitab väite mõistet
- Selgitab ühised elektroonpaaride tekkimist → Selgitab ühiste elektroonpaaride tekkimist
- Seostab eluavaldused erinevate organismirühmadega (selgitab, kuidas elutunnused avalduvad taimedel, loomadel, seentel ja bakteritel) → Seostab eluavaldused erinevate organismirühmadega
- Seostab omavahel tähtsamate keemiliste elementide nimetusi ja tähiseid (sümboleid) (u 25, nt H, F, Cl, Br, I, O, S, N, P, C, Si, Na, K, Mg, Ca, Ba, Al, Sn, Pb, Fe, Cu, Zn, Ag, Au, Hg) → Seostab omavahel tähtsamate keemiliste elementide nimetusi ja tähiseid
- Suhtub vastutustundlikult ja säästvalt erinevatesse ökosüsteemidesse ning elupaikadesse. → Suhtub vastutustundlikult ja säästvalt erinevatesse ökosüsteemidesse ning elupaikadesse
- Teab, et 10−1 = 0,1 10−2 = 0,01 10−3 = 0,001 10−4 = 0,0001 jne → Teab, et 10^(−1)= 0,1 10^(−2) = 0,01 10^(−3) = 0,001 10^(−4) = 0,0001 jne
- Teab, et a0 = 1, a ≠ 0 → Teab, et a^0 = 1, a ≠ 0
- Teab, millest koosneb õpiraja taristu → Kirjeldab õpiraja taristut ja selle komponente
- Teab happelise lahuse omadusi → Tunneb happelise lahuse omadusi
- Teab mis on neutralisatsiooni reaktsioon → Teab mis on neutralisatsioonireaktsioon
- Teeb märgpreparaate ning kasutab neid uurides valgusmikroskoopi → Teeb märgpreparaate
- Teksti tõlgendamine, analüüs ja mõistmine, kirjandus, III kooliaste → Kirjandus: Teksti tõlgendamine, analüüs ja mõistmine (III kooliaste)
- Teksti vastuvõtt, eesti keel, 8. klass → Eesti keel: Teksti vastuvõtt (8. klass)
- Tekstiloome, eesti keel, 8. klass → Eesti keel: Tekstiloome (8. klass)
- Toob näited neutralisatsioonireaktsiooni kohta → Toob näiteid neutralisatsioonireaktsiooni kohta
- Toob näiteid igapäevaelu olukordadest, kus kasutatakse täpseid arve → Toob näiteid igapäevaelu olukordadest, kus kasutatakse täpseid ja ligikaudseid arve
- Tunneb tähtsamaid laborivahendeid ja kasutab neid praktilisi töid tehes õigesti → Tunneb tähtsamaid laborivahendeid ja kasutab neid praktilisi töid tehes õigesti (2010)
- Tõlgendab reaalsuses esinevaid protsentides väljendatavaid suurusi, lahendab kuni kahesammulisi protsentülesandeid → Tõlgendab reaalsuses esinevaid protsentides väljendatavaid suurusi
- Vahendab kuuldud ja loetud tekste sobiva pikkuse ja täpsusega → Vahendab kuuldud ja loetud tekste sobiva pikkuse ja täpsusega viidates allikale
- Väärtustab bakterite tähtsust inimese elus. → Väärtustab bakterite tähtsust inimese elus
- Väärtustab naha tervishoiuga seotud tervislikku eluviisi. → Väärtustab naha tervishoiuga seotud tervislikku eluviisi
- Väärtustab selgroogseid loomi eluslooduse olulise osana → Väärtustab selgrootuid loomi eluslooduse olulise osana
- Võrdleb tekste → Võrdleb tekste omavahel
- Õigekeelsus ja keelehoole, eesti keel, 8. klass → Eesti keel: Õigekeelsus ja keelehoole (8. klass)
- Õpitulemused → Õpiväljundid
- Mall:RÕKOpivaljund → Mall:ROKOpivaljund
- Form:Form:Kursus → Form:Kursus
Näita (eelmised 50 | järgmised 50) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)
