Erinevus lehekülje "Bioloogia:Uurimisvaldkond" redaktsioonide vahel

Allikas: oppekava.edu.ee
4. rida: 4. rida:
 
|seotudAinevaldkond=Loodusained
 
|seotudAinevaldkond=Loodusained
 
|seotudOppeaine=Bioloogia
 
|seotudOppeaine=Bioloogia
|seotudHaridusaste=Põhiharidus
+
|seotudHaridusaste=Põhiharidus
 
|kooliaste=III kooliaste
 
|kooliaste=III kooliaste
 
|klass=8. klass
 
|klass=8. klass
10. rida: 10. rida:
 
|eesmark=-
 
|eesmark=-
 
|oppematerjal=-
 
|oppematerjal=-
 +
|praktika=Märgpreparaadi valmistamine ning erinevate objektide võrdlemine mikroskoobiga, digiluubi või vastava nutitelefoni äpiga (nt Magnifier).
 +
2. Eri organismirühmade välistunnuste võrdlemine reaalsete objektide või veebist saadud info alusel.
 
|oppevara=1) https://www.ut.ee/ial5/keytonature/downloads/digitargad-info.pdf ;
 
|oppevara=1) https://www.ut.ee/ial5/keytonature/downloads/digitargad-info.pdf ;
 
2) Eesti taimede ja samblike määraja, www.keytonature.eu/wiki/Estonia ;
 
2) Eesti taimede ja samblike määraja, www.keytonature.eu/wiki/Estonia ;
21. rida: 23. rida:
 
|loiming=Loodusõpetus. 7. klass: inimene uurib loodust; teaduslik meetod. II kooliaste: elu tunnused, rakk, mikroskoop; loodusteaduslik meetod, uurimus, uurimisobjekt, andmete kogumine ja analüüs, tulemuste esitamine; teaduslik ja mitteteaduslik vaade nähtustele.
 
|loiming=Loodusõpetus. 7. klass: inimene uurib loodust; teaduslik meetod. II kooliaste: elu tunnused, rakk, mikroskoop; loodusteaduslik meetod, uurimus, uurimisobjekt, andmete kogumine ja analüüs, tulemuste esitamine; teaduslik ja mitteteaduslik vaade nähtustele.
 
|pohimoiste=bioloogia, organism, vaatlus, eksperiment
 
|pohimoiste=bioloogia, organism, vaatlus, eksperiment
|seotudOpivaljund=selgitab bioloogiateaduste seost teiste loodusteaduste ja igapä evaeluga ning tehnoloogia arenguga; 2) analü ü sib bioloogiateadmiste ja -oskuste vajalikkust erinevates elukutsetes; 3) võ rdleb loomade, taimede, seente, algloomade ja bakterite vä listunnuseid; 4) jaotab organisme nende pildi ja kirjelduse alusel loomadeks, taimedeks ning seenteks (meenutatakse varem tundma õ pitud liike); 5) seostab eluavaldused erinevate organismirü hmadega (selgitab, kuidas elutunnused avalduvad taimedel, loomadel, seentel ja bakteritel); 6) teeb mä rgpreparaate ning kasutab neid uurides valgusmikroskoopi
+
|seotudOpivaljund=selgitab bioloogiateaduste seost teiste loodusteaduste ja igap& auml; evaeluga ning tehnoloogia arenguga; 2) anal& uuml; & uuml; sib bioloogiateadmiste ja -oskuste vajalikkust erinevates elukutsetes; 3) v& otilde; rdleb loomade, taimede, seente, algloomade ja bakterite v& auml; listunnuseid; 4) jaotab organisme nende pildi ja kirjelduse alusel loomadeks, taimedeks ning seenteks (meenutatakse varem tundma & otilde; pitud liike); 5) seostab eluavaldused erinevate organismir& uuml; hmadega (selgitab, kuidas elutunnused avalduvad taimedel, loomadel, seentel ja bakteritel); 6) teeb m& auml; rgpreparaate ning kasutab neid uurides valgusmikroskoopi
 
}}
 
}}

Redaktsioon: 28. september 2020, kell 11:21


Bioloogia:Uurimisvaldkond
Nimetus Bioloogia uurimisvaldkond
Maht 7
Ainevaldkond Loodusained
Õppeaine Bioloogia
Haridusaste Põhiharidus
Kooliaste III kooliaste
Klass 8. klass
Seotud teemad Bioloogia uurimisvaldkond

Õppeprotsess Bioloogia uurimisvaldkond

Eesmärgid

-

Põhimõisted

  1. bioloogia
  2. organism
  3. vaatlus
  4. eksperiment

Seotud teemad

Selle õppeprotsessiga on seotud järgnevad teemad:

  1. Bioloogia uurimisvaldkond

Õpiväljundid

  1. selgitab bioloogiateaduste seost teiste loodusteaduste ja igap&amp
  2. amp
  3. auml
  4. evaeluga ning tehnoloogia arenguga
  5. 2) anal&amp
  6. amp
  7. uuml
  8. &amp
  9. amp
  10. uuml
  11. sib bioloogiateadmiste ja -oskuste vajalikkust erinevates elukutsetes
  12. 3) v&amp
  13. amp
  14. otilde
  15. rdleb loomade, taimede, seente, algloomade ja bakterite v&amp
  16. amp
  17. auml
  18. listunnuseid
  19. 4) jaotab organisme nende pildi ja kirjelduse alusel loomadeks, taimedeks ning seenteks (meenutatakse varem tundma &amp
  20. amp
  21. otilde
  22. pitud liike)
  23. 5) seostab eluavaldused erinevate organismir&amp
  24. amp
  25. uuml
  26. hmadega (selgitab, kuidas elutunnused avalduvad taimedel, loomadel, seentel ja bakteritel)
  27. 6) teeb m&amp
  28. amp
  29. auml
  30. rgpreparaate ning kasutab neid uurides valgusmikroskoopi

Õppematerjal

Selle teemaga (Bioloogia uurimisvaldkond) on seotud järgnev õppematerjal:


Muu õppematerjal: -

Ülesanded ja harjutused

{{{ulesanne}}}

Metoodika

{{{metoodika}}}

Eeldused

{{{eeldus}}}

Õppevahendid

1) https://www.ut.ee/ial5/keytonature/downloads/digitargad-info.pdf ; 2) Eesti taimede ja samblike määraja, www.keytonature.eu/wiki/Estonia ; 3) Eesti elurikkuse andmebaas, elurikkus.ut.ee/ . Minu loodusheli äpp, tutvustus. Loodusvaatlused ja andmete sisestamine, http://www.loodusmuuseum.ee/app/ Eesti selgroogsed, bio.edu.ee/loomad Eesti taimed, bio.edu.ee/taimed Lülijalgsed, www.zbi.ee/satikad/ Videoklipp algloomadest (pikkus 1 min 49 s) (tekstita), https://www.youtube.com/watch?v=Vbdr9lVM4j4 või kasuta otsingusõna protozoa Tööjuhendid töötamiseks mikroskoobiga, preparaatide valmistamiseks, http://www.sagadi.ee/files/Rakud%20moodustavad%20koe.pdf

Praktilised tööd

Märgpreparaadi valmistamine ning erinevate objektide võrdlemine mikroskoobiga, digiluubi või vastava nutitelefoni äpiga (nt Magnifier). 2. Eri organismirühmade välistunnuste võrdlemine reaalsete objektide või veebist saadud info alusel.

Lõiming

Loodusõpetus. 7. klass: inimene uurib loodust; teaduslik meetod. II kooliaste: elu tunnused, rakk, mikroskoop; loodusteaduslik meetod, uurimus, uurimisobjekt, andmete kogumine ja analüüs, tulemuste esitamine; teaduslik ja mitteteaduslik vaade nähtustele.

Õppesisu

{{{oppesisu}}}