Erinevus lehekülje "Kliendikogemuse juhtimine" redaktsioonide vahel

Allikas: oppekava.edu.ee
(Uus lehekülg: '{{Oskus |pealkiri=Kliendikogemuse juhtimine |kirjeldus=Jälgib kliendikogemuse tsüklit ettevõtte või brändi igas etapis ning kavandab tegevused klientide rahulolu ja lojaalsu...')
(Erinevus puudub)

Redaktsioon: 3. detsember 2025, kell 18:00


Kliendikogemuse juhtimine
Verb
Oskuste registri kood 4.3.30.2 ESCO vaste kliendikogemust juhtima
ESCO link

Kirjeldus

Jälgib kliendikogemuse tsüklit ettevõtte või brändi igas etapis ning kavandab tegevused klientide rahulolu ja lojaalsuse suurendamiseks. UUID: 2732fa4a-f10d-4680-b05e-a6d273711816 ESCO link: http://data.europa.eu/esco/skill/4b95c7bb-5672-4e4a-88ea-ba96c12e8ca2

Seotud oskused

Koosneb

On osaks

 
Muudatuste juhtimine

Eeldab järgmiseid oskuseid

On eelduseks järgmistele oskustele

Vajalikud õpiväljundid

Kirjelduse kokkuvõte

Jälgib kliendikogemuse tsüklit ettevõtte või brändi igas etapis ning kavandab tegevused klientide rahulolu ja lojaalsuse suurendamiseks. UUID: 2732fa4a-f10d-4680-b05e-a6d273711816 ESCO link: http://data.europa.eu/esco/skill/4b95c7bb-5672-4e4a-88ea-ba96c12e8ca2



... more about "Kliendikogemuse juhtimine"
Jälgib kliendikogemuse tsüklit ettevõtte vJälgib kliendikogemuse tsüklit ettevõtte või brändi igas etapis ning kavandab tegevused klientide rahulolu ja lojaalsuse suurendamiseks. </br>UUID: 2732fa4a-f10d-4680-b05e-a6d273711816</br>ESCO link: http://data.europa.eu/esco/skill/4b95c7bb-5672-4e4a-88ea-ba96c12e8ca2skill/4b95c7bb-5672-4e4a-88ea-ba96c12e8ca2 +
Kliendikogemuse juhtimine +