Loodusõpetus: Inimene I ka

Allikas: oppekava.edu.ee


Loodusõpetus: Inimene I ka
Nimetus Inimene I ka
Maht 9
Ainevaldkond Loodusained
Õppeaine Loodusõpetus
Haridusaste Põhiharidus
Kooliaste I kooliaste
Klass 2. klass
Seotud teemad Inimene (EIS:lo:ini)

Õppeprotsess Inimene I ka

Eesmärgid

Teema loob aluse inimese kui loodusteaduste uurimisobjekti ja keskkonna seoste mõistmisele. Tutvutakse inimese tervist mõjutavate teguritega ning tervisliku eluviisi tähenduse ja tähtsusega.

Põhimõisted

  1. keha
  2. kehaosad
  3. toit
  4. toiduaine
  5. tervis
  6. haigus
  7. asula (linn
  8. alev
  9. küla).

Seotud teemad

Selle õppeprotsessiga on seotud järgnevad teemad:

  1. Inimene (EIS:lo:ini)

Õpiväljundid

  1. Näitab ja nimetab kehaosi
  2. Oskab järgida tervisliku toitumise põhimõtteid
  3. Järgib hügieeninõudeid ning hoolitseb keha puhtuse eest
  4. Oskab näha ohtu tundmatutes esemetes, eristada tervisele kasulikke ja kahjulikke tegevusi
  5. Teab, et inimesed elavad erinevates elukeskkondades

Õppematerjal

Selle teemaga (Inimene (EIS:lo:ini)) on seotud järgnev õppematerjal:


Muu õppematerjal: {{{oppematerjal}}}

Ülesanded ja harjutused

{{{ulesanne}}}

Metoodika

{{{metoodika}}}

Eeldused

{{{eeldus}}}

Õppevahendid

{{{oppevara}}}

Praktilised tööd

{{{praktika}}}

Lõiming

Selle õppeteemaga kujundatakse väärtus-, sotsiaalset, enesemääramis-, õpi- ja suhtlus- ning tehnoloogia- ja matemaatikapädevust. Teema on tähtis läbivate teemade „Tervis ja ohutus“ ning „Keskkond ja jätkusuutlik areng“ elluviimisel. Elu ja elukeskkonna säilitamiseks vajalikud väärtushinnangud aitavad ellu rakendada läbivat teemat „Väärtused ja kõlblus“.

Emakeelepädevust arendatakse kirjeldamis- ja jutustamisoskuse, erinevate omadussõnade kasutamise ning eristamisoskusega; matemaatikapädevus areneb järjestamisoskuse, võrdlemise, tulemuste esitamise tabelitena; kehalises kasvatuses saab mängida liikumismänge; kunsti- ja tööõpetuses joonistatakse inimest ning valmistatakse liikuvat kehamudelit; inimeseõpetuses käsitletakse tervislikku toitumist ning võõrkeeles õpitakse kehaosade võõrkeelseid nimetusi

Õppesisu

Inimene. Välisehitus. Inimese toiduvajadused ja tervislik toitumine. Hügieen kui tervist hoidev tegevus. Inimese elukeskkond.