Loodusõpetus: Ilm
Loodusõpetus: Ilm | |
---|---|
Nimetus | Ilm |
Maht | 5 |
Ainevaldkond | Loodusained |
Õppeaine | Loodusõpetus |
Haridusaste | Põhiharidus |
Kooliaste | I kooliaste |
Klass | 2. klass |
Seotud teemad | Ilm (EIS:lo:ilm) |
Sisukord
Õppeprotsess Ilm
Eesmärgid
Teema kujundab loodusvaatluste tegemise, andmete kogumise ja järeldamise oskust. Teema näitab looduslike tingimuste otsest mõju inimtegevusele ning aitab seeläbi mõtestada inimese ja looduse seoseid.
Põhimõisted
- pilvisus
- tuul
- õhutemperatuur
- sademed: vihm
- lumi.
Seotud teemad
Selle õppeprotsessiga on seotud järgnevad teemad:
Õpiväljundid
Õppematerjal
Selle teemaga (Ilm (EIS:lo:ilm)) on seotud järgnev õppematerjal:
Muu õppematerjal: {{{oppematerjal}}}
Ülesanded ja harjutused
{{{ulesanne}}}
Metoodika
{{{metoodika}}}
Eeldused
{{{eeldus}}}
Õppevahendid
{{{oppevara}}}
Praktilised tööd
1) ilma vaatlemine; 2) õhutemperatuuri mõõtmine; 3) ilmaennustuse ja tegeliku ilma võrdlemine.
Lõiming
Selle õppeteemaga kujundatakse väärtus-, sotsiaalset, enesemääramis-, õpi- ja suhtlus- ning matemaatika- ja ettevõtlikkuspädevust. Teema on tähtis läbivate teemade „Keskkond ja jätkusuutlik areng“, „Tervis ja ohutus“ ning „Elukestev õpe ja karjääri planeerimine“ käsitlemisel. Lõiming on tööõpetusega, eesti keelega, muusikaga ja kehalise kasvatusega.
Õppesisu
Ilmastikunähtused. Ilmavaatlused.