Kiusamine (E-koolikott:materjal:1268)

Allikas: oppekava.edu.ee


Kiusamine (E-koolikott:materjal:1268)
Ulatus
Raskus
Klass 0-5, 6-7, 1. klass, 2. klass, 3. klass, 4. klass, 5. klass, 6. klass, 7. klass, 8. klass, 9. klass
Kooliaste Alusharidus, I kooliaste, II kooliaste, III kooliaste
Haridusaste Põhiharidus
Ainevaldkond Sotsiaalained
Oppeaine Inimeseõpetus
Nimetus Kiusamine
Kokkuvõte
Metainfo https://e-koolikott.ee/oppematerjal/1268
Asukoht
Keel et
Õppematerjali liik Esitlus
Sihtrühm Põhikooliõpilased
Õppekava Riiklik õppekava
Asutus
Seotud teema Inimsuhteid toetavad reeglid ja normid (EstCORE:30153:41560), Reeglid ja normid rühmas (EstCORE:30153:41561), Rühma kuulumine, selle positiivsed ja negatiivsed küljed (EstCORE:30153:41563), Rühma surve ja toimetulek sellega (EstCORE:30153:41564), Sõltumatus, selle olemus (EstCORE:30153:41565), Edukus, väärtushinnangud ja prioriteedid elus (EstCORE:30154:41566), Positiivne mõtlemine (EstCORE:30154:41569), Toimetulek iseenda ja oma eluga õnne eeldusena (EstCORE:30154:41570), Õnn (EstCORE:30154:41571), Vastutus seoses valikutega (EstCORE:30155:41578), Armumine (EstCORE:30156:41579), Konfliktide vältimine ja lahendamine (EstCORE:30156:41580), Käimine (EstCORE:30156:41581), Lähedus suhetes ja seksuaalhuvi (EstCORE:30156:41582), Minapilt ja enesehinnang (EstCORE:30156:41583), Nooruki põhimured küpsemisperioodil (EstCORE:30156:41586), Oma iseloomujoonte, huvide, võimete ja väärtuste määramine (EstCORE:30156:41587), Soorollid ja soostereotüübid (EstCORE:30156:41588), Sõprus (EstCORE:30156:41590), Vastutus seksuaalsuhetes ja turvaline seksuaalkäitumine (EstCORE:30156:41592), Erinevate käitumisviiside leidmine probleeme lahendades (EstCORE:30157:41593), Konfliktide olemus ja põhjused (EstCORE:30157:41594), Otsustamine ja probleemide lahendamine (EstCORE:30157:41595), Tagajärgede arvestamine probleemilahenduses (EstCORE:30157:41596), Tõhusad ja mittetõhusad konfliktide lahendamise teed (EstCORE:30157:41597), Vastutus otsustamisel (EstCORE:30157:41598), Sallivus (EstCORE:30158:41606), Hea ja halb käitumine (EstCORE:30159:41607), Keeldumine kahjulikust tegevusest (EstCORE:30159:41610), Kohustetunne ja vastutus (EstCORE:30159:41611), Käitumise mõju ja tagajärjed (EstCORE:30159:41612), Käitumisreeglid (EstCORE:30159:41613), Lapse õigused ja kohustused (EstCORE:30159:41614), Leppimine (EstCORE:30159:41615), Liiklusreeglid (EstCORE:30159:41616), Meeskonnatöö (EstCORE:30159:41617), Mina ja teised, erinevused ja sarnasused (EstCORE:30159:41619), Minu ja teiste vajadused (EstCORE:30159:41620), Oma muredest rääkimine ja tunnete väljendamine (EstCORE:30159:41622), Oskus panna end teise inimese olukorda (EstCORE:30159:41623), Sõbrad ja sõpruse hoidmine (EstCORE:30159:41624), Südametunnistus (EstCORE:30159:41625), Tööjaotus (EstCORE:30159:41626), Vabandust palumine ja vabandamine (EstCORE:30159:41627), Viisakas käitumine (EstCORE:30159:41628), Üksteise eest hoolitsemine ja teiste abistamine (EstCORE:30159:41630), Abivalmidus, kohuse- ja vastutustunne (EstCORE:30160:41631), Võõras ümbrus ja võõraga kaasaminek (EstCORE:30160:41644), Aja planeerimine (EstCORE:30161:41646), Oma tegevuse kavandamine (EstCORE:30161:41650), Täpsus, lubadused, vastutus ja ausus (EstCORE:30161:41651), Abi ja nõu saamise võimalused (EstCORE:30163:41657), Sotsiaalne tervis ja suhted (EstCORE:30163:41667), Suhete loomine, säilitamine ja katkemine (EstCORE:30163:41668), Suhete väärtustamine (EstCORE:30163:41669), Turvaline seksuaalkäitumine (EstCORE:30163:41670), Empaatia (EstCORE:30164:41671), Erinevuste ja mitmekesisuse väärtustamine (EstCORE:30164:41672), Erivajadustega inimesed (EstCORE:30164:41673), Hoolivus (EstCORE:30164:41674), Isikute iseärasused (EstCORE:30164:41675), Kaaslaste mõju ja surve (EstCORE:30164:41676), Positiivsed jooned ja omadused endas ning teistes (EstCORE:30164:41677), Sallivus enda ja teiste vastu (EstCORE:30164:41678), Soolised erinevused (EstCORE:30164:41679), Sõprussuhted (EstCORE:30164:41680), Usaldus suhetes (EstCORE:30164:41681), Vastutus suhetes (EstCORE:30164:41682), Üksteise aitamine, jagamine, koostöö ja hoolitsemine (EstCORE:30164:41683), Eneseanalüüs (EstCORE:30165:41684), Enesehinnang (EstCORE:30165:41685), Enesekontroll (EstCORE:30165:41686), Enesesse uskumine (EstCORE:30165:41687), Mina ja suhtlemine (EstCORE:30165:41688), Oma väärtuste selgitamine (EstCORE:30165:41689), Aktiivne kuulamine (EstCORE:30166:41690), Eelarvamused (EstCORE:30166:41691), Ei ütlemine ennast ja teisi kahjustava käitumise puhul (EstCORE:30166:41692), Eneseavamine (EstCORE:30166:41693), Kehtestav, agressiivne ja alistuv käitumine (EstCORE:30166:41694), Suhtlemise komponendid (EstCORE:30166:41695), Tunnete väljendamine (EstCORE:30166:41696), Verbaalne ja mitteverbaalne suhtlemine (EstCORE:30166:41697), Oma kulutuste plaanimine (EstCORE:30167:41698), Raha (EstCORE:30167:41699), Raha teenimine, kulutamine ja laenamine (EstCORE:30167:41700), Reklaami mõju (EstCORE:30167:41701), Teave ja teabeallikad ning nende kasutamine (EstCORE:30167:41702), Turvaline käitumine meediakeskkonnas (EstCORE:30167:41703), Abi saamise võimalused (EstCORE:30168:41704), Abistamine, abi otsimine ja leidmine (EstCORE:30168:41705), Esmaabi (EstCORE:30168:41707), Käitumine kriisiolukorras (EstCORE:30168:41714), Pingete maandamise võimalused (EstCORE:30168:41715), Stressiga toimetulek (EstCORE:30168:41719), Tervise eest hoolitsemine (EstCORE:30168:41723), Tervisealased infoallikad ja teenused (EstCORE:30168:41725), Eakaaslaste ning meedia mõju ohukäitumise valikutele (EstCORE:30171:41744), Emotsioonidega toimetulek, enesetunnetamine, kriitiline mõtlemine (EstCORE:30171:41745), Esmaabi põhimõtted ja käitumine ohuolukordades (EstCORE:30171:41747), Hakkamasaamine kiusamise ja vägivallaga (EstCORE:30171:41748), Iseenda vastutus (EstCORE:30171:41749), Turvaline ning ohutu käitumine (EstCORE:30171:41755), Valikud ja vastutus seoses uimastitega (EstCORE:30171:41761)
Seotud õpiväljund
Võtmesõnad kiusamine, kiusamise vormid, kiusaja, ohver, kiusamise tagajärjed
Autorid Heli Uustal

Õppematerjali kirjeldus

{{{kirjeldus}}}

Õppematerjali ülesanded

Õppematerjali failid

Õppematerjaliga on seotud järgnevad failid:


Muu õppematerjal samal teemal

Sama teemaga (Tõrge: Sõne ületab 1000 märgi piirangu.) on seotud järgnev õppematerjal:

 Haridus:seotudTeemaSchema:headline
(Un)bestimmter Artikel (1) (E-koolikott:materjal:11835)A2 (EstCORE:30067:40582)(Un)bestimmter Artikel (1)
(Un)bestimmter Artikel (2) (E-koolikott:materjal:11836)A2 (EstCORE:30067:40582)(Un)bestimmter Artikel (2)
(Un)trennbare Verben (E-koolikott:materjal:11210)Tegusõna (EstCORE:30068:40593)(Un)trennbare Verben
(Un)trennbare Verben (E-koolikott:materjal:11211)Tegusõna (EstCORE:30068:40593)(Un)trennbare Verben
(nr 1) Korrutamise abivalemid juuravaldistes/ÜLESANDED (E-koolikott:materjal:19236)Irratsionaalarvud (EstCORE:50044:60174)(nr 1) Korrutamise abivalemid juuravaldistes/ÜLESANDED
-heit oder -keit? Welches Suffix passt? (E-koolikott:materjal:12489)Sõnatuletus (EstCORE:30068:40592)
Sõnatuletus (EstCORE:50038:60142)
-heit oder -keit? Welches Suffix passt?
.4. Keerukamaid ülesandeid (E-koolikott:materjal:15693)Sirge ja tasandi võrrand ruumis (EstCORE:50056:60320).4. Keerukamaid ülesandeid
0.0. Sissejuhatus (E-koolikott:materjal:11200)Elukeskkond (EstCORE:10000:10100)
Inimese mõju loodusele (EstCORE:10000:10101)
Muutused looduses (EstCORE:10000:10103)
Ehitised (EstCORE:10002:10120)
Jalakäija ohutu liiklemine (EstCORE:10002:10121)
Jäätmed (EstCORE:10002:10122)
Transpordivahendid (EstCORE:10002:10124)
Virtuaalkeskkond (EstCORE:10002:10126)
Robootika (EstCORE:30292:42711)
0.0. Sissejuhatus
0.1 Sissejuhatus – teaduskulgur Milo - osa A (E-koolikott:materjal:11121)Elukeskkond (EstCORE:10000:10100)
Inimese mõju loodusele (EstCORE:10000:10101)
Muutused looduses (EstCORE:10000:10103)
Ehitised (EstCORE:10002:10120)
Transpordivahendid (EstCORE:10002:10124)
Virtuaalkeskkond (EstCORE:10002:10126)
0.1 Sissejuhatus – teaduskulgur Milo - osa A
0.1. - Robootika alustõed (E-koolikott:materjal:11112)Robootika (EstCORE:30292:42711)0.1. - Robootika alustõed
0.2. Teaduskulgur Milo – osa B – liikumisandur (E-koolikott:materjal:11122)Elukeskkond (EstCORE:10000:10100)
Inimese mõju loodusele (EstCORE:10000:10101)
Muutused looduses (EstCORE:10000:10103)
Ehitised (EstCORE:10002:10120)
Transpordivahendid (EstCORE:10002:10124)
Virtuaalkeskkond (EstCORE:10002:10126)
0.2. Teaduskulgur Milo – osa B – liikumisandur
02.november (EIS:test:500002951)Mina ja tervis (EIS:io:1:2)02.november
06.oktoober (EIS:test:500002833)Mina ja tervis (EIS:io:1:2)06.oktoober
08.04. 8.A Eesti kirjandus (EIS:test:500001624)Igapäevaelu. Õppimine ja töö (EIS:R:ielu:6)08.04. 8.A Eesti kirjandus
1 Tangensfunktsioon (E-koolikott:materjal:14186)Trigonomeetriliste funktsioonide graafikud (EstCORE:50057:60335)1 Tangensfunktsioon
1- Test uroven (EIS:test:500002771)Murru korrutamine ja jagamine. Murru teisendamine (EIS:M:7:2)1- Test uroven
1. Arvud kuni 1000. Arvude võrdlemine (E-koolikott:materjal:23949)Naturaalarvud (EstCORE:30073:40654)1. Arvud kuni 1000. Arvude võrdlemine
1. Arvud kuni 1000. Arvude võrdlemine (E-koolikott:materjal:23979)Naturaalarvud (EstCORE:30073:40654)1. Arvud kuni 1000. Arvude võrdlemine
1. Arvud kuni 1000. Arvude võrdlemine (E-koolikott:materjal:24000)Naturaalarvud (EstCORE:30073:40654)1. Arvud kuni 1000. Arvude võrdlemine
1. isik: 40 (HARJUTUSED) (Lünk:materjal:23581)Grammatika (EstCORE:10003:10127)1. isik: 40 (HARJUTUSED)
1. isik: ANTI Ma ajasin ennast meelega paljaks (Tänulikud surnud) (Lünk:materjal:23586)Grammatika (EstCORE:10003:10127)1. isik: ANTI Ma ajasin ennast meelega paljaks (Tänulikud surnud)
1. isik: Ei ma olin tõepoolest surnukskuulutatud (Peegelleitnandid) (Lünk:materjal:23565)Grammatika (EstCORE:10003:10127)1. isik: Ei ma olin tõepoolest surnukskuulutatud (Peegelleitnandid)
1. isik: Ennast oleks huvitav vaadata (Lend) (Lünk:materjal:23577)Grammatika (EstCORE:10003:10127)1. isik: Ennast oleks huvitav vaadata (Lend)
1. isik: JANIS Mulle anti seal diplom (Tänulikud surnud) (Lünk:materjal:23587)Grammatika (EstCORE:10003:10127)1. isik: JANIS Mulle anti seal diplom (Tänulikud surnud)
1. isik: Kallis mul on tunne et mulle on (Ebanormaalne) (Lünk:materjal:23576)Grammatika (EstCORE:10003:10127)1. isik: Kallis mul on tunne et mulle on (Ebanormaalne)
1. isik: Kohe kui korraldaja uksest välja jõudis sööstsin (KUSTUMATU VALGUSE MAAILM) (Lünk:materjal:23579)Grammatika (EstCORE:10003:10127)1. isik: Kohe kui korraldaja uksest välja jõudis sööstsin (KUSTUMATU VALGUSE MAAILM)
1. isik: Ma arvan et sel õhtul mõtlesin ma (Ebanormaalne) (Lünk:materjal:23574)Grammatika (EstCORE:10003:10127)1. isik: Ma arvan et sel õhtul mõtlesin ma (Ebanormaalne)
1. isik: Ma katsusin täna paljusid asju (daydream nation) (Lünk:materjal:23568)Grammatika (EstCORE:10003:10127)1. isik: Ma katsusin täna paljusid asju (daydream nation)
1. isik: Ma olen maailma parim tantsija maailma parimal (Mitu juttu) (Lünk:materjal:23585)Grammatika (EstCORE:10003:10127)1. isik: Ma olen maailma parim tantsija maailma parimal (Mitu juttu)
1. isik: Ma olin jõudnud korterisse kõigist teistest varem (Ebanormaalne) (Lünk:materjal:23573)Grammatika (EstCORE:10003:10127)1. isik: Ma olin jõudnud korterisse kõigist teistest varem (Ebanormaalne)
1. isik: Ma tulistan ja kägistan ja küünistan ja (Existerion) (Lünk:materjal:23569)Grammatika (EstCORE:10003:10127)1. isik: Ma tulistan ja kägistan ja küünistan ja (Existerion)
1. isik: Me ratsutasime pikka aega kõrvu enne kui (Maris stella) (Lünk:materjal:23571)Grammatika (EstCORE:10003:10127)1. isik: Me ratsutasime pikka aega kõrvu enne kui (Maris stella)
1. isik: Me rääkisime kahepeale kokku päris keskmiselt (Lend) (Lünk:materjal:23578)Grammatika (EstCORE:10003:10127)1. isik: Me rääkisime kahepeale kokku päris keskmiselt (Lend)
1. isik: Olin suureline oskasin lugeda teadsin mis on (Seitsmes rahukevad) (Lünk:materjal:23588)Grammatika (EstCORE:10003:10127)1. isik: Olin suureline oskasin lugeda teadsin mis on (Seitsmes rahukevad)
1. isik: See ese Gabis lajatas oma seadeldise rusikast (Õnnekosk) (Lünk:materjal:23570)Grammatika (EstCORE:10003:10127)1. isik: See ese Gabis lajatas oma seadeldise rusikast (Õnnekosk)
1. isik: Süütan ühe suitsu teisest pudistan tubaka paberilehele (Mitu juttu) (Lünk:materjal:23584)Grammatika (EstCORE:10003:10127)1. isik: Süütan ühe suitsu teisest pudistan tubaka paberilehele (Mitu juttu)
1. isik: Tumma huulte liigutuse järgi jäi mulje et (Jutud) (Lünk:materjal:23563)Grammatika (EstCORE:10003:10127)1. isik: Tumma huulte liigutuse järgi jäi mulje et (Jutud)
1. isik: Vaatasin ringi (Topisetegija) (Lünk:materjal:23564)Grammatika (EstCORE:10003:10127)1. isik: Vaatasin ringi (Topisetegija)
1. isik: ps Ma ei viitsi enam ennast kontrollida (Ebanormaalne) (Lünk:materjal:23575)Grammatika (EstCORE:10003:10127)1. isik: ps Ma ei viitsi enam ennast kontrollida (Ebanormaalne)
1. isik: Üldiselt ma püüdsin emale meele järele olla (HARJUTUSED) (Lünk:materjal:23580)Grammatika (EstCORE:10003:10127)1. isik: Üldiselt ma püüdsin emale meele järele olla (HARJUTUSED)
1. isik: õnnetud lojused voolasid tänavalt alla ja ma (daydream nation) (Lünk:materjal:23566)Grammatika (EstCORE:10003:10127)1. isik: õnnetud lojused voolasid tänavalt alla ja ma (daydream nation)
1. isik: “Ma armastan sind (daydream nation) (Lünk:materjal:23567)Grammatika (EstCORE:10003:10127)1. isik: “Ma armastan sind (daydream nation)
1. kooliastme test (2. klass - Metsloomad, kogu 5) (EIS:test:3686)Loodusõpetus (EIS:yld:lood)1. kooliastme test (2. klass - Metsloomad, kogu 5)
1. kooliastme test (2. klass - Metsloomad, kogu 5) (EIS:test:3687)Loodusõpetus (EIS:yld:lood)1. kooliastme test (2. klass - Metsloomad, kogu 5)
1. tund - peast arvutamine (E-koolikott:materjal:23715)Peastarvutus (EstCORE:30073:40661)1. tund - peast arvutamine
1. tund - peast arvutamine (E-koolikott:materjal:23920)Peastarvutus (EstCORE:30073:40661)1. tund - peast arvutamine
1. Ülesanded B2. Kuulamine (EIS:test:7620)Inimene ja ühiskond (EIS:R:aelu:5)1. Ülesanded B2. Kuulamine
1. ülesanne* (E-koolikott:materjal:13719)Aldehüüdid (EstCORE:50101:60634)1. ülesanne*
1. ülesanne* (E-koolikott:materjal:13720)Karboksüülhapete funktsionaalderivaadid (EstCORE:50101:60636)1. ülesanne*
1. ülesanne* (E-koolikott:materjal:13815)Asendatud karboksüülhapped (EstCORE:50101:60635)1. ülesanne*
... rohkem tulemusi

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,



0-5 +, 6-7 +, 1. klass +, 2. klass +, 3. klass +, 4. klass +, 5. klass +, 6. klass +, 7. klass +, 8. klass +  ja 9. klass +
Alusharidus +, I kooliaste +, II kooliaste +  ja III kooliaste +
Inimsuhteid toetavad reeglid ja normid (EstCORE:30153:41560) +, Reeglid ja normid rühmas (EstCORE:30153:41561) +, Rühma kuulumine, selle positiivsed ja negatiivsed küljed (EstCORE:30153:41563) +, Rühma surve ja toimetulek sellega (EstCORE:30153:41564) +, Sõltumatus, selle olemus (EstCORE:30153:41565) +, Edukus, väärtushinnangud ja prioriteedid elus (EstCORE:30154:41566) +, Positiivne mõtlemine (EstCORE:30154:41569) +, Toimetulek iseenda ja oma eluga õnne eeldusena (EstCORE:30154:41570) +, Õnn (EstCORE:30154:41571) +, Vastutus seoses valikutega (EstCORE:30155:41578) +, Armumine (EstCORE:30156:41579) +, Konfliktide vältimine ja lahendamine (EstCORE:30156:41580) +, Käimine (EstCORE:30156:41581) +, Lähedus suhetes ja seksuaalhuvi (EstCORE:30156:41582) +, Minapilt ja enesehinnang (EstCORE:30156:41583) +, Nooruki põhimured küpsemisperioodil (EstCORE:30156:41586) +, Oma iseloomujoonte, huvide, võimete ja väärtuste määramine (EstCORE:30156:41587) +, Soorollid ja soostereotüübid (EstCORE:30156:41588) +, Sõprus (EstCORE:30156:41590) +, Vastutus seksuaalsuhetes ja turvaline seksuaalkäitumine (EstCORE:30156:41592) +, Erinevate käitumisviiside leidmine probleeme lahendades (EstCORE:30157:41593) +, Konfliktide olemus ja põhjused (EstCORE:30157:41594) +, Otsustamine ja probleemide lahendamine (EstCORE:30157:41595) +, Tagajärgede arvestamine probleemilahenduses (EstCORE:30157:41596) +, Tõhusad ja mittetõhusad konfliktide lahendamise teed (EstCORE:30157:41597) +, Vastutus otsustamisel (EstCORE:30157:41598) +, Sallivus (EstCORE:30158:41606) +, Hea ja halb käitumine (EstCORE:30159:41607) +, Keeldumine kahjulikust tegevusest (EstCORE:30159:41610) +, Kohustetunne ja vastutus (EstCORE:30159:41611) +, Käitumise mõju ja tagajärjed (EstCORE:30159:41612) +, Käitumisreeglid (EstCORE:30159:41613) +, Lapse õigused ja kohustused (EstCORE:30159:41614) +, Leppimine (EstCORE:30159:41615) +, Liiklusreeglid (EstCORE:30159:41616) +, Meeskonnatöö (EstCORE:30159:41617) +, Mina ja teised, erinevused ja sarnasused (EstCORE:30159:41619) +, Minu ja teiste vajadused (EstCORE:30159:41620) +, Oma muredest rääkimine ja tunnete väljendamine (EstCORE:30159:41622) +, Oskus panna end teise inimese olukorda (EstCORE:30159:41623) +, Sõbrad ja sõpruse hoidmine (EstCORE:30159:41624) +, Südametunnistus (EstCORE:30159:41625) +, Tööjaotus (EstCORE:30159:41626) +, Vabandust palumine ja vabandamine (EstCORE:30159:41627) +, Viisakas käitumine (EstCORE:30159:41628) +, Üksteise eest hoolitsemine ja teiste abistamine (EstCORE:30159:41630) +, Abivalmidus, kohuse- ja vastutustunne (EstCORE:30160:41631) +, Võõras ümbrus ja võõraga kaasaminek (EstCORE:30160:41644) +, Aja planeerimine (EstCORE:30161:41646) +, Oma tegevuse kavandamine (EstCORE:30161:41650) +, Täpsus, lubadused, vastutus ja ausus (EstCORE:30161:41651) +, Abi ja nõu saamise võimalused (EstCORE:30163:41657) +, Sotsiaalne tervis ja suhted (EstCORE:30163:41667) +, Suhete loomine, säilitamine ja katkemine (EstCORE:30163:41668) +, Suhete väärtustamine (EstCORE:30163:41669) +, Turvaline seksuaalkäitumine (EstCORE:30163:41670) +, Empaatia (EstCORE:30164:41671) +, Erinevuste ja mitmekesisuse väärtustamine (EstCORE:30164:41672) +, Erivajadustega inimesed (EstCORE:30164:41673) +, Hoolivus (EstCORE:30164:41674) +, Isikute iseärasused (EstCORE:30164:41675) +, Kaaslaste mõju ja surve (EstCORE:30164:41676) +, Positiivsed jooned ja omadused endas ning teistes (EstCORE:30164:41677) +, Sallivus enda ja teiste vastu (EstCORE:30164:41678) +, Soolised erinevused (EstCORE:30164:41679) +, Sõprussuhted (EstCORE:30164:41680) +, Usaldus suhetes (EstCORE:30164:41681) +, Vastutus suhetes (EstCORE:30164:41682) +, Üksteise aitamine, jagamine, koostöö ja hoolitsemine (EstCORE:30164:41683) +, Eneseanalüüs (EstCORE:30165:41684) +, Enesehinnang (EstCORE:30165:41685) +, Enesekontroll (EstCORE:30165:41686) +, Enesesse uskumine (EstCORE:30165:41687) +, Mina ja suhtlemine (EstCORE:30165:41688) +, Oma väärtuste selgitamine (EstCORE:30165:41689) +, Aktiivne kuulamine (EstCORE:30166:41690) +, Eelarvamused (EstCORE:30166:41691) +, Ei ütlemine ennast ja teisi kahjustava käitumise puhul (EstCORE:30166:41692) +, Eneseavamine (EstCORE:30166:41693) +, Kehtestav, agressiivne ja alistuv käitumine (EstCORE:30166:41694) +, Suhtlemise komponendid (EstCORE:30166:41695) +, Tunnete väljendamine (EstCORE:30166:41696) +, Verbaalne ja mitteverbaalne suhtlemine (EstCORE:30166:41697) +, Oma kulutuste plaanimine (EstCORE:30167:41698) +, Raha (EstCORE:30167:41699) +, Raha teenimine, kulutamine ja laenamine (EstCORE:30167:41700) +, Reklaami mõju (EstCORE:30167:41701) +, Teave ja teabeallikad ning nende kasutamine (EstCORE:30167:41702) +, Turvaline käitumine meediakeskkonnas (EstCORE:30167:41703) +, Abi saamise võimalused (EstCORE:30168:41704) +, Abistamine, abi otsimine ja leidmine (EstCORE:30168:41705) +, Esmaabi (EstCORE:30168:41707) +, Käitumine kriisiolukorras (EstCORE:30168:41714) +, Pingete maandamise võimalused (EstCORE:30168:41715) +, Stressiga toimetulek (EstCORE:30168:41719) +, Tervise eest hoolitsemine (EstCORE:30168:41723) +, Tervisealased infoallikad ja teenused (EstCORE:30168:41725) +, Eakaaslaste ning meedia mõju ohukäitumise valikutele (EstCORE:30171:41744) +, Emotsioonidega toimetulek, enesetunnetamine, kriitiline mõtlemine (EstCORE:30171:41745) +, Esmaabi põhimõtted ja käitumine ohuolukordades (EstCORE:30171:41747) +, Hakkamasaamine kiusamise ja vägivallaga (EstCORE:30171:41748) +, Iseenda vastutus (EstCORE:30171:41749) +, Turvaline ning ohutu käitumine (EstCORE:30171:41755) +  ja Valikud ja vastutus seoses uimastitega (EstCORE:30171:41761) +
Tõrge: Sõne ületab 1000 märgi piirangu. +
kiusamine +, kiusamise vormid +, kiusaja +, ohver +  ja kiusamise tagajärjed +