Search by property
Allikas: oppekava.edu.ee
This page provides a simple browsing interface for finding entities described by a property and a named value. Other available search interfaces include the page property search, and the ask query builder.
List of results
- Oskab eesmärgipäraselt kirjutada, eri liiki tekste (referaat, kirjand, kommentaar, arvamusavaldus, elulugu, avaldus, seletuskiri) korrektselt vormistada ning suuliselt esitada; + (III kooliaste)
- Seostab oma kirjutise ja esinemise sündmuse või toimingu eesmärgiga, vahendab kuuldud ja loetud tekste sobiva pikkuse ja täpsusega, viidates allikale; + (III kooliaste)
- Põhjendab ning avaldab viisakalt ja asjakohaselt arvamust ja seisukohta sündmuse, nähtuse või teksti kohta nii suuliselt kui ka kirjalikult; + (III kooliaste)
- Oskab kasutada omandatud keele- ja tekstimõisteid nii tekste luues kui ka seostades. + (III kooliaste)
- Koostab ja analüüsib biosfääri läbiva energiavoo muutuste skemaatilisi jooniseid + (III kooliaste)
- Teab soola mõiste + (III kooliaste)
- Teab happe mõiste + (III kooliaste)
- Teab hüdroksiide mõiste + (III kooliaste)
- Tunneb valemi järgi soolad + (III kooliaste)
- Teab, mis on ühinemisreaktsioon + (III kooliaste)
- Teab, mis on lagunemisreaktsioon + (III kooliaste)
- Hindab virtuaalset keskkonda eetilisuse seisukohast + (III kooliaste)
- Hindab virtuaalset keskkonda turvalisuse seisukohast + (III kooliaste)
- Oskab kavandamisel kasutada ainekirjandust ja teabeallikaid. + (III kooliaste)
- Teab tähtsamaid fakte Eesti üld- ja noorte tantsupidudest + (III kooliaste)
- Analüüsib diagrammidel ja tabelites esitatud infot ökoloogiliste tegurite mõju kohta organismide arvukusele + (III kooliaste)
- Suusatab paaristõukelise kahesammulise sõiduviisiga + (III kooliaste)
- Suusatab kepitõuketa uisusamm-sõiduviisiga tempovarianti + (III kooliaste)
- Läbib järjest suusatades 5 km (T) / 8 km (P) distantsi. + (III kooliaste)
- Uisutab tagurpidi ja tagurpidi ülejalasõitu + (III kooliaste)
- Suudab uisutada järjest 9 minutit + (III kooliaste)
- Mängib ringetti ja/või jäähokit. + (III kooliaste)
- Taandab ja laiendab algebralist murdu ning liidab, lahutab, korrutab ja jagab algebralisi murde, sh liidab ja lahutab nii ühenimelisi kui ka erinimelisi murde + (III kooliaste)
- Joonestab siinus-, koosinus- ja tangensfunktsiooni graafikuid ning loeb graafikult funktsioonide omadusi + (III kooliaste)
- Leiab lihtsamate trigonomeetriliste võrrandite üldlahendid ja erilahendid etteantud piirkonnas, lahendab lihtsamaid trigonomeetrilisi võrratusi + (III kooliaste)
- Harilik murd. Hariliku murru laiendamine ja taandamine + (III kooliaste)
- Loetleb projektijuhtimise raamistikke + (III kooliaste)
- Kirjeldab vee olekuid + (IIkooliaste)
- Seostab abiootiliste tegurite toimet organismide elutegevusega + (IV)
- Analüüsib abiootiliste ja biootiliste tegurite toime graafikuid ning toob rakenduslikke näiteid + (IV kooliaste)
- Bioloogia: Bioevolutsioon + (IV kooliaste)
- Bioloogia: Ökoloogia + (IV kooliaste)
- Hindab antropogeense teguri mõju ökoloogilise tasakaalu muutumisele ning suhtub vastutustundlikult ja säästvalt looduskeskkonnasse + (IV kooliaste)
- Koostab ning analüüsib skemaatilisi jooniseid ja mõistekaarte toitumissuhete kohta ökosüsteemis + (IV kooliaste)
- Lahendab ökoloogilise püramiidi reegli ülesandeid + (IV kooliaste)
- Selgitab iseregulatsiooni kujunemist ökosüsteemis + (IV kooliaste)
- Selgitab ökosüsteemi isereguleerumist ohustavaid tegureid + (IV kooliaste)
- Seostab ökosüsteemi struktuuri selles esinevate toitumissuhetega + (IV kooliaste)
- 25272 + (Inge Lahtmets)
- 25261 + (Inge Lahtmets)
- 25261 (2) + (Inge Lahtmets)
- 25261 (3) + (Inge Lahtmets)
- 25261 (4) + (Inge Lahtmets)
- Omastav kääne: Ema kes alustab keset tänavat täiesti lollakat (KUIDAS ELAD + (Keel ja kirjandus)
- Omastav kääne: Mis ta tegi siis kui ma üksvahe (KUIDAS ELAD + (Keel ja kirjandus)
- Omastav kääne: Jah mis puutub teiste inimeste valitsemisse siis (KUIDAS ELAD + (Keel ja kirjandus)
- Omastav kääne: “Mis on ” küsis vaikne hele hääl (KUIDAS ELAD + (Keel ja kirjandus)
- Omastav kääne: Enn Sinivald teadis kui ta ei koori (Kõik + (Keel ja kirjandus)
- Omastav kääne: Aastat viis või kuus tagasi neil põnevatel (Kõik + (Keel ja kirjandus)
- Omastav kääne: Tuul oli vaibumas (Kõik + (Keel ja kirjandus)
- Omastav kääne: See oli ikka veel seesama tee aga (Kõik + (Keel ja kirjandus)
- Omastav kääne: See polnud Soojärv vaid Naadi (Kõik + (Keel ja kirjandus)
- Omastav kääne: Ahvatlus võttis Mehis Sinivaldi turja kuumaks tõmmata (Kõik + (Keel ja kirjandus)
- Omastav kääne: Tagasiteel keerasid nad vallseljakult alla Soojärve rabasse (Kõik + (Keel ja kirjandus)
- Omastav kääne: Laua taga istuv mees võis küll aimata (Kõik + (Keel ja kirjandus)
- Omastav kääne: Jalad viisid kohale võti sobis ja sees (Kõik + (Keel ja kirjandus)
- Omastav kääne: Koolimaja jäi teest pisut eemale kõrge kuuseheki (Kõik + (Keel ja kirjandus)
- Omastav kääne: Tuli toob mälestusi (Kõik + (Keel ja kirjandus)
- Omastav kääne: Nad olid parkinud oma porise veoautologu kuhugi (Kõik + (Keel ja kirjandus)