Communication is cool (E-koolikott:materjal:5746)

Allikas: oppekava.edu.ee


Communication is cool (E-koolikott:materjal:5746)
Ulatus
Raskus
Klass 5. klass, 6. klass, 7. klass
Kooliaste II kooliaste, III kooliaste
Haridusaste Põhiharidus
Ainevaldkond Sotsiaalained
Oppeaine Inimeseõpetus
Nimetus Communication is cool
Kokkuvõte
Metainfo https://e-koolikott.ee/oppematerjal/5746
Asukoht
Keel et
Õppematerjali liik
Sihtrühm Põhikooliõpilased
Õppekava Riiklik õppekava
Asutus
Seotud teema Esmaabi erinevates olukordades (EstCORE:30152:41550), Käitumine õnnetusjuhtumi korral (EstCORE:30152:41554), Autoriteet (EstCORE:30153:41557), Erinevad rühmad ja rollid (EstCORE:30153:41558), Hoolivus rühmas (EstCORE:30153:41559), Inimsuhteid toetavad reeglid ja normid (EstCORE:30153:41560), Reeglid ja normid rühmas (EstCORE:30153:41561), Rollide suhtelisus ja kokkuleppelisus (EstCORE:30153:41562), Rühma kuulumine, selle positiivsed ja negatiivsed küljed (EstCORE:30153:41563), Rühma surve ja toimetulek sellega (EstCORE:30153:41564), Sõltumatus, selle olemus (EstCORE:30153:41565), Mina ja teised kui väärtus (EstCORE:30154:41568), Positiivne mõtlemine (EstCORE:30154:41569), Toimetulek iseenda ja oma eluga õnne eeldusena (EstCORE:30154:41570), Konfliktide vältimine ja lahendamine (EstCORE:30156:41580), Lähedus suhetes ja seksuaalhuvi (EstCORE:30156:41582), Erinevate käitumisviiside leidmine probleeme lahendades (EstCORE:30157:41593), Konfliktide olemus ja põhjused (EstCORE:30157:41594), Otsustamine ja probleemide lahendamine (EstCORE:30157:41595), Tagajärgede arvestamine probleemilahenduses (EstCORE:30157:41596), Tõhusad ja mittetõhusad konfliktide lahendamise teed (EstCORE:30157:41597), Vastutus otsustamisel (EstCORE:30157:41598), Sallivus (EstCORE:30158:41606), Hea ja halb käitumine (EstCORE:30159:41607), Iga inimese väärtus (EstCORE:30159:41608), Igaühe individuaalsus ja väärtuslikkus (EstCORE:30159:41609), Keeldumine kahjulikust tegevusest (EstCORE:30159:41610), Kohustetunne ja vastutus (EstCORE:30159:41611), Käitumise mõju ja tagajärjed (EstCORE:30159:41612), Käitumisreeglid (EstCORE:30159:41613), Lapse õigused ja kohustused (EstCORE:30159:41614), Leppimine (EstCORE:30159:41615), Meeskonnatöö (EstCORE:30159:41617), Mina ja teised, erinevused ja sarnasused (EstCORE:30159:41619), Minu ja teiste vajadused (EstCORE:30159:41620), Oskus panna end teise inimese olukorda (EstCORE:30159:41623), Sõbrad ja sõpruse hoidmine (EstCORE:30159:41624), Südametunnistus (EstCORE:30159:41625), Tööjaotus (EstCORE:30159:41626), Vabandust palumine ja vabandamine (EstCORE:30159:41627), Viisakas käitumine (EstCORE:30159:41628), Õppimine (EstCORE:30159:41629), Üksteise eest hoolitsemine ja teiste abistamine (EstCORE:30159:41630), Abivalmidus, kohuse- ja vastutustunne (EstCORE:30160:41631), Erinevad pered (EstCORE:30160:41632), Kodu (EstCORE:30160:41633), Kodu traditsioonid (EstCORE:30160:41634), Koduarmastus (EstCORE:30160:41635), Kodused tööd (EstCORE:30160:41636), Koduümbrus (EstCORE:30160:41637), Naabrid ja naabruskond (EstCORE:30160:41638), Ohud kodus ja koduümbruses (EstCORE:30160:41639), Perekond (EstCORE:30160:41640), Pereliikmete tegevused ja rollid (EstCORE:30160:41641), Vanavanemad ja teised sugulased (EstCORE:30160:41642), Vanemate ja teiste inimeste töö (EstCORE:30160:41643), Võõras ümbrus ja võõraga kaasaminek (EstCORE:30160:41644), Täpsus, lubadused, vastutus ja ausus (EstCORE:30161:41651), Empaatia (EstCORE:30164:41671), Erinevuste ja mitmekesisuse väärtustamine (EstCORE:30164:41672), Erivajadustega inimesed (EstCORE:30164:41673), Hoolivus (EstCORE:30164:41674), Isikute iseärasused (EstCORE:30164:41675), Kaaslaste mõju ja surve (EstCORE:30164:41676), Positiivsed jooned ja omadused endas ning teistes (EstCORE:30164:41677), Sallivus enda ja teiste vastu (EstCORE:30164:41678), Soolised erinevused (EstCORE:30164:41679), Sõprussuhted (EstCORE:30164:41680), Usaldus suhetes (EstCORE:30164:41681), Vastutus suhetes (EstCORE:30164:41682), Üksteise aitamine, jagamine, koostöö ja hoolitsemine (EstCORE:30164:41683), Aktiivne kuulamine (EstCORE:30166:41690), Eelarvamused (EstCORE:30166:41691), Ei ütlemine ennast ja teisi kahjustava käitumise puhul (EstCORE:30166:41692), Eneseavamine (EstCORE:30166:41693), Kehtestav, agressiivne ja alistuv käitumine (EstCORE:30166:41694), Suhtlemise komponendid (EstCORE:30166:41695), Tunnete väljendamine (EstCORE:30166:41696), Verbaalne ja mitteverbaalne suhtlemine (EstCORE:30166:41697), Eakaaslaste ning meedia mõju ohukäitumise valikutele (EstCORE:30171:41744), Hakkamasaamine kiusamise ja vägivallaga (EstCORE:30171:41748), Riskikäitumisega toimetulek (EstCORE:30171:41752)
Seotud õpiväljund
Võtmesõnad 6.klass, harjutused, inimeseõpetus, terviseõpetus, tervislik toitumine, suhtlemine, sõnarägastik, health care, human science and psychology, inimeseõpetus ja psühholoogia
Autorid Sirje Kautsaar

Õppematerjali kirjeldus

{{{kirjeldus}}}

Õppematerjali ülesanded

Õppematerjali failid

Õppematerjaliga on seotud järgnevad failid:


Muu õppematerjal samal teemal

Sama teemaga (Tõrge: Sõne ületab 1000 märgi piirangu.) on seotud järgnev õppematerjal:

 Haridus:seotudTeemaSchema:headline
(Un)bestimmter Artikel (1) (E-koolikott:materjal:11835)A2 (EstCORE:30067:40582)(Un)bestimmter Artikel (1)
(Un)bestimmter Artikel (2) (E-koolikott:materjal:11836)A2 (EstCORE:30067:40582)(Un)bestimmter Artikel (2)
(Un)trennbare Verben (E-koolikott:materjal:11210)Tegusõna (EstCORE:30068:40593)(Un)trennbare Verben
(Un)trennbare Verben (E-koolikott:materjal:11211)Tegusõna (EstCORE:30068:40593)(Un)trennbare Verben
(nr 1) Korrutamise abivalemid juuravaldistes/ÜLESANDED (E-koolikott:materjal:19236)Irratsionaalarvud (EstCORE:50044:60174)(nr 1) Korrutamise abivalemid juuravaldistes/ÜLESANDED
-heit oder -keit? Welches Suffix passt? (E-koolikott:materjal:12489)Sõnatuletus (EstCORE:30068:40592)
Sõnatuletus (EstCORE:50038:60142)
-heit oder -keit? Welches Suffix passt?
.4. Keerukamaid ülesandeid (E-koolikott:materjal:15693)Sirge ja tasandi võrrand ruumis (EstCORE:50056:60320).4. Keerukamaid ülesandeid
0.0. Sissejuhatus (E-koolikott:materjal:11200)Elukeskkond (EstCORE:10000:10100)
Inimese mõju loodusele (EstCORE:10000:10101)
Muutused looduses (EstCORE:10000:10103)
Ehitised (EstCORE:10002:10120)
Jalakäija ohutu liiklemine (EstCORE:10002:10121)
Jäätmed (EstCORE:10002:10122)
Transpordivahendid (EstCORE:10002:10124)
Virtuaalkeskkond (EstCORE:10002:10126)
Robootika (EstCORE:30292:42711)
0.0. Sissejuhatus
0.1 Sissejuhatus – teaduskulgur Milo - osa A (E-koolikott:materjal:11121)Elukeskkond (EstCORE:10000:10100)
Inimese mõju loodusele (EstCORE:10000:10101)
Muutused looduses (EstCORE:10000:10103)
Ehitised (EstCORE:10002:10120)
Transpordivahendid (EstCORE:10002:10124)
Virtuaalkeskkond (EstCORE:10002:10126)
0.1 Sissejuhatus – teaduskulgur Milo - osa A
0.1. - Robootika alustõed (E-koolikott:materjal:11112)Robootika (EstCORE:30292:42711)0.1. - Robootika alustõed
0.2. Teaduskulgur Milo – osa B – liikumisandur (E-koolikott:materjal:11122)Elukeskkond (EstCORE:10000:10100)
Inimese mõju loodusele (EstCORE:10000:10101)
Muutused looduses (EstCORE:10000:10103)
Ehitised (EstCORE:10002:10120)
Transpordivahendid (EstCORE:10002:10124)
Virtuaalkeskkond (EstCORE:10002:10126)
0.2. Teaduskulgur Milo – osa B – liikumisandur
02.november (EIS:test:500002951)Mina ja tervis (EIS:io:1:2)02.november
06.oktoober (EIS:test:500002833)Mina ja tervis (EIS:io:1:2)06.oktoober
08.04. 8.A Eesti kirjandus (EIS:test:500001624)Igapäevaelu. Õppimine ja töö (EIS:R:ielu:6)08.04. 8.A Eesti kirjandus
1 Tangensfunktsioon (E-koolikott:materjal:14186)Trigonomeetriliste funktsioonide graafikud (EstCORE:50057:60335)1 Tangensfunktsioon
1- Test uroven (EIS:test:500002771)Murru korrutamine ja jagamine. Murru teisendamine (EIS:M:7:2)1- Test uroven
1. Arvud kuni 1000. Arvude võrdlemine (E-koolikott:materjal:23949)Naturaalarvud (EstCORE:30073:40654)1. Arvud kuni 1000. Arvude võrdlemine
1. Arvud kuni 1000. Arvude võrdlemine (E-koolikott:materjal:23979)Naturaalarvud (EstCORE:30073:40654)1. Arvud kuni 1000. Arvude võrdlemine
1. Arvud kuni 1000. Arvude võrdlemine (E-koolikott:materjal:24000)Naturaalarvud (EstCORE:30073:40654)1. Arvud kuni 1000. Arvude võrdlemine
1. isik: 40 (HARJUTUSED) (Lünk:materjal:23581)Grammatika (EstCORE:10003:10127)1. isik: 40 (HARJUTUSED)
1. isik: ANTI Ma ajasin ennast meelega paljaks (Tänulikud surnud) (Lünk:materjal:23586)Grammatika (EstCORE:10003:10127)1. isik: ANTI Ma ajasin ennast meelega paljaks (Tänulikud surnud)
1. isik: Ei ma olin tõepoolest surnukskuulutatud (Peegelleitnandid) (Lünk:materjal:23565)Grammatika (EstCORE:10003:10127)1. isik: Ei ma olin tõepoolest surnukskuulutatud (Peegelleitnandid)
1. isik: Ennast oleks huvitav vaadata (Lend) (Lünk:materjal:23577)Grammatika (EstCORE:10003:10127)1. isik: Ennast oleks huvitav vaadata (Lend)
1. isik: JANIS Mulle anti seal diplom (Tänulikud surnud) (Lünk:materjal:23587)Grammatika (EstCORE:10003:10127)1. isik: JANIS Mulle anti seal diplom (Tänulikud surnud)
1. isik: Kallis mul on tunne et mulle on (Ebanormaalne) (Lünk:materjal:23576)Grammatika (EstCORE:10003:10127)1. isik: Kallis mul on tunne et mulle on (Ebanormaalne)
1. isik: Kohe kui korraldaja uksest välja jõudis sööstsin (KUSTUMATU VALGUSE MAAILM) (Lünk:materjal:23579)Grammatika (EstCORE:10003:10127)1. isik: Kohe kui korraldaja uksest välja jõudis sööstsin (KUSTUMATU VALGUSE MAAILM)
1. isik: Ma arvan et sel õhtul mõtlesin ma (Ebanormaalne) (Lünk:materjal:23574)Grammatika (EstCORE:10003:10127)1. isik: Ma arvan et sel õhtul mõtlesin ma (Ebanormaalne)
1. isik: Ma katsusin täna paljusid asju (daydream nation) (Lünk:materjal:23568)Grammatika (EstCORE:10003:10127)1. isik: Ma katsusin täna paljusid asju (daydream nation)
1. isik: Ma olen maailma parim tantsija maailma parimal (Mitu juttu) (Lünk:materjal:23585)Grammatika (EstCORE:10003:10127)1. isik: Ma olen maailma parim tantsija maailma parimal (Mitu juttu)
1. isik: Ma olin jõudnud korterisse kõigist teistest varem (Ebanormaalne) (Lünk:materjal:23573)Grammatika (EstCORE:10003:10127)1. isik: Ma olin jõudnud korterisse kõigist teistest varem (Ebanormaalne)
1. isik: Ma tulistan ja kägistan ja küünistan ja (Existerion) (Lünk:materjal:23569)Grammatika (EstCORE:10003:10127)1. isik: Ma tulistan ja kägistan ja küünistan ja (Existerion)
1. isik: Me ratsutasime pikka aega kõrvu enne kui (Maris stella) (Lünk:materjal:23571)Grammatika (EstCORE:10003:10127)1. isik: Me ratsutasime pikka aega kõrvu enne kui (Maris stella)
1. isik: Me rääkisime kahepeale kokku päris keskmiselt (Lend) (Lünk:materjal:23578)Grammatika (EstCORE:10003:10127)1. isik: Me rääkisime kahepeale kokku päris keskmiselt (Lend)
1. isik: Olin suureline oskasin lugeda teadsin mis on (Seitsmes rahukevad) (Lünk:materjal:23588)Grammatika (EstCORE:10003:10127)1. isik: Olin suureline oskasin lugeda teadsin mis on (Seitsmes rahukevad)
1. isik: See ese Gabis lajatas oma seadeldise rusikast (Õnnekosk) (Lünk:materjal:23570)Grammatika (EstCORE:10003:10127)1. isik: See ese Gabis lajatas oma seadeldise rusikast (Õnnekosk)
1. isik: Süütan ühe suitsu teisest pudistan tubaka paberilehele (Mitu juttu) (Lünk:materjal:23584)Grammatika (EstCORE:10003:10127)1. isik: Süütan ühe suitsu teisest pudistan tubaka paberilehele (Mitu juttu)
1. isik: Tumma huulte liigutuse järgi jäi mulje et (Jutud) (Lünk:materjal:23563)Grammatika (EstCORE:10003:10127)1. isik: Tumma huulte liigutuse järgi jäi mulje et (Jutud)
1. isik: Vaatasin ringi (Topisetegija) (Lünk:materjal:23564)Grammatika (EstCORE:10003:10127)1. isik: Vaatasin ringi (Topisetegija)
1. isik: ps Ma ei viitsi enam ennast kontrollida (Ebanormaalne) (Lünk:materjal:23575)Grammatika (EstCORE:10003:10127)1. isik: ps Ma ei viitsi enam ennast kontrollida (Ebanormaalne)
1. isik: Üldiselt ma püüdsin emale meele järele olla (HARJUTUSED) (Lünk:materjal:23580)Grammatika (EstCORE:10003:10127)1. isik: Üldiselt ma püüdsin emale meele järele olla (HARJUTUSED)
1. isik: õnnetud lojused voolasid tänavalt alla ja ma (daydream nation) (Lünk:materjal:23566)Grammatika (EstCORE:10003:10127)1. isik: õnnetud lojused voolasid tänavalt alla ja ma (daydream nation)
1. isik: “Ma armastan sind (daydream nation) (Lünk:materjal:23567)Grammatika (EstCORE:10003:10127)1. isik: “Ma armastan sind (daydream nation)
1. kooliastme test (2. klass - Metsloomad, kogu 5) (EIS:test:3686)Loodusõpetus (EIS:yld:lood)1. kooliastme test (2. klass - Metsloomad, kogu 5)
1. kooliastme test (2. klass - Metsloomad, kogu 5) (EIS:test:3687)Loodusõpetus (EIS:yld:lood)1. kooliastme test (2. klass - Metsloomad, kogu 5)
1. tund - peast arvutamine (E-koolikott:materjal:23715)Peastarvutus (EstCORE:30073:40661)1. tund - peast arvutamine
1. tund - peast arvutamine (E-koolikott:materjal:23920)Peastarvutus (EstCORE:30073:40661)1. tund - peast arvutamine
1. Ülesanded B2. Kuulamine (EIS:test:7620)Inimene ja ühiskond (EIS:R:aelu:5)1. Ülesanded B2. Kuulamine
1. ülesanne* (E-koolikott:materjal:13719)Aldehüüdid (EstCORE:50101:60634)1. ülesanne*
1. ülesanne* (E-koolikott:materjal:13720)Karboksüülhapete funktsionaalderivaadid (EstCORE:50101:60636)1. ülesanne*
1. ülesanne* (E-koolikott:materjal:13815)Asendatud karboksüülhapped (EstCORE:50101:60635)1. ülesanne*
... rohkem tulemusi

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,



5. klass +, 6. klass +  ja 7. klass +
II kooliaste +  ja III kooliaste +
Esmaabi erinevates olukordades (EstCORE:30152:41550) +, Käitumine õnnetusjuhtumi korral (EstCORE:30152:41554) +, Autoriteet (EstCORE:30153:41557) +, Erinevad rühmad ja rollid (EstCORE:30153:41558) +, Hoolivus rühmas (EstCORE:30153:41559) +, Inimsuhteid toetavad reeglid ja normid (EstCORE:30153:41560) +, Reeglid ja normid rühmas (EstCORE:30153:41561) +, Rollide suhtelisus ja kokkuleppelisus (EstCORE:30153:41562) +, Rühma kuulumine, selle positiivsed ja negatiivsed küljed (EstCORE:30153:41563) +, Rühma surve ja toimetulek sellega (EstCORE:30153:41564) +, Sõltumatus, selle olemus (EstCORE:30153:41565) +, Mina ja teised kui väärtus (EstCORE:30154:41568) +, Positiivne mõtlemine (EstCORE:30154:41569) +, Toimetulek iseenda ja oma eluga õnne eeldusena (EstCORE:30154:41570) +, Konfliktide vältimine ja lahendamine (EstCORE:30156:41580) +, Lähedus suhetes ja seksuaalhuvi (EstCORE:30156:41582) +, Erinevate käitumisviiside leidmine probleeme lahendades (EstCORE:30157:41593) +, Konfliktide olemus ja põhjused (EstCORE:30157:41594) +, Otsustamine ja probleemide lahendamine (EstCORE:30157:41595) +, Tagajärgede arvestamine probleemilahenduses (EstCORE:30157:41596) +, Tõhusad ja mittetõhusad konfliktide lahendamise teed (EstCORE:30157:41597) +, Vastutus otsustamisel (EstCORE:30157:41598) +, Sallivus (EstCORE:30158:41606) +, Hea ja halb käitumine (EstCORE:30159:41607) +, Iga inimese väärtus (EstCORE:30159:41608) +, Igaühe individuaalsus ja väärtuslikkus (EstCORE:30159:41609) +, Keeldumine kahjulikust tegevusest (EstCORE:30159:41610) +, Kohustetunne ja vastutus (EstCORE:30159:41611) +, Käitumise mõju ja tagajärjed (EstCORE:30159:41612) +, Käitumisreeglid (EstCORE:30159:41613) +, Lapse õigused ja kohustused (EstCORE:30159:41614) +, Leppimine (EstCORE:30159:41615) +, Meeskonnatöö (EstCORE:30159:41617) +, Mina ja teised, erinevused ja sarnasused (EstCORE:30159:41619) +, Minu ja teiste vajadused (EstCORE:30159:41620) +, Oskus panna end teise inimese olukorda (EstCORE:30159:41623) +, Sõbrad ja sõpruse hoidmine (EstCORE:30159:41624) +, Südametunnistus (EstCORE:30159:41625) +, Tööjaotus (EstCORE:30159:41626) +, Vabandust palumine ja vabandamine (EstCORE:30159:41627) +, Viisakas käitumine (EstCORE:30159:41628) +, Õppimine (EstCORE:30159:41629) +, Üksteise eest hoolitsemine ja teiste abistamine (EstCORE:30159:41630) +, Abivalmidus, kohuse- ja vastutustunne (EstCORE:30160:41631) +, Erinevad pered (EstCORE:30160:41632) +, Kodu (EstCORE:30160:41633) +, Kodu traditsioonid (EstCORE:30160:41634) +, Koduarmastus (EstCORE:30160:41635) +, Kodused tööd (EstCORE:30160:41636) +, Koduümbrus (EstCORE:30160:41637) +, Naabrid ja naabruskond (EstCORE:30160:41638) +, Ohud kodus ja koduümbruses (EstCORE:30160:41639) +, Perekond (EstCORE:30160:41640) +, Pereliikmete tegevused ja rollid (EstCORE:30160:41641) +, Vanavanemad ja teised sugulased (EstCORE:30160:41642) +, Vanemate ja teiste inimeste töö (EstCORE:30160:41643) +, Võõras ümbrus ja võõraga kaasaminek (EstCORE:30160:41644) +, Täpsus, lubadused, vastutus ja ausus (EstCORE:30161:41651) +, Empaatia (EstCORE:30164:41671) +, Erinevuste ja mitmekesisuse väärtustamine (EstCORE:30164:41672) +, Erivajadustega inimesed (EstCORE:30164:41673) +, Hoolivus (EstCORE:30164:41674) +, Isikute iseärasused (EstCORE:30164:41675) +, Kaaslaste mõju ja surve (EstCORE:30164:41676) +, Positiivsed jooned ja omadused endas ning teistes (EstCORE:30164:41677) +, Sallivus enda ja teiste vastu (EstCORE:30164:41678) +, Soolised erinevused (EstCORE:30164:41679) +, Sõprussuhted (EstCORE:30164:41680) +, Usaldus suhetes (EstCORE:30164:41681) +, Vastutus suhetes (EstCORE:30164:41682) +, Üksteise aitamine, jagamine, koostöö ja hoolitsemine (EstCORE:30164:41683) +, Aktiivne kuulamine (EstCORE:30166:41690) +, Eelarvamused (EstCORE:30166:41691) +, Ei ütlemine ennast ja teisi kahjustava käitumise puhul (EstCORE:30166:41692) +, Eneseavamine (EstCORE:30166:41693) +, Kehtestav, agressiivne ja alistuv käitumine (EstCORE:30166:41694) +, Suhtlemise komponendid (EstCORE:30166:41695) +, Tunnete väljendamine (EstCORE:30166:41696) +, Verbaalne ja mitteverbaalne suhtlemine (EstCORE:30166:41697) +, Eakaaslaste ning meedia mõju ohukäitumise valikutele (EstCORE:30171:41744) +, Hakkamasaamine kiusamise ja vägivallaga (EstCORE:30171:41748) +  ja Riskikäitumisega toimetulek (EstCORE:30171:41752) +
Tõrge: Sõne ületab 1000 märgi piirangu. +
Communication is cool +
6.klass +, harjutused +, inimeseõpetus +, terviseõpetus +, tervislik toitumine +, suhtlemine +, sõnarägastik +, health care +, human science and psychology +  ja inimeseõpetus ja psühholoogia +