Как справиться с кибер-издевательствами (E-koolikott:materjal:2493)

Allikas: oppekava.edu.ee


Как справиться с кибер-издевательствами (E-koolikott:materjal:2493)
Ulatus
Raskus
Klass 4. klass, 5. klass, 6. klass, 7. klass, 8. klass, 9. klass
Kooliaste II kooliaste, III kooliaste
Haridusaste Põhiharidus
Ainevaldkond Valikõppeained, Sotsiaalained
Oppeaine Informaatika, Inimeseõpetus
Nimetus Как справиться с кибер-издевательствами
Kokkuvõte
Metainfo https://e-koolikott.ee/oppematerjal/2493
Asukoht
Keel et
Õppematerjali liik Tunnikava
Sihtrühm Põhikooliõpilased
Õppekava Riiklik õppekava
Asutus
Seotud teema Inimsuhteid toetavad reeglid ja normid (EstCORE:30153:41560), Reeglid ja normid rühmas (EstCORE:30153:41561), Rollide suhtelisus ja kokkuleppelisus (EstCORE:30153:41562), Rühma kuulumine, selle positiivsed ja negatiivsed küljed (EstCORE:30153:41563), Rühma surve ja toimetulek sellega (EstCORE:30153:41564), Sõltumatus, selle olemus (EstCORE:30153:41565), Erinevate käitumisviiside leidmine probleeme lahendades (EstCORE:30157:41593), Konfliktide olemus ja põhjused (EstCORE:30157:41594), Otsustamine ja probleemide lahendamine (EstCORE:30157:41595), Tõhusad ja mittetõhusad konfliktide lahendamise teed (EstCORE:30157:41597), Igaühe individuaalsus ja väärtuslikkus (EstCORE:30159:41609), Keeldumine kahjulikust tegevusest (EstCORE:30159:41610), Käitumisreeglid (EstCORE:30159:41613), Lapse õigused ja kohustused (EstCORE:30159:41614), Meeskonnatöö (EstCORE:30159:41617), Mina ja teised, erinevused ja sarnasused (EstCORE:30159:41619), Minu ja teiste vajadused (EstCORE:30159:41620), Sõbrad ja sõpruse hoidmine (EstCORE:30159:41624), Tööjaotus (EstCORE:30159:41626), Vabandust palumine ja vabandamine (EstCORE:30159:41627), Õppimine (EstCORE:30159:41629), Abivalmidus, kohuse- ja vastutustunne (EstCORE:30160:41631), Erinevad pered (EstCORE:30160:41632), Naabrid ja naabruskond (EstCORE:30160:41638), Ohud kodus ja koduümbruses (EstCORE:30160:41639), Perekond (EstCORE:30160:41640), Vanavanemad ja teised sugulased (EstCORE:30160:41642), Vanemate ja teiste inimeste töö (EstCORE:30160:41643), Võõras ümbrus ja võõraga kaasaminek (EstCORE:30160:41644)
Seotud õpiväljund
Võtmesõnad интернет-безопасност, поступай рaзумно в интернете, кибер-издевательства
Autorid Ilvi Pere

Õppematerjali kirjeldus

{{{kirjeldus}}}

Õppematerjali ülesanded

Õppematerjali failid

Õppematerjaliga on seotud järgnevad failid:


Muu õppematerjal samal teemal

Sama teemaga (Tõrge: Sõne ületab 1000 märgi piirangu.) on seotud järgnev õppematerjal:

 Haridus:seotudTeemaSchema:headline
(Un)bestimmter Artikel (1) (E-koolikott:materjal:11835)A2 (EstCORE:30067:40582)(Un)bestimmter Artikel (1)
(Un)bestimmter Artikel (2) (E-koolikott:materjal:11836)A2 (EstCORE:30067:40582)(Un)bestimmter Artikel (2)
(Un)trennbare Verben (E-koolikott:materjal:11210)Tegusõna (EstCORE:30068:40593)(Un)trennbare Verben
(Un)trennbare Verben (E-koolikott:materjal:11211)Tegusõna (EstCORE:30068:40593)(Un)trennbare Verben
(nr 1) Korrutamise abivalemid juuravaldistes/ÜLESANDED (E-koolikott:materjal:19236)Irratsionaalarvud (EstCORE:50044:60174)(nr 1) Korrutamise abivalemid juuravaldistes/ÜLESANDED
-heit oder -keit? Welches Suffix passt? (E-koolikott:materjal:12489)Sõnatuletus (EstCORE:30068:40592)
Sõnatuletus (EstCORE:50038:60142)
-heit oder -keit? Welches Suffix passt?
.4. Keerukamaid ülesandeid (E-koolikott:materjal:15693)Sirge ja tasandi võrrand ruumis (EstCORE:50056:60320).4. Keerukamaid ülesandeid
0.0. Sissejuhatus (E-koolikott:materjal:11200)Elukeskkond (EstCORE:10000:10100)
Inimese mõju loodusele (EstCORE:10000:10101)
Muutused looduses (EstCORE:10000:10103)
Ehitised (EstCORE:10002:10120)
Jalakäija ohutu liiklemine (EstCORE:10002:10121)
Jäätmed (EstCORE:10002:10122)
Transpordivahendid (EstCORE:10002:10124)
Virtuaalkeskkond (EstCORE:10002:10126)
Robootika (EstCORE:30292:42711)
0.0. Sissejuhatus
0.1 Sissejuhatus – teaduskulgur Milo - osa A (E-koolikott:materjal:11121)Elukeskkond (EstCORE:10000:10100)
Inimese mõju loodusele (EstCORE:10000:10101)
Muutused looduses (EstCORE:10000:10103)
Ehitised (EstCORE:10002:10120)
Transpordivahendid (EstCORE:10002:10124)
Virtuaalkeskkond (EstCORE:10002:10126)
0.1 Sissejuhatus – teaduskulgur Milo - osa A
0.1. - Robootika alustõed (E-koolikott:materjal:11112)Robootika (EstCORE:30292:42711)0.1. - Robootika alustõed
0.2. Teaduskulgur Milo – osa B – liikumisandur (E-koolikott:materjal:11122)Elukeskkond (EstCORE:10000:10100)
Inimese mõju loodusele (EstCORE:10000:10101)
Muutused looduses (EstCORE:10000:10103)
Ehitised (EstCORE:10002:10120)
Transpordivahendid (EstCORE:10002:10124)
Virtuaalkeskkond (EstCORE:10002:10126)
0.2. Teaduskulgur Milo – osa B – liikumisandur
02.november (EIS:test:500002951)Mina ja tervis (EIS:io:1:2)02.november
06.oktoober (EIS:test:500002833)Mina ja tervis (EIS:io:1:2)06.oktoober
08.04. 8.A Eesti kirjandus (EIS:test:500001624)Igapäevaelu. Õppimine ja töö (EIS:R:ielu:6)08.04. 8.A Eesti kirjandus
1 Tangensfunktsioon (E-koolikott:materjal:14186)Trigonomeetriliste funktsioonide graafikud (EstCORE:50057:60335)1 Tangensfunktsioon
1- Test uroven (EIS:test:500002771)Murru korrutamine ja jagamine. Murru teisendamine (EIS:M:7:2)1- Test uroven
1. Arvud kuni 1000. Arvude võrdlemine (E-koolikott:materjal:23949)Naturaalarvud (EstCORE:30073:40654)1. Arvud kuni 1000. Arvude võrdlemine
1. Arvud kuni 1000. Arvude võrdlemine (E-koolikott:materjal:23979)Naturaalarvud (EstCORE:30073:40654)1. Arvud kuni 1000. Arvude võrdlemine
1. Arvud kuni 1000. Arvude võrdlemine (E-koolikott:materjal:24000)Naturaalarvud (EstCORE:30073:40654)1. Arvud kuni 1000. Arvude võrdlemine
1. isik: 40 (HARJUTUSED) (Lünk:materjal:23581)Grammatika (EstCORE:10003:10127)1. isik: 40 (HARJUTUSED)
1. isik: ANTI Ma ajasin ennast meelega paljaks (Tänulikud surnud) (Lünk:materjal:23586)Grammatika (EstCORE:10003:10127)1. isik: ANTI Ma ajasin ennast meelega paljaks (Tänulikud surnud)
1. isik: Ei ma olin tõepoolest surnukskuulutatud (Peegelleitnandid) (Lünk:materjal:23565)Grammatika (EstCORE:10003:10127)1. isik: Ei ma olin tõepoolest surnukskuulutatud (Peegelleitnandid)
1. isik: Ennast oleks huvitav vaadata (Lend) (Lünk:materjal:23577)Grammatika (EstCORE:10003:10127)1. isik: Ennast oleks huvitav vaadata (Lend)
1. isik: JANIS Mulle anti seal diplom (Tänulikud surnud) (Lünk:materjal:23587)Grammatika (EstCORE:10003:10127)1. isik: JANIS Mulle anti seal diplom (Tänulikud surnud)
1. isik: Kallis mul on tunne et mulle on (Ebanormaalne) (Lünk:materjal:23576)Grammatika (EstCORE:10003:10127)1. isik: Kallis mul on tunne et mulle on (Ebanormaalne)
1. isik: Kohe kui korraldaja uksest välja jõudis sööstsin (KUSTUMATU VALGUSE MAAILM) (Lünk:materjal:23579)Grammatika (EstCORE:10003:10127)1. isik: Kohe kui korraldaja uksest välja jõudis sööstsin (KUSTUMATU VALGUSE MAAILM)
1. isik: Ma arvan et sel õhtul mõtlesin ma (Ebanormaalne) (Lünk:materjal:23574)Grammatika (EstCORE:10003:10127)1. isik: Ma arvan et sel õhtul mõtlesin ma (Ebanormaalne)
1. isik: Ma katsusin täna paljusid asju (daydream nation) (Lünk:materjal:23568)Grammatika (EstCORE:10003:10127)1. isik: Ma katsusin täna paljusid asju (daydream nation)
1. isik: Ma olen maailma parim tantsija maailma parimal (Mitu juttu) (Lünk:materjal:23585)Grammatika (EstCORE:10003:10127)1. isik: Ma olen maailma parim tantsija maailma parimal (Mitu juttu)
1. isik: Ma olin jõudnud korterisse kõigist teistest varem (Ebanormaalne) (Lünk:materjal:23573)Grammatika (EstCORE:10003:10127)1. isik: Ma olin jõudnud korterisse kõigist teistest varem (Ebanormaalne)
1. isik: Ma tulistan ja kägistan ja küünistan ja (Existerion) (Lünk:materjal:23569)Grammatika (EstCORE:10003:10127)1. isik: Ma tulistan ja kägistan ja küünistan ja (Existerion)
1. isik: Me ratsutasime pikka aega kõrvu enne kui (Maris stella) (Lünk:materjal:23571)Grammatika (EstCORE:10003:10127)1. isik: Me ratsutasime pikka aega kõrvu enne kui (Maris stella)
1. isik: Me rääkisime kahepeale kokku päris keskmiselt (Lend) (Lünk:materjal:23578)Grammatika (EstCORE:10003:10127)1. isik: Me rääkisime kahepeale kokku päris keskmiselt (Lend)
1. isik: Olin suureline oskasin lugeda teadsin mis on (Seitsmes rahukevad) (Lünk:materjal:23588)Grammatika (EstCORE:10003:10127)1. isik: Olin suureline oskasin lugeda teadsin mis on (Seitsmes rahukevad)
1. isik: See ese Gabis lajatas oma seadeldise rusikast (Õnnekosk) (Lünk:materjal:23570)Grammatika (EstCORE:10003:10127)1. isik: See ese Gabis lajatas oma seadeldise rusikast (Õnnekosk)
1. isik: Süütan ühe suitsu teisest pudistan tubaka paberilehele (Mitu juttu) (Lünk:materjal:23584)Grammatika (EstCORE:10003:10127)1. isik: Süütan ühe suitsu teisest pudistan tubaka paberilehele (Mitu juttu)
1. isik: Tumma huulte liigutuse järgi jäi mulje et (Jutud) (Lünk:materjal:23563)Grammatika (EstCORE:10003:10127)1. isik: Tumma huulte liigutuse järgi jäi mulje et (Jutud)
1. isik: Vaatasin ringi (Topisetegija) (Lünk:materjal:23564)Grammatika (EstCORE:10003:10127)1. isik: Vaatasin ringi (Topisetegija)
1. isik: ps Ma ei viitsi enam ennast kontrollida (Ebanormaalne) (Lünk:materjal:23575)Grammatika (EstCORE:10003:10127)1. isik: ps Ma ei viitsi enam ennast kontrollida (Ebanormaalne)
1. isik: Üldiselt ma püüdsin emale meele järele olla (HARJUTUSED) (Lünk:materjal:23580)Grammatika (EstCORE:10003:10127)1. isik: Üldiselt ma püüdsin emale meele järele olla (HARJUTUSED)
1. isik: õnnetud lojused voolasid tänavalt alla ja ma (daydream nation) (Lünk:materjal:23566)Grammatika (EstCORE:10003:10127)1. isik: õnnetud lojused voolasid tänavalt alla ja ma (daydream nation)
1. isik: “Ma armastan sind (daydream nation) (Lünk:materjal:23567)Grammatika (EstCORE:10003:10127)1. isik: “Ma armastan sind (daydream nation)
1. kooliastme test (2. klass - Metsloomad, kogu 5) (EIS:test:3686)Loodusõpetus (EIS:yld:lood)1. kooliastme test (2. klass - Metsloomad, kogu 5)
1. kooliastme test (2. klass - Metsloomad, kogu 5) (EIS:test:3687)Loodusõpetus (EIS:yld:lood)1. kooliastme test (2. klass - Metsloomad, kogu 5)
1. tund - peast arvutamine (E-koolikott:materjal:23715)Peastarvutus (EstCORE:30073:40661)1. tund - peast arvutamine
1. tund - peast arvutamine (E-koolikott:materjal:23920)Peastarvutus (EstCORE:30073:40661)1. tund - peast arvutamine
1. Ülesanded B2. Kuulamine (EIS:test:7620)Inimene ja ühiskond (EIS:R:aelu:5)1. Ülesanded B2. Kuulamine
1. ülesanne* (E-koolikott:materjal:13719)Aldehüüdid (EstCORE:50101:60634)1. ülesanne*
1. ülesanne* (E-koolikott:materjal:13720)Karboksüülhapete funktsionaalderivaadid (EstCORE:50101:60636)1. ülesanne*
1. ülesanne* (E-koolikott:materjal:13815)Asendatud karboksüülhapped (EstCORE:50101:60635)1. ülesanne*
... rohkem tulemusi

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,



4. klass +, 5. klass +, 6. klass +, 7. klass +, 8. klass +  ja 9. klass +
II kooliaste +  ja III kooliaste +
Inimsuhteid toetavad reeglid ja normid (EstCORE:30153:41560) +, Reeglid ja normid rühmas (EstCORE:30153:41561) +, Rollide suhtelisus ja kokkuleppelisus (EstCORE:30153:41562) +, Rühma kuulumine, selle positiivsed ja negatiivsed küljed (EstCORE:30153:41563) +, Rühma surve ja toimetulek sellega (EstCORE:30153:41564) +, Sõltumatus, selle olemus (EstCORE:30153:41565) +, Erinevate käitumisviiside leidmine probleeme lahendades (EstCORE:30157:41593) +, Konfliktide olemus ja põhjused (EstCORE:30157:41594) +, Otsustamine ja probleemide lahendamine (EstCORE:30157:41595) +, Tõhusad ja mittetõhusad konfliktide lahendamise teed (EstCORE:30157:41597) +, Igaühe individuaalsus ja väärtuslikkus (EstCORE:30159:41609) +, Keeldumine kahjulikust tegevusest (EstCORE:30159:41610) +, Käitumisreeglid (EstCORE:30159:41613) +, Lapse õigused ja kohustused (EstCORE:30159:41614) +, Meeskonnatöö (EstCORE:30159:41617) +, Mina ja teised, erinevused ja sarnasused (EstCORE:30159:41619) +, Minu ja teiste vajadused (EstCORE:30159:41620) +, Sõbrad ja sõpruse hoidmine (EstCORE:30159:41624) +, Tööjaotus (EstCORE:30159:41626) +, Vabandust palumine ja vabandamine (EstCORE:30159:41627) +, Õppimine (EstCORE:30159:41629) +, Abivalmidus, kohuse- ja vastutustunne (EstCORE:30160:41631) +, Erinevad pered (EstCORE:30160:41632) +, Naabrid ja naabruskond (EstCORE:30160:41638) +, Ohud kodus ja koduümbruses (EstCORE:30160:41639) +, Perekond (EstCORE:30160:41640) +, Vanavanemad ja teised sugulased (EstCORE:30160:41642) +, Vanemate ja teiste inimeste töö (EstCORE:30160:41643) +  ja Võõras ümbrus ja võõraga kaasaminek (EstCORE:30160:41644) +
Tõrge: Sõne ületab 1000 märgi piirangu. +
Как справиться с кибер-издевательствами +
интернет-безопасност +, поступай рaзумно в интернете +  ja кибер-издевательства +