Ülesannete lahendamine kolmnurkade võrdsuse ja sarnasuse kohta. (E-koolikott:materjal:16682)
Allikas: oppekava.edu.ee
Ülesannete lahendamine kolmnurkade võrdsuse ja sarnasuse kohta. (E-koolikott:materjal:16682) | |
---|---|
Ulatus | |
Raskus | |
Klass | Gümnaasium |
Kooliaste | Gümnaasium |
Haridusaste | Keskharidus |
Ainevaldkond | Matemaatika |
Oppeaine | Matemaatika |
Nimetus | Ülesannete lahendamine kolmnurkade võrdsuse ja sarnasuse kohta. |
Kokkuvõte | |
Metainfo | https://e-koolikott.ee/oppematerjal/16682 |
Asukoht | https://vara.e-koolikott.ee/node/2805 |
Keel | et |
Õppematerjali liik | Harjutus |
Sihtrühm | Gümnaasiumiõpilased |
Õppekava | Riiklik õppekava |
Asutus | |
Seotud teema | Kolmnurkade kongruentsus ja sarnasus (EstCORE:50051:60253) |
Seotud õpiväljund | |
Võtmesõnad | TLU materjal |
Autorid | Tiiu Kaljas |
Sisukord
Õppematerjali kirjeldus
{{{kirjeldus}}}
Õppematerjali ülesanded
Õppematerjali failid
Õppematerjaliga on seotud järgnevad failid:
Muu õppematerjal samal teemal
Sama teemaga (Kolmnurkade kongruentsus ja sarnasus) on seotud järgnev õppematerjal:
Haridus:seotudTeema | Schema:headline | |
---|---|---|
Kolmnurkade kongruentsus. Kongruentsuse tunnused (E-koolikott:materjal:16610) | Kolmnurkade kongruentsus ja sarnasus (EstCORE:50051:60253) | Kolmnurkade kongruentsus. Kongruentsuse tunnused |
Kolmnurkade liigitamine (E-koolikott:materjal:16596) | Kolmnurkade kongruentsus ja sarnasus (EstCORE:50051:60253) | Kolmnurkade liigitamine |
Kolmnurkade sarnasus (E-koolikott:materjal:15867) | Kolmnurkade kongruentsus ja sarnasus (EstCORE:50051:60253) | kolmnurkade sarnasus |
Kolmnurkade sarnasus. Sarnasuse tunnused ja nende tõestamine (E-koolikott:materjal:16330) | Kolmnurkade kongruentsus ja sarnasus (EstCORE:50051:60253) | Kolmnurkade sarnasus. Sarnasuse tunnused ja nende tõestamine |
Ülesannete lahendamine kolmnurkade võrdsuse ja sarnasuse kohta. (E-koolikott:materjal:16682) | Kolmnurkade kongruentsus ja sarnasus (EstCORE:50051:60253) | Ülesannete lahendamine kolmnurkade võrdsuse ja sarnasuse kohta. |