Leheküljed, mis viitavad lehele "Robootika (EstCORE:30292:42711)"
Allikas: oppekava.edu.ee
Lehele Robootika (EstCORE:30292:42711) viitavad järgmised leheküljed:
Näita (eelmised 50 | järgmised 50) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)- Sissejuhatus programmeerimisse (EstCORE:30292:42700) (← lingid)
- Arenduskeskkond (EstCORE:30292:42701) (← lingid)
- Algoritm (EstCORE:30292:42702) (← lingid)
- Andmed (EstCORE:30292:42703) (← lingid)
- Muutujad (EstCORE:30292:42704) (← lingid)
- Sisendid ja väljundid (EstCORE:30292:42705) (← lingid)
- Mehhatroonika (EstCORE:30292:42706) (← lingid)
- Tegevused ja avaldised (EstCORE:30292:42707) (← lingid)
- Valikud (EstCORE:30292:42708) (← lingid)
- Kordused (EstCORE:30292:42709) (← lingid)
- Alamprogramm (EstCORE:30292:42710) (← lingid)
- Programmeerimine (EstCORE:30292) (← lingid)
- Keskkonnakeemia töölehed ja õpetaja juhendid (E-koolikott:materjal:25578) (← lingid)
- MATIK (STEAM) oskuste, üldoskuste ja muusikaõpetuse oskuste analüüsimise metoodiline juhend - Matata Lab (E-koolikott:materjal:25548) (← lingid)
- Veebikeskkond lasteaiale - Frepy (E-koolikott:materjal:25498) (← lingid)
- Ozoboti rada (lihtsam) (E-koolikott:materjal:24944) (← lingid)
- Ozoboti tööleht (E-koolikott:materjal:24937) (← lingid)
- Projekti “Minu kodukoha veekogu bioloogilised, kultuurilised ja majanduslikud väärtused” uurimusliku õppe materjalid (E-koolikott:materjal:24290) (← lingid)
- Projekt programmiga - Veerand, pool, kolmveerand (E-koolikott:materjal:24170) (← lingid)
- Vahemaade mõõtmine LEGO® MINDSTORMS® EV3 robotiga (E-koolikott:materjal:24159) (← lingid)
- 2.3. Värviandur ja selle kasutamine (E-koolikott:materjal:24091) (← lingid)
- 2.2. Kaugusandur ja selle kasutamine (E-koolikott:materjal:24090) (← lingid)
- 2.1. Puuteandur ja selle kasutamine (E-koolikott:materjal:24089) (← lingid)
- 1.6. Mootorid ja nende kasutamine (E-koolikott:materjal:24088) (← lingid)
- 1.3. Kõlari kasutamine ning helide esitamine (E-koolikott:materjal:24087) (← lingid)
- 2.2. Kaugusandur ja selle kasutamine (E-koolikott:materjal:24083) (← lingid)
- 2.1. Puuteandur ja selle kasutamine (E-koolikott:materjal:24082) (← lingid)
- 1.6. Mootorid ja nende kasutamine (E-koolikott:materjal:24081) (← lingid)
- 1.5. Kontrolleri nupud ja nende kasutamine (E-koolikott:materjal:24080) (← lingid)
- 1.4. Kontrolleri ekraan ja selle kasutamine (E-koolikott:materjal:24079) (← lingid)
- 1.2. LED Taustavalguse kasutamine ja rakendamine (E-koolikott:materjal:24078) (← lingid)
- 1.1. EV3 tarkvara, kontroller, esimesed sammud programmeerimises (E-koolikott:materjal:24077) (← lingid)
- Putukad ja nende tähtsus (E-koolikott:materjal:23310) (← lingid)
- 4. klassi töölehed Microsoft Wordi dokumendina (E-koolikott:materjal:22119) (← lingid)
- Waterworld - Brain training (E-koolikott:materjal:21759) (← lingid)
- Sügi ja talv (E-koolikott:materjal:21734) (← lingid)
- Eesti neli aastaaega (E-koolikott:materjal:21733) (← lingid)
- AASTAAJAD (E-koolikott:materjal:21732) (← lingid)
- Bee-Boti seiklused erinevatel aastaaegadel (E-koolikott:materjal:21729) (← lingid)
- Näidisvideo Lapse tehtud joonistuse jutustama panemisest Chatter Pix rakendusega. (E-koolikott:materjal:21686) (← lingid)
- Kuidas nägemata loomi ära tunda? (E-koolikott:materjal:20743) (← lingid)
- 1.6. Mootorid ja nende kasutamine (E-koolikott:materjal:20249) (← lingid)
- 1.5. Kontrolleri nupud ja nende kasutamine (E-koolikott:materjal:20248) (← lingid)
- Sügistunnused (E-koolikott:materjal:20244) (← lingid)
- 1.4. Kontrolleri ekraan ja selle kasutamine (E-koolikott:materjal:20204) (← lingid)
- 1.3. Kõlari kasutamine ning helide esitamine. (E-koolikott:materjal:20123) (← lingid)
- 1.2. LED Taustavalguse kasutamine ja rakendamine (E-koolikott:materjal:20106) (← lingid)
- 6. klassi töölehed Microsoft Wordi dokumendina (E-koolikott:materjal:18999) (← lingid)
- 5. klassi töölehed Microsoft Wordi dokumendina (E-koolikott:materjal:18997) (← lingid)
- 4. klassi töölehed Wordi dokumendina (E-koolikott:materjal:18996) (← lingid)