Bioloogia:Infovahetus väliskeskkonnaga
Allikas: oppekava.edu.ee
Redaktsioon seisuga 19. jaanuar 2021, kell 18:42 kasutajalt LiiaVarend (arutelu | kaastöö)
Bioloogia:Infovahetus väliskeskkonnaga | |
---|---|
Nimetus | |
Maht | |
Ainevaldkond | Loodusained |
Õppeaine | Bioloogia |
Haridusaste | Põhiharidus |
Kooliaste | III kooliaste |
Klass | 9. klass |
Seotud teemad |
Sisukord
Õppeprotsess {{{nimetus}}}
Eesmärgid
{{{eesmark}}}
Põhimõisted
- pupill
- lääts
- võrkkest
- vikerkest
- kollatähn
- kepike
- kolvike
- lühinägevus
- kaugelenägevus
- väliskõrv
- keskkõrv
- sisekõrv
- kõrvalest
- trummikile
- kuulmeluud
- kuulmetõri
- tigu
- poolringkanalid.
Seotud teemad
Selle õppeprotsessiga on seotud järgnevad teemad:
Õpiväljundid
- 1)analüüsib silma osade ja suuraju nägemiskeskuse koostööd nägemisaistingu tekkimisel ning tõlgendamisel
- 2)selgitab kaug- ja lühinägelikkuse tekkepõhjusi
- 3)selgitab nägemishäirete vältimise ja korrigeerimise viise
- 4)seostab kõrva ehitust kuulmis- ja tasakaalumeelega
- 4)võrdleb ning seostab haistmis- ja maitsmismeelega seotud organite ehitust ning talitlust
- 5)väärtustab meeleelundeid säästvat eluviisi.
Õppematerjal
Selle teemaga ({{{seotudTeema}}}) on seotud järgnev õppematerjal:
Muu õppematerjal: {{{oppematerjal}}}
Ülesanded ja harjutused
{{{ulesanne}}}
Metoodika
{{{metoodika}}}
Eeldused
{{{eeldus}}}
Õppevahendid
{{{oppevara}}}
Praktilised tööd
uurimistöö meeleelundite tundlikkuse määramiseks; 2)nägemisaistingu tekke ja kuulmise uurimine arvutimudeliga
Lõiming
{{{loiming}}}
Õppesisu
Silma ehituse ja talitluse seos. Nägemishäirete vältimine ja korrigeerimine. Kõrvade ehituse seos kuulmis- ja tasakaalumeelega. Kuulmishäirete vältimine ja korrigeerimine. Haistmis- ja maitsmismeelegaseotud organite ehituse ja talitluse seosed
... more about "Bioloogia:Infovahetus väliskeskkonnaga"
9. klass +
III kooliaste +
1)analüüsib silma osade ja suuraju nägemiskeskuse koostööd nägemisaistingu tekkimisel ning tõlgendamisel +, 2)selgitab kaug- ja lühinägelikkuse tekkepõhjusi +, 3)selgitab nägemishäirete vältimise ja korrigeerimise viise +, 4)seostab kõrva ehitust kuulmis- ja tasakaalumeelega +, 4)võrdleb ning seostab haistmis- ja maitsmismeelega seotud organite ehitust ning talitlust + ja 5)väärtustab meeleelundeid säästvat eluviisi. +