Kunstiõpetus: III kooliaste
Allikas: oppekava.edu.ee
Redaktsioon seisuga 15. oktoober 2020, kell 11:09 kasutajalt IngeRaudsepp (arutelu | kaastöö) (Uus lehekülg: '{{Oppeprotsess |nimetus=Kunstiõpetus |maht=xxx |seotudAinevaldkond=Kunstid |seotudOppeaine=Kunstiõpetus |seotudHaridusaste=Põhiharidus |kooliaste=III kooliaste |klass=7....')
Kunstiõpetus: III kooliaste | |
---|---|
Nimetus | Kunstiõpetus |
Maht | xxx |
Ainevaldkond | Kunstid |
Õppeaine | Kunstiõpetus |
Haridusaste | Põhiharidus |
Kooliaste | III kooliaste |
Klass | 7.8.9. klass |
Seotud teemad |
Sisukord
Õppeprotsess Kunstiõpetus
Eesmärgid
{{{eesmark}}}
Põhimõisted
- visuaalkultuur
- kunstiteose stiil
- kunstiteose vorm
- tõlgendamine
- kompositsioon
- sümbol
- meedium
- esteetika
- eetika
- infokommunikatsioon
- tsitaat
- ökoloogia
- taaskasutus
- perspektiiv
- stiliseerimine
- abstraheerimine
- deformeerimine
- kirjagraafika
- disain
- joonestamine
- maal
- kollaaž
- skulptuur
- insatallatsioon foto
- video
- animatsioon
- digigraafika
- happening
- performance
- nüüdiskunst
- arhitektuur
- ekspositsioon
Seotud teemad
Selle õppeprotsessiga on seotud järgnevad teemad:
Õpiväljundid
Õppematerjal
Selle teemaga ({{{seotudTeema}}}) on seotud järgnev õppematerjal:
Muu õppematerjal: {{{oppematerjal}}}
Ülesanded ja harjutused
{{{ulesanne}}}
Metoodika
{{{metoodika}}}
Eeldused
{{{eeldus}}}
Õppevahendid
{{{oppevara}}}
Praktilised tööd
{{{praktika}}}
Lõiming
{{{loiming}}}
Õppesisu
{{{oppesisu}}}
... more about "Kunstiõpetus: III kooliaste"
III kooliaste +
Teab Eesti ja maailma kunsti- ja kultuuriobjekte ning kunstnikke, teadvustab kunsti rolli ühiskonnas +, Seostab omavahel kultuuri, ühiskonna ning teaduse ja tehnoloogia arengut +, Analüüsib eri ajastute kunstiteoseid nii näitusel kui klassiruumis, mõistab nüüdiskunsti nähtuste laia teemade ringi ning väljendusvahendite mitmekesisust +, Visandab, kavandab ja maketeerib loovülesandeid lahendades, otsib ja arendab erinevaid lahendusvariante ning isikupäraseid teostusvõimalusi +, Rakendab loomisel, uurimisel ja kunsti ning visuaalkultuuri tarbimisel infokommunikatsiooni vahendeid +, Esitleb enda loovtööde tulemusi ja põhjendab valikuid, tõlgendab kaaslaste loovtöid +, Leiab teadlikult traditsioonilisi või uusi meediume kasutades erinevaid lahendusi, kuidas väljendada oma mõtteid ja teadmisi, kasutab sihipäraselt tasapinnalise, ruumilise ja ajalise loomingu väljendusvahendeid ning kompositsiooni põhimõtteid +, Analüüsib ruumilist keskkonda ja disainiobjekte eesmärgipärasuse, uuenduslikkuse, ökoloogilisuse, esteetilisuse ja eetilisuse seisukohast, mõistab disaini kui protsessi, mille eesmärgiks on leida probleemile uus ning parem lahendus + ja Arutleb visuaalkultuuri avaldumisvormide, sümbolite ja kultuuriliste märkide üle, hindab virtuaalset keskkonda eetilisuse ja turvalisuse seisukohast +
kujutamisõpetus +, värvusõpetus +, abstraktne +, galerii +, eesti rahvakunst +, eesti ehituskultuur +, visuaalkultuur +, kunstiteose stiil +, kunstiteose vorm +, tõlgendamine +, kompositsioon +, sümbol +, meedium +, esteetika +, eetika +, infokommunikatsioon +, tsitaat +, ökoloogia +, taaskasutus +, perspektiiv +, stiliseerimine +, abstraheerimine +, deformeerimine +, eksperimenteerimine +, katsetamine +, koloriit +, dominant +, figuur +, portree +, kirjagraafika +, disain +, joonestamine +, maal +, kollaaž +, koomiks +, skulptuur +, installatsioon +, foto +, digitaalne kunstvideo +, animatsioon +, digigraafika +, happening +, performance +, nüüdiskunst +, arhitektuur +, ekspositsioon +, meedia +, virtuaalne kunst + ja virtuaalne meediakeskkond +
Kunstiõpetus: III kooliaste +