Teadmiste ja oskuste modelleerimine

Allikas: oppekava.edu.ee
Redaktsioon seisuga 12. oktoober 2020, kell 14:07 kasutajalt PeepKungas (arutelu | kaastöö) (Uus lehekülg: 'Otsime metoodikat knowledge space theory järgi õpiväljundite kirjeldamiseks või muid praktikas läbiproovitud alternatiive õpiväljundite kirjeldamiseks. Lubasin saata ling...')
(erin) ←Vanem redaktsioon | Viimane redaktsiooni (erin) | Uuem redaktsioon→ (erin)

Otsime metoodikat knowledge space theory järgi õpiväljundite kirjeldamiseks või muid praktikas läbiproovitud alternatiive õpiväljundite kirjeldamiseks.

Lubasin saata lingid SquirrelAI lähenemine kohta:

https://www.ai-expo.net/northamerica/wp-content/uploads/2018/11/1000-Richard-Tong-Squirrel-AI-Learning-DATA-STRAT-V1.pdf

https://www.youtube.com/watch?v=tJYd_dfyxCQ

https://www.lexalytics.com/lexablog/ai-in-education-present-future-ethics#

Sisuliselt kasutatakse knowledge space theory'it (https://scholar.google.com/scholar?q=%22knowledge+space+theory%22&hl=en&as_sdt=0&as_vis=1&oi=scholart,

https://cran.r-project.org/web/packages/kst/vignettes/kst.pdf)


Õpiraja taristu lingid on siin: https://www.hitsa.ee/personaliseeritud-ope

Projekti kohta on rohkem detaile siin: https://projektid.hitsa.ee/pages/viewpage.action?pageId=48269654 ja selle alamlehetedel.

Avastasin, et DuoLingo on suht avatud keeleõppe käitumise andmete ja nende andmete kasutamisest saadud tulemuste jagamise osas: https://research.duolingo.com/ . Sealt saab vaadata milliseid andmeid oleks veel vaja korjata, et sarnaseid uuringuid õpiraja taristul läbi viia ja/või keeleõpet toetada.

Tesaurustega seoses - leidsin lehelt https://www.keeleveeb.ee/ valiku koolisõnastikke, kus on kirjeldatud eri ainete mõisted ja nende kirjeldused. Kas sealt on midagi koolimatemaatika mõistete thesauruse moodi, mida sa silmas pidasid? Lisaks nendele tesaurustele on olemas ka EMS (raamatukogudes kasutatud Eesti märksõnastik https://ems.elnet.ee/index.php​) , Wordnet ja muid ontoloogilisi ja terminibaase, mida saame taaskasutada, kuid nende väärindamisest me ei pääse:).