Property:Schema:description

Allikas: oppekava.edu.ee
Showing 20 pages using this property.
T
Ei ole õppekavas nõutud õpitulemuste saavutamiseks vajalik teadmine. Samas huvitatud õpilastele võib tutvustada.  +
Teab keemiliste reaktsioonide esilekutsumise võimalusi, tunneb ära reaktsiooni toimumise iseloomulike tunnuste järgi.  +
teab peast (lisaks 4. ja 5. klassis õpitule) astmete väärtust  +
Ei ole PRÕK lisas 3 kirjeldatud õpitulemuste saavutamiseks ainuke võimalus. On üks mitmetest võimalustest/näidetest.  +
Teab, et kolmnurga (sõltumata kolmnurga liigist) kõigi nurkade poolitajad lõikuvad ühes ja samas punktis, mis on kolmnurga siseringjoone keskpunkt  +
Teab, et kolmnurga kõigi külgede keskristsirged lõikuvad ühes ja samas punktis (sõltumata kolmnurga liigist), mis on kolmnurga ümberringjoone keskpunkt.  +
Ei ole PRÕK lisas 3 kirjeldatud õpitulemuste saavutamiseks ainuke võimalus. On üks mitmetest võimalustest/näidetest.  +
Ei ole PRÕK lisas 3 kirjeldatud õpitulemuste saavutamiseks ainuke võimalus. On üks mitmetest võimalustest/näidetest.  +
Ei ole PRÕK lisas 3 kirjeldatud õpitulemuste saavutamiseks ainuke võimalus. On üks mitmetest võimalustest/näidetest.  +
teab, millist võrdust nimetatakse samasuseks, ning teeb vahet absoluutsel ja tinglikul samasusel (teab, et samasus 2x = 2x on absoluutne samasus, x/x=x/x aga tinglik samasus)  +
Kasutab teadus- või uurimistööd tehes hea teadustava alusväärtusi (vabadus, vastutus, ausus ja objektiivsus, austus, hoolivus, õiglus, avatus ja koostöö). Väldib ise plagiaati, pettust, võltsimisi jmt ning teavitab asjakohast asutust selle kahtluse korral.  +
teisendab ja lihtsustab algebralisi avaldisi, kasutades ruutude vahe, vahe ruudu ja summa ruudu valemeid sulge avades ning hulkliiget tegurdades (soovitus: kasutada selliseid avaldisi, kus tuleb rakendada kõiki varem õpitud valemeid - kõik ei pea olema ühes ülesandes)  +
tekstülesande lahendit kontrollides hindab lahendi reaalsust, st kas leitud tekstülesande lahend on mõistlik  +
toob ühise (ka suurima) teguri sulgudest välja  +
Tunneb levinumaid AI-tööriistu ja nende kasutusvõimalusi oma töövaldkonnas  +
Tunneb tähtsamaid laborivahendeid (nt katseklaas, keeduklaas, kolb, mõõtesilinder, lehter, uhmer, portselankauss, piirituslamp, katseklaasihoidja, statiiv) ja kasutab neid praktilisi töid tehes õigesti.  +
Tunneb tähtsamaid laborivahendeid ja kasutab neid praktilisi töid tehes õigesti.  +
Kasutab lihtsaid seadmeid ettearvatavas ja stabiilses keskkonnas  +
V
Võrdleb aineid füüsikaliste omaduste põhjal: sulamis- ja keemistemperatuur, tihedus, kõvadus, elektrijuhtivus, värvus jms (seostab varem õpituga loodusõpetuses).  +
Kõrvutab esemeid, olendeid, nähtusi jm, tuvastades nende sarnasused ja erisused.  +