Property:Schema:description

Allikas: oppekava.edu.ee
Showing 20 pages using this property.
S
Ökoloogia eesmärk on selgitada, kuidas on vastastikuses seoses elusloodus ning mil moel sõltub elusloodus ressursside jagamisel eluta loodusest.  +
Analüüsib, näeb ja loob seoseid olemasoleva ja uue info, asjade ja nähtuste vahel ning asetab info loogiliselt seostatud süsteemi.  +
Määrab kindlaks riigi, piirkonna, organisatsiooni, projekti vm kaugema eesmärgi, sihttaseme vmt saavutamiseks vajalikud üldised tegevused ning mõõdikud saavutatu hindamiseks. UUID 7505c812-0e19-4352-9441-b65fdc5722f1 ESCO link http://data.europa.eu/esco/skill/6f89dcbe-4315-4533-8801-3aadf9190b86  +
Määrab kindlaks organisatsiooni, inimese vm üksuse pikaajalised eesmärgid ja arendab välja strateegiad nende saavutamiseks, tagades jätkusuutliku arengu ja konkurentsieelise. UUID: 7cfe7b49-d945-41ac-b545-142576544ecb Teemaviite alusmaterjal: e-CF E.9.  +
Väljendab end ka keerukates suhtlusolukordades konstruktiivselt, korrektselt, viisakalt, austavalt, arusaadavalt ja olukorrale vastavalt. Püüab mõista teise mõtteid ja seisukohti.  +
T
Ei ole õppekavas nõutud õpitulemuste saavutamiseks vajalik teadmine. Samas huvitatud õpilastele võib tutvustada.  +
Teab keemiliste reaktsioonide esilekutsumise võimalusi, tunneb ära reaktsiooni toimumise iseloomulike tunnuste järgi.  +
teab peast (lisaks 4. ja 5. klassis õpitule) astmete väärtust  +
Ei ole PRÕK lisas 3 kirjeldatud õpitulemuste saavutamiseks ainuke võimalus. On üks mitmetest võimalustest/näidetest.  +
Teab, et kolmnurga (sõltumata kolmnurga liigist) kõigi nurkade poolitajad lõikuvad ühes ja samas punktis, mis on kolmnurga siseringjoone keskpunkt  +
Teab, et kolmnurga kõigi külgede keskristsirged lõikuvad ühes ja samas punktis (sõltumata kolmnurga liigist), mis on kolmnurga ümberringjoone keskpunkt.  +
Ei ole PRÕK lisas 3 kirjeldatud õpitulemuste saavutamiseks ainuke võimalus. On üks mitmetest võimalustest/näidetest.  +
Ei ole PRÕK lisas 3 kirjeldatud õpitulemuste saavutamiseks ainuke võimalus. On üks mitmetest võimalustest/näidetest.  +
Ei ole PRÕK lisas 3 kirjeldatud õpitulemuste saavutamiseks ainuke võimalus. On üks mitmetest võimalustest/näidetest.  +
teab, millist võrdust nimetatakse samasuseks, ning teeb vahet absoluutsel ja tinglikul samasusel (teab, et samasus 2x = 2x on absoluutne samasus, x/x=x/x aga tinglik samasus)  +
Kasutab teadus- või uurimistööd tehes hea teadustava alusväärtusi (vabadus, vastutus, ausus ja objektiivsus, austus, hoolivus, õiglus, avatus ja koostöö). Väldib ise plagiaati, pettust, võltsimisi jmt ning teavitab asjakohast asutust selle kahtluse korral.  +
Juhib (digi)tehnoloogilisi muudatusi, koordineerib infosüsteemide väljatöötamist ja juurutab neid, et toetada jätkusuutlikku sotsiaalset, majanduslikku ja keskkondlikku arengut. UUID: 22aeb1ae-7fc8-474a-b0d1-3817944a1236 ESCO link: http://data.europa.eu/esco/skill/b91535d7-1265-455d-a565-901e2eafa883 e-CF E.7.  +
teisendab ja lihtsustab algebralisi avaldisi, kasutades ruutude vahe, vahe ruudu ja summa ruudu valemeid sulge avades ning hulkliiget tegurdades (soovitus: kasutada selliseid avaldisi, kus tuleb rakendada kõiki varem õpitud valemeid - kõik ei pea olema ühes ülesandes)  +
tekstülesande lahendit kontrollides hindab lahendi reaalsust, st kas leitud tekstülesande lahend on mõistlik  +