Kunst: Uurimine ja ideede arendamine

Allikas: oppekava.edu.ee
Redaktsioon seisuga 15. detsember 2020, kell 13:00 kasutajalt IngeRaudsepp (arutelu | kaastöö)


Kunst: Uurimine ja ideede arendamine
Nimetus Kunst: Uurimine ja ideede arendamine
Maht
Ainevaldkond Kunstid
Õppeaine
Haridusaste PõhiharidusProperty "Haridus:seotudHaridusaste" (as page type) with input value "Põhiharidus" contains invalid characters or is incomplete and therefore can cause unexpected results during a query or annotation process.
Kooliaste III kooliaste
Klass 7.8.9. klass
Seotud teemad

Õppeprotsess Kunst: Uurimine ja ideede arendamine

Eesmärgid

{{{eesmark}}}

Põhimõisted

  1. animatsioon
  2. abstraktne kunst
  3. altar
  4. arhailine
  5. arheoloogia
  6. arhitektuur
  7. arvutigraafika
  8. virtuaalkunst
  9. autoportree
  10. vandalism
  11. disain
  12. dominant
  13. ekspositsioon
  14. fassaad
  15. fresko
  16. gooti stiil
  17. graafika
  18. historitsism
  19. horisont
  20. ikonograafia
  21. ikoon
  22. illusioon
  23. installatsioon
  24. initsiaal
  25. kadreerimine
  26. kalligraafia
  27. skulptuur
  28. graafika
  29. katedraal
  30. kompositsioon
  31. konnaperspektiiv
  32. linnuperspektiiv
  33. koodeks
  34. kollaaž
  35. logo
  36. piktogramm
  37. maastikumaal
  38. makett
  39. mudel
  40. manuskript
  41. miniatuur
  42. mošee
  43. motiiv
  44. natuurist joonistamine
  45. nüanss
  46. nüüdiskunst
  47. op-kunst
  48. ornament
  49. perspektiiv
  50. pigment
  51. värvimuld
  52. piiramata pind
  53. portaal
  54. pühak
  55. püha perekond
  56. realism
  57. reljeef
  58. renessanss
  59. restaureerimine
  60. stereoskoopia
  61. sügavtrükk
  62. sümbol
  63. süžee
  64. tempera
  65. tiraaž
  66. tuumpunkt
  67. koondpunkt
  68. täisfiguur
  69. poolfiguur
  70. vaatepunkt
  71. valgus-vari
  72. poolvari
  73. langev-vari
  74. omavari
  75. vastandvärvid
  76. vitraaž
  77. värvussüsteemid

Seotud teemad

Selle õppeprotsessiga on seotud järgnevad teemad:


Õpiväljundid

  1. analüüsib eri ajastute kunstiteoseid nii näitusel kui klassiruumis, mõistab nüüdiskunsti nähtuste laia teemade ringi ning väljendusvahendite mitmekesisust, analüüsib ruumilist keskkonda ja disainiobjekte eesmärgipärasuse, uuenduslikkuse, ökoloogilisuse, esteetilisuse ja eetilisuse seisukohast, mõistab disaini kui protsessi, mille eesmärgiks on leida probleemile uus ning parem lahendusProperty "Haridus:seotudOpivaljund" (as page type) with input value "analüüsib eri ajastute kunstiteoseid nii näitusel kui klassiruumis, mõistab nüüdiskunsti nähtuste laia teemade ringi ning väljendusvahendite mitmekesisust, analüüsib ruumilist keskkonda ja disainiobjekte eesmärgipärasuse, uuenduslikkuse, ökoloogilisuse, esteetilisuse ja eetilisuse seisukohast, mõistab disaini kui protsessi, mille eesmärgiks on leida probleemile uus ning parem lahendus" contains invalid characters or is incomplete and therefore can cause unexpected results during a query or annotation process.
  2. arutleb visuaalkultuuri avaldumisvormide, sümbolite ja kultuuriliste märkide üle, hindab virtuaalset keskkonda eetilisuse ja turvalisuse seisukohast.

Õppematerjal

Selle teemaga ({{{seotudTeema}}}) on seotud järgnev õppematerjal:


Muu õppematerjal: {{{oppematerjal}}}

Ülesanded ja harjutused

{{{ulesanne}}}

Metoodika

{{{metoodika}}}

Eeldused

{{{eeldus}}}

Õppevahendid

{{{oppevara}}}

Praktilised tööd

{{{praktika}}}

Lõiming

{{{loiming}}}

Õppesisu

{{{oppesisu}}}

[[Category:{{{seotudOppeaine}}}]]


III kooliaste +
animatsioon +, abstraktne kunst +, nüüdiskunst +, op-kunst +, fotokunst +, performance +, happening +, realism +, renessanss +, arhitektuur +, arvutigraafika +, virtuaalkunst +, disain +, graafika +, skulptuur +, kompositsioon +, kollaaž +, logo +, piktogramm +, maal +  ja installatsioon +
Kunst: Uurimine ja ideede arendamine +