Kunst: Uurimine ja ideede arendamine

Allikas: oppekava.edu.ee
Redaktsioon seisuga 23. november 2020, kell 17:31 kasutajalt IngeRaudsepp (arutelu | kaastöö) (Uus lehekülg: '{{Oppeprotsess |nimetus=Kunst: Uurimine ja ideede arendamine |seotudAinevaldkond=Kunstid |seotudHaridusaste=Põhiharidus |kooliaste=III kooliaste |klass=7.,8., 9. klass |se...')
(erin) ←Vanem redaktsioon | Viimane redaktsiooni (erin) | Uuem redaktsioon→ (erin)


Kunst: Uurimine ja ideede arendamine
Nimetus Kunst: Uurimine ja ideede arendamine
Maht
Ainevaldkond Kunstid
Õppeaine
Haridusaste Põhiharidus
Kooliaste III kooliaste
Klass 7.8.9. klass
Seotud teemad

Õppeprotsess Kunst: Uurimine ja ideede arendamine

Eesmärgid

{{{eesmark}}}

Põhimõisted

Seotud teemad

Selle õppeprotsessiga on seotud järgnevad teemad:


Õpiväljundid

  1. analüüsib eri ajastute kunstiteoseid nii näitusel kui klassiruumis, mõistab nüüdiskunsti nähtuste laia teemade ringi ning väljendusvahendite mitmekesisust, analüüsib ruumilist keskkonda ja disainiobjekte eesmärgipärasuse, uuenduslikkuse, ökoloogilisuse, esteetilisuse ja eetilisuse seisukohast, mõistab disaini kui protsessi, mille eesmärgiks on leida probleemile uus ning parem lahendusProperty "Haridus:seotudOpivaljund" (as page type) with input value "analüüsib eri ajastute kunstiteoseid nii näitusel kui klassiruumis, mõistab nüüdiskunsti nähtuste laia teemade ringi ning väljendusvahendite mitmekesisust, analüüsib ruumilist keskkonda ja disainiobjekte eesmärgipärasuse, uuenduslikkuse, ökoloogilisuse, esteetilisuse ja eetilisuse seisukohast, mõistab disaini kui protsessi, mille eesmärgiks on leida probleemile uus ning parem lahendus" contains invalid characters or is incomplete and therefore can cause unexpected results during a query or annotation process.
  2. arutleb visuaalkultuuri avaldumisvormide, sümbolite ja kultuuriliste märkide üle, hindab virtuaalset keskkonda eetilisuse ja turvalisuse seisukohast.

Õppematerjal

Selle teemaga ({{{seotudTeema}}}) on seotud järgnev õppematerjal:


Muu õppematerjal: {{{oppematerjal}}}

Ülesanded ja harjutused

{{{ulesanne}}}

Metoodika

{{{metoodika}}}

Eeldused

{{{eeldus}}}

Õppevahendid

{{{oppevara}}}

Praktilised tööd

{{{praktika}}}

Lõiming

{{{loiming}}}

Õppesisu

{{{oppesisu}}}

[[Category:{{{seotudOppeaine}}}]]


7. +, 8. +  ja 9. klass +
III kooliaste +
kujutamisõpetus +, värvusõpetus +, abstraktne +, galerii +, eesti rahvakunst +, eesti ehituskultuur +, visuaalkultuur +, kunstiteose stiil +, kunstiteose vorm +, tõlgendamine +, kompositsioon +, sümbol +, meedium +, esteetika +, eetika +, infokommunikatsioon +, tsitaat +, ökoloogia +, taaskasutus +, perspektiiv +, stiliseerimine +, abstraheerimine +, deformeerimine +, eksperimenteerimine +, katsetamine +, koloriit +, dominant +, figuur +, portree +, kirjagraafika +, disain +, joonestamine +, maal +, kollaaž +, koomiks +, skulptuur +, installatsioon +, foto +, digitaalne kunstvideo +, animatsioon +, digigraafika +, happening +, performance +, nüüdiskunst +, arhitektuur +, ekspositsioon +, meedia +, virtuaalne kunst +  ja virtuaalne meediakeskkond +
Kunst: Uurimine ja ideede arendamine +