Kunst: uurimine ja ideede arendamine

Allikas: oppekava.edu.ee
Redaktsioon seisuga 27. jaanuar 2021, kell 13:53 kasutajalt IngeRaudsepp (arutelu | kaastöö)


Kunst: uurimine ja ideede arendamine
Nimetus Kunst: Uurimine ja ideede arendamine
Maht
Ainevaldkond
Õppeaine Kunst
Haridusaste PõhiharidusProperty "Haridus:seotudHaridusaste" (as page type) with input value "Põhiharidus" contains invalid characters or is incomplete and therefore can cause unexpected results during a query or annotation process.
Kooliaste III kooliaste
Klass 7.8.9. klass
Seotud teemad

Õppeprotsess Kunst: Uurimine ja ideede arendamine

Eesmärgid

oskab loomingulises tegevuses, loovtöö ning uurimise ja refleksiooni käigus kasutada loova ning kriitilise mõtlemise ja probleemilahenduse oskusi; tunnetab ning arendab oma loomingulisi võimeid, väärtustab isikupära ja erinevaid lahendusi; eksperimenteerib mõtete, mõistete, kunstitehnikate ja uute meediumidega; tegutseb eetiliselt ja ohutult nii reaalsetes kui ka virtuaalsetes kultuurikeskkondades

Põhimõisted

Seotud teemad

Selle õppeprotsessiga on seotud järgnevad teemad:


Õpiväljundid

  1. Visandab loovülesandeid lahendades
  2. Kavandab loovülesandeid lahendades
  3. Maketeerib loovülesandeid lahendades
  4. Arendab erinevaid lahendusvariante
  5. Arendab isikupäraseid teostusvõimalusi
  6. rakendab loomisel infokommunikatsiooni vahendeid
  7. rakendab kunsti tarbimisel ja ning infokommunikatsiooni vahendeid
  8. rakendab visuaalkultuuri tarbimisel infokommunikatsiooni vahendeid
  9. rakendab kunsti uurimisel infokommunikatsiooni vahendeid

analüüsib ruumilist keskkonda eesmärgipärasuse seisukohastProperty "Haridus:seotudOpivaljund" (as page type) with input value "rakendab kunsti uurimisel infokommunikatsiooni vahendeid</br>analüüsib ruumilist keskkonda eesmärgipärasuse seisukohast" contains invalid characters or is incomplete and therefore can cause unexpected results during a query or annotation process.

  1. analüüsib ruumilist keskkonda uuenduslikkuse seisukohast
  2. analüüsib ruumilist keskkonda ökoloogilisuse seisukohast
  3. analüüsib ruumilist keskkonda esteetilisuse seisukohast
  4. analüüsib disainiobjekte eesmärgipärasuse seisukohast
  5. Analüüsib disainiobjekte uuenduslikkuse seisukohast
  6. Analüüsib disainiobjekte ökoloogilisuse seisukohast
  7. Analüüsib disainiobjekte esteetilisuse seisukohast
  8. Mõistab disaini kui protsessi, mille eesmärgiks on leida probleemile uus lahendus

Õppematerjal

Selle teemaga ({{{seotudTeema}}}) on seotud järgnev õppematerjal:


Muu õppematerjal: {{{oppematerjal}}}

Ülesanded ja harjutused

{{{ulesanne}}}

Metoodika

{{{metoodika}}}

Eeldused

{{{eeldus}}}

Õppevahendid

{{{oppevara}}}

Praktilised tööd

{{{praktika}}}

Lõiming

{{{loiming}}}

Õppesisu

Kunstiteose vorm ja kompositsioon, perspektiiv, värvilahendus. Materjalide ja tehnika valiku seos sõnumi ja kontekstiga. Kujutamise viisid (nt stiliseerimine, lihtsustamine, abstraheerimine, deformeerimine jne). Väljendusvahendite vastavus ideele, otstarbele ja sihtgrupile. Mitmesugused kunstimaterjalid ja tehnikad (nt joonistamine, maal, kollaaž, skulptuur, installatsioon jne). Digitaalsete tehnoloogiate kasutamine loovtöödes (foto, video, animatsioon, digitaalgraafika). Kunst ühiskonna, teaduse ja tehnoloogia arengu peegeldajana. Disainiprotsess probleemile uue lahenduse leidmiseks. Tekstid, pildid ja joonised esitluste ja infomaterjalide kujunduses. Kirjagraafika ja graafilise kujunduse baasvõtted.

[[Category:{{{seotudAinevaldkond}}}]]