Kunst: Mõtestamine ja refleksioon
Allikas: oppekava.edu.ee
Redaktsioon seisuga 7. detsember 2020, kell 10:35 kasutajalt IngeRaudsepp (arutelu | kaastöö)
Kunst: Mõtestamine ja refleksioon | |
---|---|
Nimetus | Kunst: Mõtestamine ja refleksioon |
Maht | |
Ainevaldkond | Kunstiained |
Õppeaine | |
Haridusaste | PõhiharidusProperty "Haridus:seotudHaridusaste" (as page type) with input value "Põhiharidus" contains invalid characters or is incomplete and therefore can cause unexpected results during a query or annotation process. |
Kooliaste | III kooliaste |
Klass | 7.8.9. klass |
Seotud teemad |
Sisukord
Õppeprotsess Kunst: Mõtestamine ja refleksioon
Eesmärgid
{{{eesmark}}}
Põhimõisted
Seotud teemad
Selle õppeprotsessiga on seotud järgnevad teemad:
Õpiväljundid
- esitleb enda loovtööde tulemusi
- põhjendab enda loovtööde tulemusi
- põhjendab enda loovtööde valikuid
- Tõlgendab kaaslaste loovtöid
- Arutleb visuaalkultuuri avaldumisvormide üle
- Arutleb visuaalkultuuri sümbolite üle
- arutleb kultuuriliste märkide üle
- Hindab virtuaalset keskkonda eetilisuse seisukohast
- Hindab virtuaalset keskkonda turvalisuse seisukohast
Õppematerjal
Selle teemaga ({{{seotudTeema}}}) on seotud järgnev õppematerjal:
Muu õppematerjal: {{{oppematerjal}}}
Ülesanded ja harjutused
{{{ulesanne}}}
Metoodika
{{{metoodika}}}
Eeldused
{{{eeldus}}}
Õppevahendid
{{{oppevara}}}
Praktilised tööd
{{{praktika}}}
Lõiming
{{{loiming}}}
Õppesisu
{{{oppesisu}}}
[[Category:{{{seotudOppeaine}}}]]
... more about "Kunst: Mõtestamine ja refleksioon"
III kooliaste +
1) analüüsib eri ajastute kunstiteoseid nii näitusel kui klassiruumis, mõistab nüüdiskunsti nähtuste laia teemade ringi ning väljendusvahendite mitmekesisust +, 2) visandab, kavandab ja maketeerib loovülesandeid lahendades, otsib ja arendab erinevaid lahendusvariante ning isikupäraseid teostusvõimalusi +, 3) esitleb enda loovtööde tulemusi ja põhjendab valikuid, tõlgendab kaaslaste loovtöid +, 4) leiab teadlikult traditsioonilisi või uusi meediume kasutades erinevaid lahendusi, kuidas väljendada oma mõtteid ja teadmisi, kasutab sihipäraselt tasapinnalise, ruumilise ja ajalise loomingu väljendusvahendeid ning kompositsiooni põhimõtteid +, 5) analüüsib ruumilist keskkonda ja disainiobjekte eesmärgipärasuse, uuenduslikkuse, ökoloogilisuse, esteetilisuse ja eetilisuse seisukohast, mõistab disaini kui protsessi, mille eesmärgiks on leida probleemile uus ning parem lahendus + ja 6) arutleb visuaalkultuuri avaldumisvormide, sümbolite ja kultuuriliste märkide üle, hindab virtuaalset keskkonda eetilisuse ja turvalisuse seisukohast. +
Kunst: Mõtestamine ja refleksioon +