Erinevus lehekülje "Bioloogia:Infovahetus väliskeskkonnaga" redaktsioonide vahel
Allikas: oppekava.edu.ee
LiiaVarend (arutelu | kaastöö) |
LiiaVarend (arutelu | kaastöö) |
||
| 5. rida: | 5. rida: | ||
|kooliaste=III kooliaste | |kooliaste=III kooliaste | ||
|klass=9. klass | |klass=9. klass | ||
| − | |seotudOpivaljund= | + | |seotudOpivaljund=analüüsib silma osade ja suuraju nägemiskeskuse koostööd nägemisaistingu tekkimisel ning tõlgendamisel; |
| − | + | selgitab kaug- ja lühinägelikkuse tekkepõhjusi; | |
| − | + | selgitab nägemishäirete vältimise ja korrigeerimise viise; | |
| − | + | seostab kõrva ehitust kuulmis- ja tasakaalumeelega; | |
| − | + | võrdleb ning seostab haistmis- ja maitsmismeelega seotud organite ehitust ning talitlust; | |
| + | väärtustab meeleelundeid säästvat eluviisi. | ||
|pohimoiste=pupill, lääts, võrkkest, vikerkest, kollatähn, kepike, kolvike, lühinägevus, kaugelenägevus, väliskõrv, keskkõrv, sisekõrv, kõrvalest, trummikile, kuulmeluud, kuulmetõri, tigu, poolringkanalid. | |pohimoiste=pupill, lääts, võrkkest, vikerkest, kollatähn, kepike, kolvike, lühinägevus, kaugelenägevus, väliskõrv, keskkõrv, sisekõrv, kõrvalest, trummikile, kuulmeluud, kuulmetõri, tigu, poolringkanalid. | ||
|praktika=uurimistöö meeleelundite tundlikkuse määramiseks; 2)nägemisaistingu tekke ja kuulmise uurimine arvutimudeliga | |praktika=uurimistöö meeleelundite tundlikkuse määramiseks; 2)nägemisaistingu tekke ja kuulmise uurimine arvutimudeliga | ||
|oppesisu=Silma ehituse ja talitluse seos. Nägemishäirete vältimine ja korrigeerimine. Kõrvade ehituse seos kuulmis- ja tasakaalumeelega. Kuulmishäirete vältimine ja korrigeerimine. Haistmis- ja maitsmismeelegaseotud organite ehituse ja talitluse seosed | |oppesisu=Silma ehituse ja talitluse seos. Nägemishäirete vältimine ja korrigeerimine. Kõrvade ehituse seos kuulmis- ja tasakaalumeelega. Kuulmishäirete vältimine ja korrigeerimine. Haistmis- ja maitsmismeelegaseotud organite ehituse ja talitluse seosed | ||
}} | }} | ||
Redaktsioon: 19. jaanuar 2021, kell 17:42
| Bioloogia:Infovahetus väliskeskkonnaga | |
|---|---|
| Nimetus | |
| Maht | |
| Ainevaldkond | Loodusained |
| Õppeaine | Bioloogia |
| Haridusaste | Põhiharidus |
| Kooliaste | III kooliaste |
| Klass | 9. klass |
| Seotud teemad | |
Sisukord
Õppeprotsess {{{nimetus}}}
Eesmärgid
{{{eesmark}}}
Põhimõisted
- pupill
- lääts
- võrkkest
- vikerkest
- kollatähn
- kepike
- kolvike
- lühinägevus
- kaugelenägevus
- väliskõrv
- keskkõrv
- sisekõrv
- kõrvalest
- trummikile
- kuulmeluud
- kuulmetõri
- tigu
- poolringkanalid.
Seotud teemad
Selle õppeprotsessiga on seotud järgnevad teemad:
Õpiväljundid
- Analüüsib silma osade ja suuraju nägemiskeskuse koostööd nägemisaistingu tekkimisel ning tõlgendamisel
- Selgitab kaug- ja lühinägelikkuse tekkepõhjusi
- Selgitab nägemishäirete vältimise ja korrigeerimise viise
- Seostab kõrva ehitust kuulmis- ja tasakaalumeelega
- Võrdleb ning seostab haistmis- ja maitsmismeelega seotud organite ehitust ning talitlust
- Väärtustab meeleelundeid säästvat eluviisi.
Õppematerjal
Selle teemaga ({{{seotudTeema}}}) on seotud järgnev õppematerjal:
Muu õppematerjal: {{{oppematerjal}}}
Ülesanded ja harjutused
{{{ulesanne}}}
Metoodika
{{{metoodika}}}
Eeldused
{{{eeldus}}}
Õppevahendid
{{{oppevara}}}
Praktilised tööd
uurimistöö meeleelundite tundlikkuse määramiseks; 2)nägemisaistingu tekke ja kuulmise uurimine arvutimudeliga
Lõiming
{{{loiming}}}
Õppesisu
Silma ehituse ja talitluse seos. Nägemishäirete vältimine ja korrigeerimine. Kõrvade ehituse seos kuulmis- ja tasakaalumeelega. Kuulmishäirete vältimine ja korrigeerimine. Haistmis- ja maitsmismeelegaseotud organite ehituse ja talitluse seosed
... more about "Bioloogia:Infovahetus väliskeskkonnaga"
9. klass +
III kooliaste +
Analüüsib silma osade ja suuraju nägemiskeskuse koostööd nägemisaistingu tekkimisel ning tõlgendamisel +, Selgitab kaug- ja lühinägelikkuse tekkepõhjusi +, Selgitab nägemishäirete vältimise ja korrigeerimise viise +, Seostab kõrva ehitust kuulmis- ja tasakaalumeelega +, Võrdleb ning seostab haistmis- ja maitsmismeelega seotud organite ehitust ning talitlust + ja Väärtustab meeleelundeid säästvat eluviisi. +
