Erinevus lehekülje "Kunst: Uurimine ja ideede arendamine" redaktsioonide vahel
Allikas: oppekava.edu.ee
(Uus lehekülg: '{{Oppeprotsess |nimetus=Kunst: Uurimine ja ideede arendamine |seotudAinevaldkond=Kunstid |seotudHaridusaste=Põhiharidus |kooliaste=III kooliaste |klass=7.,8., 9. klass |se...') |
|||
2. rida: | 2. rida: | ||
|nimetus=Kunst: Uurimine ja ideede arendamine | |nimetus=Kunst: Uurimine ja ideede arendamine | ||
|seotudAinevaldkond=Kunstid | |seotudAinevaldkond=Kunstid | ||
− | |seotudHaridusaste=Põhiharidus | + | |seotudHaridusaste=Põhiharidus |
|kooliaste=III kooliaste | |kooliaste=III kooliaste | ||
|klass=7.,8., 9. klass | |klass=7.,8., 9. klass | ||
|seotudOpivaljund=analüüsib eri ajastute kunstiteoseid nii näitusel kui klassiruumis, mõistab nüüdiskunsti nähtuste laia teemade ringi ning väljendusvahendite mitmekesisust, analüüsib ruumilist keskkonda ja disainiobjekte eesmärgipärasuse, uuenduslikkuse, ökoloogilisuse, esteetilisuse ja eetilisuse seisukohast, mõistab disaini kui protsessi, mille eesmärgiks on leida probleemile uus ning parem lahendus; arutleb visuaalkultuuri avaldumisvormide, sümbolite ja kultuuriliste märkide üle, hindab virtuaalset keskkonda eetilisuse ja turvalisuse seisukohast. | |seotudOpivaljund=analüüsib eri ajastute kunstiteoseid nii näitusel kui klassiruumis, mõistab nüüdiskunsti nähtuste laia teemade ringi ning väljendusvahendite mitmekesisust, analüüsib ruumilist keskkonda ja disainiobjekte eesmärgipärasuse, uuenduslikkuse, ökoloogilisuse, esteetilisuse ja eetilisuse seisukohast, mõistab disaini kui protsessi, mille eesmärgiks on leida probleemile uus ning parem lahendus; arutleb visuaalkultuuri avaldumisvormide, sümbolite ja kultuuriliste märkide üle, hindab virtuaalset keskkonda eetilisuse ja turvalisuse seisukohast. | ||
+ | |pohimoiste=kujutamisõpetus, värvusõpetus, abstraktne, galerii, eesti rahvakunst, eesti ehituskultuur, visuaalkultuur, kunstiteose stiil, kunstiteose vorm, tõlgendamine, kompositsioon, sümbol, meedium, esteetika, eetika, infokommunikatsioon, tsitaat, ökoloogia, taaskasutus, perspektiiv, stiliseerimine, abstraheerimine, deformeerimine, eksperimenteerimine, katsetamine, koloriit, dominant, figuur, portree, kirjagraafika, disain, joonestamine, maal, kollaaž, koomiks, skulptuur, installatsioon, foto, digitaalne kunstvideo, animatsioon, digigraafika, happening, performance, nüüdiskunst, arhitektuur, ekspositsioon, meedia, virtuaalne kunst, virtuaalne meediakeskkond | ||
}} | }} |
Redaktsioon: 13. detsember 2020, kell 18:13
Kunst: Uurimine ja ideede arendamine | |
---|---|
Nimetus | Kunst: Uurimine ja ideede arendamine |
Maht | |
Ainevaldkond | Kunstid |
Õppeaine | |
Haridusaste | PõhiharidusProperty "Haridus:seotudHaridusaste" (as page type) with input value "Põhiharidus" contains invalid characters or is incomplete and therefore can cause unexpected results during a query or annotation process. |
Kooliaste | III kooliaste |
Klass | 7.8.9. klass |
Seotud teemad |
Sisukord
Õppeprotsess Kunst: Uurimine ja ideede arendamine
Eesmärgid
{{{eesmark}}}
Põhimõisted
- kujutamisõpetus
- värvusõpetus
- abstraktne
- galerii
- eesti rahvakunst
- eesti ehituskultuur
- visuaalkultuur
- kunstiteose stiil
- kunstiteose vorm
- tõlgendamine
- kompositsioon
- sümbol
- meedium
- esteetika
- eetika
- infokommunikatsioon
- tsitaat
- ökoloogia
- taaskasutus
- perspektiiv
- stiliseerimine
- abstraheerimine
- deformeerimine
- eksperimenteerimine
- katsetamine
- koloriit
- dominant
- figuur
- portree
- kirjagraafika
- disain
- joonestamine
- maal
- kollaaž
- koomiks
- skulptuur
- installatsioon
- foto
- digitaalne kunstvideo
- animatsioon
- digigraafika
- happening
- performance
- nüüdiskunst
- arhitektuur
- ekspositsioon
- meedia
- virtuaalne kunst
- virtuaalne meediakeskkond
Seotud teemad
Selle õppeprotsessiga on seotud järgnevad teemad:
Õpiväljundid
- analüüsib eri ajastute kunstiteoseid nii näitusel kui klassiruumis, mõistab nüüdiskunsti nähtuste laia teemade ringi ning väljendusvahendite mitmekesisust, analüüsib ruumilist keskkonda ja disainiobjekte eesmärgipärasuse, uuenduslikkuse, ökoloogilisuse, esteetilisuse ja eetilisuse seisukohast, mõistab disaini kui protsessi, mille eesmärgiks on leida probleemile uus ning parem lahendusProperty "Haridus:seotudOpivaljund" (as page type) with input value "analüüsib eri ajastute kunstiteoseid nii näitusel kui klassiruumis, mõistab nüüdiskunsti nähtuste laia teemade ringi ning väljendusvahendite mitmekesisust, analüüsib ruumilist keskkonda ja disainiobjekte eesmärgipärasuse, uuenduslikkuse, ökoloogilisuse, esteetilisuse ja eetilisuse seisukohast, mõistab disaini kui protsessi, mille eesmärgiks on leida probleemile uus ning parem lahendus" contains invalid characters or is incomplete and therefore can cause unexpected results during a query or annotation process.
- arutleb visuaalkultuuri avaldumisvormide, sümbolite ja kultuuriliste märkide üle, hindab virtuaalset keskkonda eetilisuse ja turvalisuse seisukohast.
Õppematerjal
Selle teemaga ({{{seotudTeema}}}) on seotud järgnev õppematerjal:
Muu õppematerjal: {{{oppematerjal}}}
Ülesanded ja harjutused
{{{ulesanne}}}
Metoodika
{{{metoodika}}}
Eeldused
{{{eeldus}}}
Õppevahendid
{{{oppevara}}}
Praktilised tööd
{{{praktika}}}
Lõiming
{{{loiming}}}
Õppesisu
{{{oppesisu}}}
[[Category:{{{seotudOppeaine}}}]]
... more about "Kunst: Uurimine ja ideede arendamine"
III kooliaste +
kujutamisõpetus +, värvusõpetus +, abstraktne +, galerii +, eesti rahvakunst +, eesti ehituskultuur +, visuaalkultuur +, kunstiteose stiil +, kunstiteose vorm +, tõlgendamine +, kompositsioon +, sümbol +, meedium +, esteetika +, eetika +, infokommunikatsioon +, tsitaat +, ökoloogia +, taaskasutus +, perspektiiv +, stiliseerimine +, abstraheerimine +, deformeerimine +, eksperimenteerimine +, katsetamine +, koloriit +, dominant +, figuur +, portree +, kirjagraafika +, disain +, joonestamine +, maal +, kollaaž +, koomiks +, skulptuur +, installatsioon +, foto +, digitaalne kunstvideo +, animatsioon +, digigraafika +, happening +, performance +, nüüdiskunst +, arhitektuur +, ekspositsioon +, meedia +, virtuaalne kunst + ja virtuaalne meediakeskkond +
Kunst: Uurimine ja ideede arendamine +