Erinevus lehekülje "Füüsika:Aine olekute muutused. Soojustehnilised rakendused" redaktsioonide vahel
Allikas: oppekava.edu.ee
PeepKungas (arutelu | kaastöö) |
LiiaVarend (arutelu | kaastöö) |
||
| 4. rida: | 4. rida: | ||
|seotudAinevaldkond=Loodusained | |seotudAinevaldkond=Loodusained | ||
|seotudOppeaine=Füüsika | |seotudOppeaine=Füüsika | ||
| − | |seotudHaridusaste= | + | |seotudHaridusaste=Põhiharidus |
|kooliaste=III kooliaste | |kooliaste=III kooliaste | ||
|klass=9. klass | |klass=9. klass | ||
|seotudTeema=Aine olekute muutused, soojustehnilised rakendused (EstCORE:30141:41378) | |seotudTeema=Aine olekute muutused, soojustehnilised rakendused (EstCORE:30141:41378) | ||
| − | |seotudOpivaljund=loetleb sulamise, tahkumise, aurumise ja kondenseerumise olulisi tunnuseid, | + | |seotudOpivaljund=loetleb sulamise, tahkumise, aurumise ja kondenseerumise olulisi tunnuseid; |
| + | seostab sulamist, tahkumist, aurumist ja kondenseerumist teiste nähtustega; | ||
| + | kasutab sulamis, tahkumist, aurumist ja kondenseerumist praktikas; | ||
| + | selgitab sulamissoojuse, keemissoojuse ja kütuse kütteväärtuse tähendust; | ||
| + | teab sulamissoojuse, keemissoojuse ja kütuse kütteväärtuse kasutatavaid mõõtühikuid; | ||
| + | selgitab seoste Q=λm, Q=Lm ja Q=rm tähendust ja seostab neid teiste nähtustega; | ||
| + | kasutab neid seoseid Q=λm, Q=Lm ja Q=rm probleeme lahendades; | ||
| + | lahendab rakendussisuga osaülesanneteks taandatavaid kompleksülesandeid | ||
|pohimoiste=sulamissoojus, keemissoojus, kütuse kütteväärtus | |pohimoiste=sulamissoojus, keemissoojus, kütuse kütteväärtus | ||
|oppesisu=Sulamine ja tahkumine, sulamissoojus. Aurumine ja kondenseerumine, keemissoojus. Kütuse kütteväärtus. Soojustehnilised rakendused. | |oppesisu=Sulamine ja tahkumine, sulamissoojus. Aurumine ja kondenseerumine, keemissoojus. Kütuse kütteväärtus. Soojustehnilised rakendused. | ||
}} | }} | ||
Viimane redaktsioon: 2. detsember 2020, kell 15:39
| Füüsika:Aine olekute muutused. Soojustehnilised rakendused | |
|---|---|
| Nimetus | Soojusõpetus. Aine olekute muutused. Soojustehnilised rakendused |
| Maht | 8 |
| Ainevaldkond | Loodusained |
| Õppeaine | Füüsika |
| Haridusaste | Põhiharidus |
| Kooliaste | III kooliaste |
| Klass | 9. klass |
| Seotud teemad | Aine olekute muutused, soojustehnilised rakendused (EstCORE:30141:41378) |
Sisukord
Õppeprotsess Soojusõpetus. Aine olekute muutused. Soojustehnilised rakendused
Eesmärgid
{{{eesmark}}}
Põhimõisted
- sulamissoojus
- keemissoojus
- kütuse kütteväärtus
Seotud teemad
Selle õppeprotsessiga on seotud järgnevad teemad:
Õpiväljundid
- Loetleb sulamise, tahkumise, aurumise ja kondenseerumise olulisi tunnuseid
- Seostab sulamist, tahkumist, aurumist ja kondenseerumist teiste nähtustega
- Kasutab sulamis, tahkumist, aurumist ja kondenseerumist praktikas
- Selgitab sulamissoojuse, keemissoojuse ja kütuse kütteväärtuse tähendust
- Teab sulamissoojuse, keemissoojuse ja kütuse kütteväärtuse kasutatavaid mõõtühikuid
- Selgitab seoste Q=λm, Q=Lm ja Q=rm tähendust ja seostab neid teiste nähtustega
- Kasutab neid seoseid Q=λm, Q=Lm ja Q=rm probleeme lahendades
- Lahendab rakendussisuga osaülesanneteks taandatavaid kompleksülesandeid
Õppematerjal
Selle teemaga (Aine olekute muutused, soojustehnilised rakendused (EstCORE:30141:41378)) on seotud järgnev õppematerjal:
| Ainevaldkond | Õppeaine | Kooliaste | |
|---|---|---|---|
| Aine agregaatolekud (E-koolikott:materjal:4472) | Loodusained | Füüsika Loodusõpetus | II kooliaste III kooliaste |
| Kuidas käepäraste vahenditega jääd sulatada? (E-koolikott:materjal:20429) | Loodusained | Füüsika | III kooliaste Gümnaasium |
| Teadusteater - Kaarel Siimut – Külm (E-koolikott:materjal:20449) | Loodusained | Füüsika | III kooliaste Gümnaasium |
| Teadusteater - Katariina Inno – Külm (E-koolikott:materjal:20428) | Loodusained | Füüsika | III kooliaste Gümnaasium |
| Teadusteater - Kaur Karus – Külm (E-koolikott:materjal:20455) | Loodusained | Füüsika | III kooliaste Gümnaasium |
| Teadusteater - Miina – külm (E-koolikott:materjal:20427) | Loodusained | Füüsika | III kooliaste Gümnaasium |
Muu õppematerjal: {{{oppematerjal}}}
Ülesanded ja harjutused
{{{ulesanne}}}
Metoodika
{{{metoodika}}}
Eeldused
{{{eeldus}}}
Õppevahendid
{{{oppevara}}}
Praktilised tööd
{{{praktika}}}
Lõiming
{{{loiming}}}
Õppesisu
Sulamine ja tahkumine, sulamissoojus. Aurumine ja kondenseerumine, keemissoojus. Kütuse kütteväärtus. Soojustehnilised rakendused.
... more about "Füüsika:Aine olekute muutused. Soojustehnilised rakendused"
9. klass +
III kooliaste +
Loetleb sulamise, tahkumise, aurumise ja kondenseerumise olulisi tunnuseid +, Seostab sulamist, tahkumist, aurumist ja kondenseerumist teiste nähtustega +, Kasutab sulamis, tahkumist, aurumist ja kondenseerumist praktikas +, Selgitab sulamissoojuse, keemissoojuse ja kütuse kütteväärtuse tähendust +, Teab sulamissoojuse, keemissoojuse ja kütuse kütteväärtuse kasutatavaid mõõtühikuid +, Selgitab seoste Q=λm, Q=Lm ja Q=rm tähendust ja seostab neid teiste nähtustega +, Kasutab neid seoseid Q=λm, Q=Lm ja Q=rm probleeme lahendades + ja Lahendab rakendussisuga osaülesanneteks taandatavaid kompleksülesandeid +
Soojusõpetus. Aine olekute muutused. Soojustehnilised rakendused +
