Erinevus lehekülje "Muusika: pillimäng" redaktsioonide vahel

Allikas: oppekava.edu.ee
4. rida: 4. rida:
 
|seotudAinevaldkond=Kunstid
 
|seotudAinevaldkond=Kunstid
 
|seotudOppeaine=Muusika
 
|seotudOppeaine=Muusika
|seotudHaridusaste=Põhiharidus
+
|seotudHaridusaste=Põhiharidus
 
|kooliaste=III kooliaste
 
|kooliaste=III kooliaste
 
|klass=7. klass; 8. klass; 9. klass
 
|klass=7. klass; 8. klass; 9. klass
15. rida: 15. rida:
  
 
1) kasutab keha-, rütmi- ja plaatpille, plokkflööti või kuuekeelset väikekannelt kaasmängudes ja/või ostinato’des; aaslasi ning hindab enda ja teiste panust koos musitseerides; 6) suhtub kohusetundlikult endale võetud ülesannetesse; 7) oskab laulda eesti rahvalaulu (sh regilaulu) ning peast oma kooliastme ühislaule; 8) kasutab noodist lauldes relatiivseid helikõrgusi (astmeid); 9) rakendab üksi ja rühmas musitseerides teadmisi muusikast ning väljendab erinevates 14 muusikalistes tegevustes oma loomingulisi ideid;
 
1) kasutab keha-, rütmi- ja plaatpille, plokkflööti või kuuekeelset väikekannelt kaasmängudes ja/või ostinato’des; aaslasi ning hindab enda ja teiste panust koos musitseerides; 6) suhtub kohusetundlikult endale võetud ülesannetesse; 7) oskab laulda eesti rahvalaulu (sh regilaulu) ning peast oma kooliastme ühislaule; 8) kasutab noodist lauldes relatiivseid helikõrgusi (astmeid); 9) rakendab üksi ja rühmas musitseerides teadmisi muusikast ning väljendab erinevates 14 muusikalistes tegevustes oma loomingulisi ideid;
 +
|seotudOpivaljund=kasutab keha-, rütmi- ja plaatpille, plokkflööti või kuuekeelset väikekannelt kaasmängudes ja/või ostinato’des;  rakendab musitseerides kitarri lihtsamaid akordmänguvõtteid ning lähtub absoluutsetest helikõrgustest (tähtnimedest) pillimängus; kasutab muusikat esitades muusikalisi teadmisi ja oskusi
 +
|pohimoiste=tempo, dünaamika, partituur, ostinato, kehapill, rütmipill, plaatpill, kitarr, plokkflööt, kannel, ukulele, variatsioon, rondo, absoluutsed helikõrgused, helistik C-duur, helistik a-moll, helistik G-duur, helistik e-moll, helistid F-duur, helistik d-moll, taktimõõt 2/4, taktimõõt 3/4, taktimõõt 4/4, vahelduv taktimõõt
 
|oppematerjal=Õppematerjalid, interaktiivsed veebiplatvormid
 
|oppematerjal=Õppematerjalid, interaktiivsed veebiplatvormid
 
|ulesanne=xxx
 
|ulesanne=xxx
23. rida: 25. rida:
 
|oppevara=Õppematerjalid/layulikud, töövihikud, E-koolikott; interaktiivsed veebikeskkonnad
 
|oppevara=Õppematerjalid/layulikud, töövihikud, E-koolikott; interaktiivsed veebikeskkonnad
 
|loiming=Matemaatika, tööõpetus, tehnoloogiaõpetus, kehaline kasvtus, kunst, informaatika.
 
|loiming=Matemaatika, tööõpetus, tehnoloogiaõpetus, kehaline kasvtus, kunst, informaatika.
|pohimoiste=tempo, dünaamika, partituur, ostinato, variatsioon, rondo
 
|seotudOpivaljund=kasutab keha-, rütmi- ja plaatpille, plokkflööti või kuuekeelset väikekannelt kaasmängudes ja/või ostinato’des;  rakendab musitseerides kitarri lihtsamaid akordmänguvõtteid ning lähtub absoluutsetest helikõrgustest (tähtnimedest) pillimängus; kasutab muusikat esitades muusikalisi teadmisi ja oskusi
 
 
}}
 
}}
 
Õpikeskkonna vajadus: naturaalklaver, süntesaator, akustilised kitarrid, väikekandled ja/või plokkflöödid, Orffi instrumentaarium (rütmi- ja plaatpillid), noodijoonestikuga tahvel, metronoomiäpp, noodigraafikaprogramm, pillimänguks sobivad simulatsiooniäpid, häälestusäpp
 
Õpikeskkonna vajadus: naturaalklaver, süntesaator, akustilised kitarrid, väikekandled ja/või plokkflöödid, Orffi instrumentaarium (rütmi- ja plaatpillid), noodijoonestikuga tahvel, metronoomiäpp, noodigraafikaprogramm, pillimänguks sobivad simulatsiooniäpid, häälestusäpp

Redaktsioon: 15. oktoober 2020, kell 09:47


Muusika: pillimäng
Nimetus Muusika
Maht xxxx
Ainevaldkond Kunstid
Õppeaine Muusika
Haridusaste Põhiharidus
Kooliaste III kooliaste
Klass 7. klass; 8. klass; 9. klass
Seotud teemad Pillimäng

Õppeprotsess Muusika

Eesmärgid

1) huvi äratamine musitseerimise vastu üksi ja erinevates pillikoosseisudes; 2) pillimänguoskuste arendamine; 3) harmooniataju arendamine; 4) kuulamisoskuse tähtsusamine ja arendamine


1) kasutab keha-, rütmi- ja plaatpille, plokkflööti või kuuekeelset väikekannelt kaasmängudes ja/või ostinato’des; aaslasi ning hindab enda ja teiste panust koos musitseerides; 6) suhtub kohusetundlikult endale võetud ülesannetesse; 7) oskab laulda eesti rahvalaulu (sh regilaulu) ning peast oma kooliastme ühislaule; 8) kasutab noodist lauldes relatiivseid helikõrgusi (astmeid); 9) rakendab üksi ja rühmas musitseerides teadmisi muusikast ning väljendab erinevates 14 muusikalistes tegevustes oma loomingulisi ideid;

Põhimõisted

  1. tempo
  2. dünaamika
  3. partituur
  4. ostinato
  5. kehapill
  6. rütmipill
  7. plaatpill
  8. kitarr
  9. plokkflööt
  10. kannel
  11. ukulele
  12. variatsioon
  13. rondo
  14. absoluutsed helikõrgused
  15. helistik C-duur
  16. helistik a-moll
  17. helistik G-duur
  18. helistik e-moll
  19. helistid F-duur
  20. helistik d-moll
  21. taktimõõt 2/4
  22. taktimõõt 3/4
  23. taktimõõt 4/4
  24. vahelduv taktimõõt

Seotud teemad

Selle õppeprotsessiga on seotud järgnevad teemad:

  1. Pillimäng

Õpiväljundid

  1. kasutab keha-, rütmi- ja plaatpille, plokkflööti või kuuekeelset väikekannelt kaasmängudes ja/või ostinato’des
  2. rakendab musitseerides kitarri lihtsamaid akordmänguvõtteid ning lähtub absoluutsetest helikõrgustest (tähtnimedest) pillimängus
  3. kasutab muusikat esitades muusikalisi teadmisi ja oskusi

Õppematerjal

Selle teemaga (Pillimäng) on seotud järgnev õppematerjal:


Muu õppematerjal: Õppematerjalid, interaktiivsed veebiplatvormid

Ülesanded ja harjutused

xxx

Metoodika

Carl Orffi metoodika, Suzuki meetod, kognitiivne aktiivsuspedagoogika (paaris- ja rühmatöö, rollimäng jm)

Eeldused

Elementaarsete pillimänguosakused (kannel. plokkflööt. rütmi- ja plaatpillid, kitarr/ukulele; muusikaline kirjaoskus (taktimõõt, rütmid, absoluutsed tähtnimetused, tempo- ja dünaamikamärgid

Õppevahendid

Õppematerjalid/layulikud, töövihikud, E-koolikott; interaktiivsed veebikeskkonnad

Praktilised tööd

Muusikalis-rütmilised improvisatsioonid, ostinato loomine ja lisamine laulule, muusikalise vormi kasutamine musitseerimisel (rondo, variatsioon jm),

Lõiming

Matemaatika, tööõpetus, tehnoloogiaõpetus, kehaline kasvtus, kunst, informaatika.

Õppesisu

{{{oppesisu}}}


Õpikeskkonna vajadus: naturaalklaver, süntesaator, akustilised kitarrid, väikekandled ja/või plokkflöödid, Orffi instrumentaarium (rütmi- ja plaatpillid), noodijoonestikuga tahvel, metronoomiäpp, noodigraafikaprogramm, pillimänguks sobivad simulatsiooniäpid, häälestusäpp

... more about "Muusika: pillimäng"
7. klass; 8. klass; 9. klass +
III kooliaste +
tempo +, dünaamika +, partituur +, ostinato +, kehapill +, rütmipill +, plaatpill +, kitarr +, plokkflööt +, kannel +, ukulele +, variatsioon +, rondo +, absoluutsed helikõrgused +, helistik C-duur +, helistik a-moll +, helistik G-duur +, helistik e-moll +, helistid F-duur +, helistik d-moll +, taktimõõt 2/4 +, taktimõõt 3/4 +, taktimõõt 4/4 +  ja vahelduv taktimõõt +
Muusika +