Erinevus lehekülje "Muusika: pillimäng" redaktsioonide vahel

Allikas: oppekava.edu.ee
(Uus lehekülg: '{{Oppeprotsess |nimetus=Muusika |maht=xxxx |seotudAinevaldkond=Kunstid |seotudOppeaine=Muusika |seotudHaridusaste=Põhiharidus |kooliaste=III kooliaste |klass=7., 8., 9. kl...')
 
4. rida: 4. rida:
 
|seotudAinevaldkond=Kunstid
 
|seotudAinevaldkond=Kunstid
 
|seotudOppeaine=Muusika
 
|seotudOppeaine=Muusika
|seotudHaridusaste=Põhiharidus
+
|seotudHaridusaste=Põhiharidus
 
|kooliaste=III kooliaste
 
|kooliaste=III kooliaste
 
|klass=7., 8., 9. klass
 
|klass=7., 8., 9. klass
 
|seotudTeema=Pillimäng
 
|seotudTeema=Pillimäng
 +
|eesmark=1) huvi äratamine musitseerimise vastu üksi ja erinevates  pillikoosseisudes;
 +
2) pillimänguoskuste arendamine;
 +
3) harmooniataju arendamine;
 +
4) kuulamisoskuse tähtsusamine ja arendamine
 +
 +
 +
1) kasutab keha-, rütmi- ja plaatpille, plokkflööti või kuuekeelset väikekannelt kaasmängudes ja/või ostinato’des; aaslasi ning hindab enda ja teiste panust koos musitseerides; 6) suhtub kohusetundlikult endale võetud ülesannetesse; 7) oskab laulda eesti rahvalaulu (sh regilaulu) ning peast oma kooliastme ühislaule; 8) kasutab noodist lauldes relatiivseid helikõrgusi (astmeid); 9) rakendab üksi ja rühmas musitseerides teadmisi muusikast ning väljendab erinevates 14 muusikalistes tegevustes oma loomingulisi ideid;
 +
|oppematerjal=Õppematerjalid, interaktiivsed veebiplatvormid
 +
|ulesanne=xxx
 +
|metoodika=Carl Orffi metoodika, Suzuki meetod, kognitiivne aktiivsuspedagoogika (paaris- ja rühmatöö, rollimäng jm)
 +
|praktika=Muusikalis-rütmilised improvisatsioonid, ostinato loomine ja lisamine laulule, muusikalise vormi kasutamine musitseerimisel (rondo, variatsioon jm),
 +
|eeldus=Elementaarsete pillimänguosakused (kannel. plokkflööt. rütmi- ja plaatpillid, kitarr/ukulele;
 +
muusikaline kirjaoskus (taktimõõt, rütmid, absoluutsed tähtnimetused, tempo- ja dünaamikamärgid
 +
|oppevara=Õppematerjalid/layulikud, töövihikud, E-koolikott; interaktiivsed veebikeskkonnad
 +
|loiming=Matemaatika, tööõpetus, tehnoloogiaõpetus, kehaline kasvtus, kunst, informaatika.
 +
|pohimoiste=tempo, dünaamika, partituur, ostinato, variatsioon, rondo
 +
|seotudOpivaljund=1) kasutab keha-, rütmi- ja plaatpille, plokkflööti või kuuekeelset väikekannelt kaasmängudes ja/või ostinato’des;
 +
2) rakendab musitseerides kitarri lihtsamaid akordmänguvõtteid ning lähtub absoluutsetest helikõrgustest (tähtnimedest) pillimängus;
 +
3) kasutab muusikat esitades muusikalisi teadmisi ja oskusi.
 
}}
 
}}
 +
Õpikeskkonna vajadus: naturaalklaver, süntesaator, akustilised kitarrid, väikekandled ja/või plokkflöödid, Orffi instrumentaarium (rütmi- ja plaatpillid), noodijoonestikuga tahvel, metronoomiäpp, noodigraafikaprogramm, pillimänguks sobivad simulatsiooniäpid, häälestusäpp

Redaktsioon: 9. oktoober 2020, kell 11:51


Muusika: pillimäng
Nimetus Muusika
Maht xxxx
Ainevaldkond Kunstid
Õppeaine Muusika
Haridusaste PõhiharidusProperty "Haridus:seotudHaridusaste" (as page type) with input value "Põhiharidus" contains invalid characters or is incomplete and therefore can cause unexpected results during a query or annotation process.
Kooliaste III kooliaste
Klass 7.8.9. klass
Seotud teemad Pillimäng

Õppeprotsess Muusika

Eesmärgid

1) huvi äratamine musitseerimise vastu üksi ja erinevates pillikoosseisudes; 2) pillimänguoskuste arendamine; 3) harmooniataju arendamine; 4) kuulamisoskuse tähtsusamine ja arendamine


1) kasutab keha-, rütmi- ja plaatpille, plokkflööti või kuuekeelset väikekannelt kaasmängudes ja/või ostinato’des; aaslasi ning hindab enda ja teiste panust koos musitseerides; 6) suhtub kohusetundlikult endale võetud ülesannetesse; 7) oskab laulda eesti rahvalaulu (sh regilaulu) ning peast oma kooliastme ühislaule; 8) kasutab noodist lauldes relatiivseid helikõrgusi (astmeid); 9) rakendab üksi ja rühmas musitseerides teadmisi muusikast ning väljendab erinevates 14 muusikalistes tegevustes oma loomingulisi ideid;

Põhimõisted

  1. tempo
  2. dünaamika
  3. partituur
  4. ostinato
  5. variatsioon
  6. rondo

Seotud teemad

Selle õppeprotsessiga on seotud järgnevad teemad:

  1. Pillimäng

Õpiväljundid

  1. 1) kasutab keha-, rütmi- ja plaatpille, plokkflööti või kuuekeelset väikekannelt kaasmängudes ja/või ostinato’des
  2. 2) rakendab musitseerides kitarri lihtsamaid akordmänguvõtteid ning lähtub absoluutsetest helikõrgustest (tähtnimedest) pillimängus
  3. 3) kasutab muusikat esitades muusikalisi teadmisi ja oskusi.

Õppematerjal

Selle teemaga (Pillimäng) on seotud järgnev õppematerjal:


Muu õppematerjal: Õppematerjalid, interaktiivsed veebiplatvormid

Ülesanded ja harjutused

xxx

Metoodika

Carl Orffi metoodika, Suzuki meetod, kognitiivne aktiivsuspedagoogika (paaris- ja rühmatöö, rollimäng jm)

Eeldused

Elementaarsete pillimänguosakused (kannel. plokkflööt. rütmi- ja plaatpillid, kitarr/ukulele; muusikaline kirjaoskus (taktimõõt, rütmid, absoluutsed tähtnimetused, tempo- ja dünaamikamärgid

Õppevahendid

Õppematerjalid/layulikud, töövihikud, E-koolikott; interaktiivsed veebikeskkonnad

Praktilised tööd

Muusikalis-rütmilised improvisatsioonid, ostinato loomine ja lisamine laulule, muusikalise vormi kasutamine musitseerimisel (rondo, variatsioon jm),

Lõiming

Matemaatika, tööõpetus, tehnoloogiaõpetus, kehaline kasvtus, kunst, informaatika.

Õppesisu

{{{oppesisu}}}


Õpikeskkonna vajadus: naturaalklaver, süntesaator, akustilised kitarrid, väikekandled ja/või plokkflöödid, Orffi instrumentaarium (rütmi- ja plaatpillid), noodijoonestikuga tahvel, metronoomiäpp, noodigraafikaprogramm, pillimänguks sobivad simulatsiooniäpid, häälestusäpp