Erinevus lehekülje "Muusika: pillimäng" redaktsioonide vahel
(Uus lehekülg: '{{Oppeprotsess |nimetus=Muusika |maht=xxxx |seotudAinevaldkond=Kunstid |seotudOppeaine=Muusika |seotudHaridusaste=Põhiharidus |kooliaste=III kooliaste |klass=7., 8., 9. kl...') |
|||
4. rida: | 4. rida: | ||
|seotudAinevaldkond=Kunstid | |seotudAinevaldkond=Kunstid | ||
|seotudOppeaine=Muusika | |seotudOppeaine=Muusika | ||
− | |seotudHaridusaste=Põhiharidus | + | |seotudHaridusaste=Põhiharidus |
|kooliaste=III kooliaste | |kooliaste=III kooliaste | ||
|klass=7., 8., 9. klass | |klass=7., 8., 9. klass | ||
|seotudTeema=Pillimäng | |seotudTeema=Pillimäng | ||
+ | |eesmark=1) huvi äratamine musitseerimise vastu üksi ja erinevates pillikoosseisudes; | ||
+ | 2) pillimänguoskuste arendamine; | ||
+ | 3) harmooniataju arendamine; | ||
+ | 4) kuulamisoskuse tähtsusamine ja arendamine | ||
+ | |||
+ | |||
+ | 1) kasutab keha-, rütmi- ja plaatpille, plokkflööti või kuuekeelset väikekannelt kaasmängudes ja/või ostinato’des; aaslasi ning hindab enda ja teiste panust koos musitseerides; 6) suhtub kohusetundlikult endale võetud ülesannetesse; 7) oskab laulda eesti rahvalaulu (sh regilaulu) ning peast oma kooliastme ühislaule; 8) kasutab noodist lauldes relatiivseid helikõrgusi (astmeid); 9) rakendab üksi ja rühmas musitseerides teadmisi muusikast ning väljendab erinevates 14 muusikalistes tegevustes oma loomingulisi ideid; | ||
+ | |oppematerjal=Õppematerjalid, interaktiivsed veebiplatvormid | ||
+ | |ulesanne=xxx | ||
+ | |metoodika=Carl Orffi metoodika, Suzuki meetod, kognitiivne aktiivsuspedagoogika (paaris- ja rühmatöö, rollimäng jm) | ||
+ | |praktika=Muusikalis-rütmilised improvisatsioonid, ostinato loomine ja lisamine laulule, muusikalise vormi kasutamine musitseerimisel (rondo, variatsioon jm), | ||
+ | |eeldus=Elementaarsete pillimänguosakused (kannel. plokkflööt. rütmi- ja plaatpillid, kitarr/ukulele; | ||
+ | muusikaline kirjaoskus (taktimõõt, rütmid, absoluutsed tähtnimetused, tempo- ja dünaamikamärgid | ||
+ | |oppevara=Õppematerjalid/layulikud, töövihikud, E-koolikott; interaktiivsed veebikeskkonnad | ||
+ | |loiming=Matemaatika, tööõpetus, tehnoloogiaõpetus, kehaline kasvtus, kunst, informaatika. | ||
+ | |pohimoiste=tempo, dünaamika, partituur, ostinato, variatsioon, rondo | ||
+ | |seotudOpivaljund=1) kasutab keha-, rütmi- ja plaatpille, plokkflööti või kuuekeelset väikekannelt kaasmängudes ja/või ostinato’des; | ||
+ | 2) rakendab musitseerides kitarri lihtsamaid akordmänguvõtteid ning lähtub absoluutsetest helikõrgustest (tähtnimedest) pillimängus; | ||
+ | 3) kasutab muusikat esitades muusikalisi teadmisi ja oskusi. | ||
}} | }} | ||
+ | Õpikeskkonna vajadus: naturaalklaver, süntesaator, akustilised kitarrid, väikekandled ja/või plokkflöödid, Orffi instrumentaarium (rütmi- ja plaatpillid), noodijoonestikuga tahvel, metronoomiäpp, noodigraafikaprogramm, pillimänguks sobivad simulatsiooniäpid, häälestusäpp |
Redaktsioon: 9. oktoober 2020, kell 11:51
Muusika: pillimäng | |
---|---|
Nimetus | Muusika |
Maht | xxxx |
Ainevaldkond | Kunstid |
Õppeaine | Muusika |
Haridusaste | PõhiharidusProperty "Haridus:seotudHaridusaste" (as page type) with input value "Põhiharidus" contains invalid characters or is incomplete and therefore can cause unexpected results during a query or annotation process. |
Kooliaste | III kooliaste |
Klass | 7.8.9. klass |
Seotud teemad | Pillimäng |
Sisukord
Õppeprotsess Muusika
Eesmärgid
1) huvi äratamine musitseerimise vastu üksi ja erinevates pillikoosseisudes; 2) pillimänguoskuste arendamine; 3) harmooniataju arendamine; 4) kuulamisoskuse tähtsusamine ja arendamine
1) kasutab keha-, rütmi- ja plaatpille, plokkflööti või kuuekeelset väikekannelt kaasmängudes ja/või ostinato’des; aaslasi ning hindab enda ja teiste panust koos musitseerides; 6) suhtub kohusetundlikult endale võetud ülesannetesse; 7) oskab laulda eesti rahvalaulu (sh regilaulu) ning peast oma kooliastme ühislaule; 8) kasutab noodist lauldes relatiivseid helikõrgusi (astmeid); 9) rakendab üksi ja rühmas musitseerides teadmisi muusikast ning väljendab erinevates 14 muusikalistes tegevustes oma loomingulisi ideid;
Põhimõisted
- tempo
- dünaamika
- partituur
- ostinato
- variatsioon
- rondo
Seotud teemad
Selle õppeprotsessiga on seotud järgnevad teemad:
Õpiväljundid
- 1) kasutab keha-, rütmi- ja plaatpille, plokkflööti või kuuekeelset väikekannelt kaasmängudes ja/või ostinato’des
- 2) rakendab musitseerides kitarri lihtsamaid akordmänguvõtteid ning lähtub absoluutsetest helikõrgustest (tähtnimedest) pillimängus
- 3) kasutab muusikat esitades muusikalisi teadmisi ja oskusi.
Õppematerjal
Selle teemaga (Pillimäng) on seotud järgnev õppematerjal:
Muu õppematerjal: Õppematerjalid, interaktiivsed veebiplatvormid
Ülesanded ja harjutused
xxx
Metoodika
Carl Orffi metoodika, Suzuki meetod, kognitiivne aktiivsuspedagoogika (paaris- ja rühmatöö, rollimäng jm)
Eeldused
Elementaarsete pillimänguosakused (kannel. plokkflööt. rütmi- ja plaatpillid, kitarr/ukulele; muusikaline kirjaoskus (taktimõõt, rütmid, absoluutsed tähtnimetused, tempo- ja dünaamikamärgid
Õppevahendid
Õppematerjalid/layulikud, töövihikud, E-koolikott; interaktiivsed veebikeskkonnad
Praktilised tööd
Muusikalis-rütmilised improvisatsioonid, ostinato loomine ja lisamine laulule, muusikalise vormi kasutamine musitseerimisel (rondo, variatsioon jm),
Lõiming
Matemaatika, tööõpetus, tehnoloogiaõpetus, kehaline kasvtus, kunst, informaatika.
Õppesisu
{{{oppesisu}}}
Õpikeskkonna vajadus: naturaalklaver, süntesaator, akustilised kitarrid, väikekandled ja/või plokkflöödid, Orffi instrumentaarium (rütmi- ja plaatpillid), noodijoonestikuga tahvel, metronoomiäpp, noodigraafikaprogramm, pillimänguks sobivad simulatsiooniäpid, häälestusäpp