Erinevus lehekülje "Kunst: uurimine ja ideede arendamine" redaktsioonide vahel
2. rida: | 2. rida: | ||
|nimetus=Kunst: Uurimine ja ideede arendamine | |nimetus=Kunst: Uurimine ja ideede arendamine | ||
|seotudOppeaine=Kunst | |seotudOppeaine=Kunst | ||
− | |seotudHaridusaste=Põhiharidus | + | |seotudHaridusaste=Põhiharidus |
|kooliaste=III kooliaste | |kooliaste=III kooliaste | ||
|klass=7.,8., 9. klass | |klass=7.,8., 9. klass | ||
34. rida: | 34. rida: | ||
mõistab disaini kui protsessi; | mõistab disaini kui protsessi; | ||
leiab probleemile uue ning parema lahenduse; | leiab probleemile uue ning parema lahenduse; | ||
− | |oppesisu= | + | |oppesisu=Kunstiteose vorm ja kompositsioon, perspektiiv, värvilahendus. Materjalide ja tehnika valiku seos sõnumi ja kontekstiga. Kujutamise viisid (nt stiliseerimine, lihtsustamine, abstraheerimine, deformeerimine jne). Väljendusvahendite vastavus ideele, otstarbele ja sihtgrupile. Mitmesugused kunstimaterjalid ja tehnikad (nt joonistamine, maal, kollaaž, skulptuur, installatsioon jne). Digitaalsete tehnoloogiate kasutamine loovtöödes (foto, video, animatsioon, digitaalgraafika). Kunst ühiskonna, teaduse ja tehnoloogia arengu peegeldajana. Disainiprotsess probleemile uue lahenduse leidmiseks. Tekstid, pildid ja joonised esitluste ja infomaterjalide kujunduses. Kirjagraafika ja graafilise kujunduse baasvõtted. |
− | |||
}} | }} |
Redaktsioon: 10. detsember 2020, kell 10:15
Kunst: uurimine ja ideede arendamine | |
---|---|
Nimetus | Kunst: Uurimine ja ideede arendamine |
Maht | |
Ainevaldkond | |
Õppeaine | Kunst |
Haridusaste | PõhiharidusProperty "Haridus:seotudHaridusaste" (as page type) with input value "Põhiharidus" contains invalid characters or is incomplete and therefore can cause unexpected results during a query or annotation process. |
Kooliaste | III kooliaste |
Klass | 7.8.9. klass |
Seotud teemad |
Sisukord
Õppeprotsess Kunst: Uurimine ja ideede arendamine
Eesmärgid
oskab loomingulises tegevuses, loovtöö ning uurimise ja refleksiooni käigus kasutada loova ning kriitilise mõtlemise ja probleemilahenduse oskusi; tunnetab ning arendab oma loomingulisi võimeid, väärtustab isikupära ja erinevaid lahendusi; eksperimenteerib mõtete, mõistete, kunstitehnikate ja uute meediumidega; tegutseb eetiliselt ja ohutult nii reaalsetes kui ka virtuaalsetes kultuurikeskkondades
Põhimõisted
Seotud teemad
Selle õppeprotsessiga on seotud järgnevad teemad:
Õpiväljundid
- Analüüsib eri ajastute kunstiteoseid näitusel
- analüüsib eri ajastute kunstiteoseid klassiruumis
- Mõistab nüüdiskunsti nähtuste laia teemade ringi
- Mõistab nüüdiskunsti väljendusvahendite mitmekesisust
- rakendab kunsti loomisel infokommunikatsiooni vahendeid
- rakendab visuaalkultuuri tarbimisel infokommunikatsiooni vahendeid
- rakendab uurimisel infokommunikatsiooni vahendeid
- Visandab loovülesandeid lahendades
- kavandab loovülesaneid lahedades
maketeerib, loovülesandeid lahendadesProperty "Haridus:seotudOpivaljund" (as page type) with input value "kavandab loovülesaneid lahedades</br>maketeerib, loovülesandeid lahendades" contains invalid characters or is incomplete and therefore can cause unexpected results during a query or annotation process.
- Arendab erinevaid lahendusvariante
- Arendab isikupäraseid teostusvõimalusi
- leiab teadlikult traditsioonilisi ja/või uusi meediume kasutades erinevaid lahendusi
- kasutab sihipäraselt tasapinnalise loomingu väljndusvahendite põhimõtteid
- kasutab sihipäraselt tasapinnalise loomingu kompositsiooni põhimõtteid
- kasutab sihipäraselt ruumilise loomingu väljendusvahendeid
- kasutab sihipäraselt ruumilise loomingu kompositsiooni põhimõtteid
- kasutab sihipäraselt ajalise loomingu väljendusvahendeid
- kasutab sihipäraselt ajalise loomingu kompositsiooni põhimõtteid
- analüüsib ruumilist keskkonda eesmärgipärasuse seisukohast
- analüüsib ruumilist keskkonda uuenduslikkuse seisukohast
- analüüsib ruumilist keskkonda ökoloogilisuse seisukohast
- analüüsib ruumilist keskkonda esteetilisuse seisukohast
- mõistab disaini kui protsessi
- leiab probleemile uue ning parema lahenduse
Õppematerjal
Selle teemaga ({{{seotudTeema}}}) on seotud järgnev õppematerjal:
Muu õppematerjal: {{{oppematerjal}}}
Ülesanded ja harjutused
{{{ulesanne}}}
Metoodika
{{{metoodika}}}
Eeldused
{{{eeldus}}}
Õppevahendid
{{{oppevara}}}
Praktilised tööd
{{{praktika}}}
Lõiming
{{{loiming}}}
Õppesisu
Kunstiteose vorm ja kompositsioon, perspektiiv, värvilahendus. Materjalide ja tehnika valiku seos sõnumi ja kontekstiga. Kujutamise viisid (nt stiliseerimine, lihtsustamine, abstraheerimine, deformeerimine jne). Väljendusvahendite vastavus ideele, otstarbele ja sihtgrupile. Mitmesugused kunstimaterjalid ja tehnikad (nt joonistamine, maal, kollaaž, skulptuur, installatsioon jne). Digitaalsete tehnoloogiate kasutamine loovtöödes (foto, video, animatsioon, digitaalgraafika). Kunst ühiskonna, teaduse ja tehnoloogia arengu peegeldajana. Disainiprotsess probleemile uue lahenduse leidmiseks. Tekstid, pildid ja joonised esitluste ja infomaterjalide kujunduses. Kirjagraafika ja graafilise kujunduse baasvõtted.
[[Category:{{{seotudAinevaldkond}}}]]