Erinevus lehekülje "Kunst: uurimine ja ideede arendamine" redaktsioonide vahel

Allikas: oppekava.edu.ee
(Uus lehekülg: '{{Oppeprotsess |nimetus=Kunst: Uurimine ja ideede arendamine |seotudOppeaine=Kunst |seotudHaridusaste=Põhiharidus |kooliaste=III kooliaste |klass=7.,8., 9. klass |seotudOp...')
 
2. rida: 2. rida:
 
|nimetus=Kunst: Uurimine ja ideede arendamine
 
|nimetus=Kunst: Uurimine ja ideede arendamine
 
|seotudOppeaine=Kunst
 
|seotudOppeaine=Kunst
|seotudHaridusaste=Põhiharidus
+
|seotudHaridusaste=Põhiharidus
 
|kooliaste=III kooliaste
 
|kooliaste=III kooliaste
 
|klass=7.,8., 9. klass
 
|klass=7.,8., 9. klass
|seotudOpivaljund=analüüsib eri ajastute kunstiteoseid nii näitusel kui klassiruumis, mõistab nüüdiskunsti nähtuste laia teemade ringi ning väljendusvahendite mitmekesisust; visandab, kavandab ja maketeerib loovülesandeid lahendades, otsib ja arendab erinevaid lahendusvariante ning isikupäraseid teostusvõimalusi; rakendab loomisel, uurimisel ja kunsti ning visuaalkultuuri tarbimisel infokommunikatsiooni vahendeid
+
|seotudOpivaljund=analüüsib eri ajastute kunstiteoseid näitusel;
 +
analüüsib eri ajastute kunstiteoseid  klassiruumis;
 +
mõistab nüüdiskunsti nähtuste laia teemade ringi;
 +
mõistab nüüdiskunsti  väljendusvahendite mitmekesisust;
 +
rakendab kunsti loomisel infokommunikatsiooni vahendeid;
 +
rakendab visuaalkultuuri tarbimisel infokommunikatsiooni vahendeid;
 +
rakendab  uurimisel infokommunikatsiooni vahendeid;
 +
visandab loovülesandeid lahendades;
 +
kavandab loovülesaneid lahedades
 +
maketeerib, loovülesandeid lahendades;
 +
arendab erinevaid lahendusvariante;
 +
arendab isikupäraseid teostusvõimalusi;
 +
leiab teadlikult traditsioonilisi ja/või uusi meediume kasutades erinevaid lahendusi;
 +
kasutab sihipäraselt tasapinnalise loomingu väljndusvahendite põhimõtteid; 
 +
kasutab sihipäraselt tasapinnalise loomingu kompositsiooni põhimõtteid;
 +
kasutab sihipäraselt ruumilise loomingu väljendusvahendeid;
 +
kasutab sihipäraselt ruumilise loomingu kompositsiooni põhimõtteid;
 +
kasutab sihipäraselt ajalise loomingu väljendusvahendeid;
 +
kasutab sihipäraselt ajalise loomingu kompositsiooni põhimõtteid;
 +
analüüsib ruumilist keskkonda eesmärgipärasuse seisukohast;
 +
analüüsib ruumilist keskkonda uuenduslikkuse seisukohast;
 +
analüüsib ruumilist keskkonda ökoloogilisuse seisukohast;
 +
analüüsib ruumilist keskkonda esteetilisuse seisukohast;
 +
mõistab disaini kui protsessi;
 +
leiab probleemile uue ning parema lahenduse;
 
}}
 
}}

Redaktsioon: 7. detsember 2020, kell 10:29


Kunst: uurimine ja ideede arendamine
Nimetus Kunst: Uurimine ja ideede arendamine
Maht
Ainevaldkond
Õppeaine Kunst
Haridusaste PõhiharidusProperty "Haridus:seotudHaridusaste" (as page type) with input value "Põhiharidus" contains invalid characters or is incomplete and therefore can cause unexpected results during a query or annotation process.
Kooliaste III kooliaste
Klass 7.8.9. klass
Seotud teemad

Õppeprotsess Kunst: Uurimine ja ideede arendamine

Eesmärgid

{{{eesmark}}}

Põhimõisted

Seotud teemad

Selle õppeprotsessiga on seotud järgnevad teemad:


Õpiväljundid

  1. Analüüsib eri ajastute kunstiteoseid näitusel
  2. analüüsib eri ajastute kunstiteoseid klassiruumis
  3. Mõistab nüüdiskunsti nähtuste laia teemade ringi
  4. Mõistab nüüdiskunsti väljendusvahendite mitmekesisust
  5. rakendab kunsti loomisel infokommunikatsiooni vahendeid
  6. rakendab visuaalkultuuri tarbimisel infokommunikatsiooni vahendeid
  7. rakendab uurimisel infokommunikatsiooni vahendeid
  8. Visandab loovülesandeid lahendades
  9. kavandab loovülesaneid lahedades

maketeerib, loovülesandeid lahendadesProperty "Haridus:seotudOpivaljund" (as page type) with input value "kavandab loovülesaneid lahedades</br>maketeerib, loovülesandeid lahendades" contains invalid characters or is incomplete and therefore can cause unexpected results during a query or annotation process.

  1. Arendab erinevaid lahendusvariante
  2. Arendab isikupäraseid teostusvõimalusi
  3. leiab teadlikult traditsioonilisi ja/või uusi meediume kasutades erinevaid lahendusi
  4. kasutab sihipäraselt tasapinnalise loomingu väljndusvahendite põhimõtteid
  5. kasutab sihipäraselt tasapinnalise loomingu kompositsiooni põhimõtteid
  6. kasutab sihipäraselt ruumilise loomingu väljendusvahendeid
  7. kasutab sihipäraselt ruumilise loomingu kompositsiooni põhimõtteid
  8. kasutab sihipäraselt ajalise loomingu väljendusvahendeid
  9. kasutab sihipäraselt ajalise loomingu kompositsiooni põhimõtteid
  10. analüüsib ruumilist keskkonda eesmärgipärasuse seisukohast
  11. analüüsib ruumilist keskkonda uuenduslikkuse seisukohast
  12. analüüsib ruumilist keskkonda ökoloogilisuse seisukohast
  13. analüüsib ruumilist keskkonda esteetilisuse seisukohast
  14. mõistab disaini kui protsessi
  15. leiab probleemile uue ning parema lahenduse

Õppematerjal

Selle teemaga ({{{seotudTeema}}}) on seotud järgnev õppematerjal:


Muu õppematerjal: {{{oppematerjal}}}

Ülesanded ja harjutused

{{{ulesanne}}}

Metoodika

{{{metoodika}}}

Eeldused

{{{eeldus}}}

Õppevahendid

{{{oppevara}}}

Praktilised tööd

{{{praktika}}}

Lõiming

{{{loiming}}}

Õppesisu

{{{oppesisu}}}

[[Category:{{{seotudAinevaldkond}}}]]