Erinevus lehekülje "Kunst: uurimine ja ideede arendamine" redaktsioonide vahel
Allikas: oppekava.edu.ee
(Uus lehekülg: '{{Oppeprotsess |nimetus=Kunst: Uurimine ja ideede arendamine |seotudOppeaine=Kunst |seotudHaridusaste=Põhiharidus |kooliaste=III kooliaste |klass=7.,8., 9. klass |seotudOp...') |
|||
2. rida: | 2. rida: | ||
|nimetus=Kunst: Uurimine ja ideede arendamine | |nimetus=Kunst: Uurimine ja ideede arendamine | ||
|seotudOppeaine=Kunst | |seotudOppeaine=Kunst | ||
− | |seotudHaridusaste=Põhiharidus | + | |seotudHaridusaste=Põhiharidus |
|kooliaste=III kooliaste | |kooliaste=III kooliaste | ||
|klass=7.,8., 9. klass | |klass=7.,8., 9. klass | ||
− | |seotudOpivaljund=analüüsib eri ajastute kunstiteoseid | + | |seotudOpivaljund=analüüsib eri ajastute kunstiteoseid näitusel; |
+ | analüüsib eri ajastute kunstiteoseid klassiruumis; | ||
+ | mõistab nüüdiskunsti nähtuste laia teemade ringi; | ||
+ | mõistab nüüdiskunsti väljendusvahendite mitmekesisust; | ||
+ | rakendab kunsti loomisel infokommunikatsiooni vahendeid; | ||
+ | rakendab visuaalkultuuri tarbimisel infokommunikatsiooni vahendeid; | ||
+ | rakendab uurimisel infokommunikatsiooni vahendeid; | ||
+ | visandab loovülesandeid lahendades; | ||
+ | kavandab loovülesaneid lahedades | ||
+ | maketeerib, loovülesandeid lahendades; | ||
+ | arendab erinevaid lahendusvariante; | ||
+ | arendab isikupäraseid teostusvõimalusi; | ||
+ | leiab teadlikult traditsioonilisi ja/või uusi meediume kasutades erinevaid lahendusi; | ||
+ | kasutab sihipäraselt tasapinnalise loomingu väljndusvahendite põhimõtteid; | ||
+ | kasutab sihipäraselt tasapinnalise loomingu kompositsiooni põhimõtteid; | ||
+ | kasutab sihipäraselt ruumilise loomingu väljendusvahendeid; | ||
+ | kasutab sihipäraselt ruumilise loomingu kompositsiooni põhimõtteid; | ||
+ | kasutab sihipäraselt ajalise loomingu väljendusvahendeid; | ||
+ | kasutab sihipäraselt ajalise loomingu kompositsiooni põhimõtteid; | ||
+ | analüüsib ruumilist keskkonda eesmärgipärasuse seisukohast; | ||
+ | analüüsib ruumilist keskkonda uuenduslikkuse seisukohast; | ||
+ | analüüsib ruumilist keskkonda ökoloogilisuse seisukohast; | ||
+ | analüüsib ruumilist keskkonda esteetilisuse seisukohast; | ||
+ | mõistab disaini kui protsessi; | ||
+ | leiab probleemile uue ning parema lahenduse; | ||
}} | }} |
Redaktsioon: 7. detsember 2020, kell 10:29
Kunst: uurimine ja ideede arendamine | |
---|---|
Nimetus | Kunst: Uurimine ja ideede arendamine |
Maht | |
Ainevaldkond | |
Õppeaine | Kunst |
Haridusaste | PõhiharidusProperty "Haridus:seotudHaridusaste" (as page type) with input value "Põhiharidus" contains invalid characters or is incomplete and therefore can cause unexpected results during a query or annotation process. |
Kooliaste | III kooliaste |
Klass | 7.8.9. klass |
Seotud teemad |
Sisukord
Õppeprotsess Kunst: Uurimine ja ideede arendamine
Eesmärgid
{{{eesmark}}}
Põhimõisted
Seotud teemad
Selle õppeprotsessiga on seotud järgnevad teemad:
Õpiväljundid
- Analüüsib eri ajastute kunstiteoseid näitusel
- analüüsib eri ajastute kunstiteoseid klassiruumis
- Mõistab nüüdiskunsti nähtuste laia teemade ringi
- Mõistab nüüdiskunsti väljendusvahendite mitmekesisust
- rakendab kunsti loomisel infokommunikatsiooni vahendeid
- rakendab visuaalkultuuri tarbimisel infokommunikatsiooni vahendeid
- rakendab uurimisel infokommunikatsiooni vahendeid
- Visandab loovülesandeid lahendades
- kavandab loovülesaneid lahedades
maketeerib, loovülesandeid lahendadesProperty "Haridus:seotudOpivaljund" (as page type) with input value "kavandab loovülesaneid lahedades</br>maketeerib, loovülesandeid lahendades" contains invalid characters or is incomplete and therefore can cause unexpected results during a query or annotation process.
- Arendab erinevaid lahendusvariante
- Arendab isikupäraseid teostusvõimalusi
- leiab teadlikult traditsioonilisi ja/või uusi meediume kasutades erinevaid lahendusi
- kasutab sihipäraselt tasapinnalise loomingu väljndusvahendite põhimõtteid
- kasutab sihipäraselt tasapinnalise loomingu kompositsiooni põhimõtteid
- kasutab sihipäraselt ruumilise loomingu väljendusvahendeid
- kasutab sihipäraselt ruumilise loomingu kompositsiooni põhimõtteid
- kasutab sihipäraselt ajalise loomingu väljendusvahendeid
- kasutab sihipäraselt ajalise loomingu kompositsiooni põhimõtteid
- analüüsib ruumilist keskkonda eesmärgipärasuse seisukohast
- analüüsib ruumilist keskkonda uuenduslikkuse seisukohast
- analüüsib ruumilist keskkonda ökoloogilisuse seisukohast
- analüüsib ruumilist keskkonda esteetilisuse seisukohast
- mõistab disaini kui protsessi
- leiab probleemile uue ning parema lahenduse
Õppematerjal
Selle teemaga ({{{seotudTeema}}}) on seotud järgnev õppematerjal:
Muu õppematerjal: {{{oppematerjal}}}
Ülesanded ja harjutused
{{{ulesanne}}}
Metoodika
{{{metoodika}}}
Eeldused
{{{eeldus}}}
Õppevahendid
{{{oppevara}}}
Praktilised tööd
{{{praktika}}}
Lõiming
{{{loiming}}}
Õppesisu
{{{oppesisu}}}
[[Category:{{{seotudAinevaldkond}}}]]
... more about "Kunst: uurimine ja ideede arendamine"
III kooliaste +
Analüüsib eri ajastute kunstiteoseid nii näitusel kui klassiruumis, mõistab nüüdiskunsti nähtuste laia teemade ringi ning väljendusvahendite mitmekesisust +, Visandab, kavandab ja maketeerib loovülesandeid lahendades, otsib ja arendab erinevaid lahendusvariante ning isikupäraseid teostusvõimalusi + ja Rakendab loomisel, uurimisel ja kunsti ning visuaalkultuuri tarbimisel infokommunikatsiooni vahendeid +
Kunst: Uurimine ja ideede arendamine +