Erinevus lehekülje "Kunst: Mõtestamine ja refleksioon" redaktsioonide vahel
Allikas: oppekava.edu.ee
(Uus lehekülg: '{{Oppeprotsess |nimetus=Kunst: Mõtestamine ja refleksioon |seotudAinevaldkond=Kunstiained |seotudHaridusaste=Põhiharidus |kooliaste=III kooliaste |klass=7., 8., 9. klass...') |
|||
2. rida: | 2. rida: | ||
|nimetus=Kunst: Mõtestamine ja refleksioon | |nimetus=Kunst: Mõtestamine ja refleksioon | ||
|seotudAinevaldkond=Kunstiained | |seotudAinevaldkond=Kunstiained | ||
− | |seotudHaridusaste=Põhiharidus | + | |seotudHaridusaste=Põhiharidus |
|kooliaste=III kooliaste | |kooliaste=III kooliaste | ||
|klass=7., 8., 9. klass | |klass=7., 8., 9. klass | ||
− | |seotudOpivaljund= | + | |seotudOpivaljund=esitleb enda loovtööde tulemusi; |
− | + | põhjendab enda loovtööde tulemusi; | |
− | + | põhjendab enda loovtööde valikuid; | |
− | + | tõlgendab kaaslaste loovtöid; | |
− | + | arutleb visuaalkultuuri avaldumisvormide üle; | |
− | + | arutleb visuaalkultuuri sümbolite üle; | |
+ | arutleb kultuuriliste märkide üle; | ||
+ | hindab virtuaalset keskkonda eetilisuse seisukohast; | ||
+ | hindab virtuaalset keskkonda turvalisuse seisukohast | ||
}} | }} |
Redaktsioon: 7. detsember 2020, kell 10:35
Kunst: Mõtestamine ja refleksioon | |
---|---|
Nimetus | Kunst: Mõtestamine ja refleksioon |
Maht | |
Ainevaldkond | Kunstiained |
Õppeaine | |
Haridusaste | PõhiharidusProperty "Haridus:seotudHaridusaste" (as page type) with input value "Põhiharidus" contains invalid characters or is incomplete and therefore can cause unexpected results during a query or annotation process. |
Kooliaste | III kooliaste |
Klass | 7.8.9. klass |
Seotud teemad |
Sisukord
Õppeprotsess Kunst: Mõtestamine ja refleksioon
Eesmärgid
{{{eesmark}}}
Põhimõisted
Seotud teemad
Selle õppeprotsessiga on seotud järgnevad teemad:
Õpiväljundid
- esitleb enda loovtööde tulemusi
- põhjendab enda loovtööde tulemusi
- põhjendab enda loovtööde valikuid
- Tõlgendab kaaslaste loovtöid
- Arutleb visuaalkultuuri avaldumisvormide üle
- Arutleb visuaalkultuuri sümbolite üle
- arutleb kultuuriliste märkide üle
- Hindab virtuaalset keskkonda eetilisuse seisukohast
- Hindab virtuaalset keskkonda turvalisuse seisukohast
Õppematerjal
Selle teemaga ({{{seotudTeema}}}) on seotud järgnev õppematerjal:
Muu õppematerjal: {{{oppematerjal}}}
Ülesanded ja harjutused
{{{ulesanne}}}
Metoodika
{{{metoodika}}}
Eeldused
{{{eeldus}}}
Õppevahendid
{{{oppevara}}}
Praktilised tööd
{{{praktika}}}
Lõiming
{{{loiming}}}
Õppesisu
{{{oppesisu}}}
[[Category:{{{seotudOppeaine}}}]]
... more about "Kunst: Mõtestamine ja refleksioon"
III kooliaste +
1) analüüsib eri ajastute kunstiteoseid nii näitusel kui klassiruumis, mõistab nüüdiskunsti nähtuste laia teemade ringi ning väljendusvahendite mitmekesisust +, 2) visandab, kavandab ja maketeerib loovülesandeid lahendades, otsib ja arendab erinevaid lahendusvariante ning isikupäraseid teostusvõimalusi +, 3) esitleb enda loovtööde tulemusi ja põhjendab valikuid, tõlgendab kaaslaste loovtöid +, 4) leiab teadlikult traditsioonilisi või uusi meediume kasutades erinevaid lahendusi, kuidas väljendada oma mõtteid ja teadmisi, kasutab sihipäraselt tasapinnalise, ruumilise ja ajalise loomingu väljendusvahendeid ning kompositsiooni põhimõtteid +, 5) analüüsib ruumilist keskkonda ja disainiobjekte eesmärgipärasuse, uuenduslikkuse, ökoloogilisuse, esteetilisuse ja eetilisuse seisukohast, mõistab disaini kui protsessi, mille eesmärgiks on leida probleemile uus ning parem lahendus + ja 6) arutleb visuaalkultuuri avaldumisvormide, sümbolite ja kultuuriliste märkide üle, hindab virtuaalset keskkonda eetilisuse ja turvalisuse seisukohast. +
Kunst: Mõtestamine ja refleksioon +