Erinevus lehekülje "Kunst: Uurimine ja ideede arendamine" redaktsioonide vahel

Allikas: oppekava.edu.ee
(Uus lehekülg: '{{Oppeprotsess |nimetus=Kunst: Uurimine ja ideede arendamine |seotudAinevaldkond=Kunstid |seotudHaridusaste=Põhiharidus |kooliaste=III kooliaste |klass=7.,8., 9. klass |se...')
 
2. rida: 2. rida:
 
|nimetus=Kunst: Uurimine ja ideede arendamine
 
|nimetus=Kunst: Uurimine ja ideede arendamine
 
|seotudAinevaldkond=Kunstid
 
|seotudAinevaldkond=Kunstid
|seotudHaridusaste=Põhiharidus
+
|seotudHaridusaste=Põhiharidus
 
|kooliaste=III kooliaste
 
|kooliaste=III kooliaste
 
|klass=7.,8., 9. klass
 
|klass=7.,8., 9. klass
 
|seotudOpivaljund=analüüsib eri ajastute kunstiteoseid nii näitusel kui klassiruumis, mõistab nüüdiskunsti nähtuste laia teemade ringi ning väljendusvahendite mitmekesisust, analüüsib ruumilist keskkonda ja disainiobjekte eesmärgipärasuse, uuenduslikkuse, ökoloogilisuse, esteetilisuse ja eetilisuse seisukohast, mõistab disaini kui protsessi, mille eesmärgiks on leida probleemile uus ning parem lahendus; arutleb visuaalkultuuri avaldumisvormide, sümbolite ja kultuuriliste märkide üle, hindab virtuaalset keskkonda eetilisuse ja turvalisuse seisukohast.
 
|seotudOpivaljund=analüüsib eri ajastute kunstiteoseid nii näitusel kui klassiruumis, mõistab nüüdiskunsti nähtuste laia teemade ringi ning väljendusvahendite mitmekesisust, analüüsib ruumilist keskkonda ja disainiobjekte eesmärgipärasuse, uuenduslikkuse, ökoloogilisuse, esteetilisuse ja eetilisuse seisukohast, mõistab disaini kui protsessi, mille eesmärgiks on leida probleemile uus ning parem lahendus; arutleb visuaalkultuuri avaldumisvormide, sümbolite ja kultuuriliste märkide üle, hindab virtuaalset keskkonda eetilisuse ja turvalisuse seisukohast.
 +
|pohimoiste=kujutamisõpetus, värvusõpetus, abstraktne, galerii, eesti rahvakunst, eesti ehituskultuur, visuaalkultuur, kunstiteose stiil, kunstiteose vorm, tõlgendamine, kompositsioon, sümbol, meedium, esteetika, eetika, infokommunikatsioon, tsitaat, ökoloogia, taaskasutus, perspektiiv, stiliseerimine, abstraheerimine, deformeerimine, eksperimenteerimine, katsetamine, koloriit, dominant, figuur, portree,  kirjagraafika, disain, joonestamine, maal, kollaaž, koomiks, skulptuur, installatsioon, foto, digitaalne kunstvideo, animatsioon, digigraafika, happening, performance, nüüdiskunst, arhitektuur, ekspositsioon, meedia, virtuaalne kunst, virtuaalne meediakeskkond
 
}}
 
}}

Redaktsioon: 13. detsember 2020, kell 18:13


Kunst: Uurimine ja ideede arendamine
Nimetus Kunst: Uurimine ja ideede arendamine
Maht
Ainevaldkond Kunstid
Õppeaine
Haridusaste PõhiharidusProperty "Haridus:seotudHaridusaste" (as page type) with input value "Põhiharidus" contains invalid characters or is incomplete and therefore can cause unexpected results during a query or annotation process.
Kooliaste III kooliaste
Klass 7.8.9. klass
Seotud teemad

Õppeprotsess Kunst: Uurimine ja ideede arendamine

Eesmärgid

{{{eesmark}}}

Põhimõisted

  1. kujutamisõpetus
  2. värvusõpetus
  3. abstraktne
  4. galerii
  5. eesti rahvakunst
  6. eesti ehituskultuur
  7. visuaalkultuur
  8. kunstiteose stiil
  9. kunstiteose vorm
  10. tõlgendamine
  11. kompositsioon
  12. sümbol
  13. meedium
  14. esteetika
  15. eetika
  16. infokommunikatsioon
  17. tsitaat
  18. ökoloogia
  19. taaskasutus
  20. perspektiiv
  21. stiliseerimine
  22. abstraheerimine
  23. deformeerimine
  24. eksperimenteerimine
  25. katsetamine
  26. koloriit
  27. dominant
  28. figuur
  29. portree
  30. kirjagraafika
  31. disain
  32. joonestamine
  33. maal
  34. kollaaž
  35. koomiks
  36. skulptuur
  37. installatsioon
  38. foto
  39. digitaalne kunstvideo
  40. animatsioon
  41. digigraafika
  42. happening
  43. performance
  44. nüüdiskunst
  45. arhitektuur
  46. ekspositsioon
  47. meedia
  48. virtuaalne kunst
  49. virtuaalne meediakeskkond

Seotud teemad

Selle õppeprotsessiga on seotud järgnevad teemad:


Õpiväljundid

  1. analüüsib eri ajastute kunstiteoseid nii näitusel kui klassiruumis, mõistab nüüdiskunsti nähtuste laia teemade ringi ning väljendusvahendite mitmekesisust, analüüsib ruumilist keskkonda ja disainiobjekte eesmärgipärasuse, uuenduslikkuse, ökoloogilisuse, esteetilisuse ja eetilisuse seisukohast, mõistab disaini kui protsessi, mille eesmärgiks on leida probleemile uus ning parem lahendusProperty "Haridus:seotudOpivaljund" (as page type) with input value "analüüsib eri ajastute kunstiteoseid nii näitusel kui klassiruumis, mõistab nüüdiskunsti nähtuste laia teemade ringi ning väljendusvahendite mitmekesisust, analüüsib ruumilist keskkonda ja disainiobjekte eesmärgipärasuse, uuenduslikkuse, ökoloogilisuse, esteetilisuse ja eetilisuse seisukohast, mõistab disaini kui protsessi, mille eesmärgiks on leida probleemile uus ning parem lahendus" contains invalid characters or is incomplete and therefore can cause unexpected results during a query or annotation process.
  2. arutleb visuaalkultuuri avaldumisvormide, sümbolite ja kultuuriliste märkide üle, hindab virtuaalset keskkonda eetilisuse ja turvalisuse seisukohast.

Õppematerjal

Selle teemaga ({{{seotudTeema}}}) on seotud järgnev õppematerjal:


Muu õppematerjal: {{{oppematerjal}}}

Ülesanded ja harjutused

{{{ulesanne}}}

Metoodika

{{{metoodika}}}

Eeldused

{{{eeldus}}}

Õppevahendid

{{{oppevara}}}

Praktilised tööd

{{{praktika}}}

Lõiming

{{{loiming}}}

Õppesisu

{{{oppesisu}}}

[[Category:{{{seotudOppeaine}}}]]