Erinevus lehekülje "Bioloogia:Infovahetus väliskeskkonnaga" redaktsioonide vahel
Allikas: oppekava.edu.ee
LiiaVarend (arutelu | kaastöö) |
LiiaVarend (arutelu | kaastöö) |
||
(ei näidata sama kasutaja üht vahepealset redaktsiooni) | |||
1. rida: | 1. rida: | ||
{{Oppeprotsess | {{Oppeprotsess | ||
+ | |nimetus=Infovahetus väliskeskkonnaga | ||
+ | |maht=7 | ||
|seotudAinevaldkond=Loodusained | |seotudAinevaldkond=Loodusained | ||
|seotudOppeaine=Bioloogia | |seotudOppeaine=Bioloogia | ||
5. rida: | 7. rida: | ||
|kooliaste=III kooliaste | |kooliaste=III kooliaste | ||
|klass=9. klass | |klass=9. klass | ||
− | |seotudOpivaljund= | + | |seotudTeema=Infovahetus (EIS:B:ini:9) |
− | + | |seotudOpivaljund=analüüsib silma osade ja suuraju nägemiskeskuse koostööd nägemisaistingu tekkimisel ning tõlgendamisel; | |
− | + | selgitab kaug- ja lühinägelikkuse tekkepõhjusi; | |
− | + | selgitab nägemishäirete vältimise ja korrigeerimise viise; | |
− | + | seostab kõrva ehitust kuulmis- ja tasakaalumeelega; | |
+ | võrdleb ning seostab haistmis- ja maitsmismeelega seotud organite ehitust ning talitlust; | ||
+ | väärtustab meeleelundeid säästvat eluviisi. | ||
|pohimoiste=pupill, lääts, võrkkest, vikerkest, kollatähn, kepike, kolvike, lühinägevus, kaugelenägevus, väliskõrv, keskkõrv, sisekõrv, kõrvalest, trummikile, kuulmeluud, kuulmetõri, tigu, poolringkanalid. | |pohimoiste=pupill, lääts, võrkkest, vikerkest, kollatähn, kepike, kolvike, lühinägevus, kaugelenägevus, väliskõrv, keskkõrv, sisekõrv, kõrvalest, trummikile, kuulmeluud, kuulmetõri, tigu, poolringkanalid. | ||
|praktika=uurimistöö meeleelundite tundlikkuse määramiseks; 2)nägemisaistingu tekke ja kuulmise uurimine arvutimudeliga | |praktika=uurimistöö meeleelundite tundlikkuse määramiseks; 2)nägemisaistingu tekke ja kuulmise uurimine arvutimudeliga | ||
|oppesisu=Silma ehituse ja talitluse seos. Nägemishäirete vältimine ja korrigeerimine. Kõrvade ehituse seos kuulmis- ja tasakaalumeelega. Kuulmishäirete vältimine ja korrigeerimine. Haistmis- ja maitsmismeelegaseotud organite ehituse ja talitluse seosed | |oppesisu=Silma ehituse ja talitluse seos. Nägemishäirete vältimine ja korrigeerimine. Kõrvade ehituse seos kuulmis- ja tasakaalumeelega. Kuulmishäirete vältimine ja korrigeerimine. Haistmis- ja maitsmismeelegaseotud organite ehituse ja talitluse seosed | ||
}} | }} |
Viimane redaktsioon: 22. veebruar 2021, kell 16:53
Bioloogia:Infovahetus väliskeskkonnaga | |
---|---|
Nimetus | Infovahetus väliskeskkonnaga |
Maht | 7 |
Ainevaldkond | Loodusained |
Õppeaine | Bioloogia |
Haridusaste | Põhiharidus |
Kooliaste | III kooliaste |
Klass | 9. klass |
Seotud teemad | Infovahetus (EIS:B:ini:9) |
Sisukord
Õppeprotsess Infovahetus väliskeskkonnaga
Eesmärgid
{{{eesmark}}}
Põhimõisted
- pupill
- lääts
- võrkkest
- vikerkest
- kollatähn
- kepike
- kolvike
- lühinägevus
- kaugelenägevus
- väliskõrv
- keskkõrv
- sisekõrv
- kõrvalest
- trummikile
- kuulmeluud
- kuulmetõri
- tigu
- poolringkanalid.
Seotud teemad
Selle õppeprotsessiga on seotud järgnevad teemad:
Õpiväljundid
- Analüüsib silma osade ja suuraju nägemiskeskuse koostööd nägemisaistingu tekkimisel ning tõlgendamisel
- Selgitab kaug- ja lühinägelikkuse tekkepõhjusi
- Selgitab nägemishäirete vältimise ja korrigeerimise viise
- Seostab kõrva ehitust kuulmis- ja tasakaalumeelega
- Võrdleb ning seostab haistmis- ja maitsmismeelega seotud organite ehitust ning talitlust
- Väärtustab meeleelundeid säästvat eluviisi.
Õppematerjal
Selle teemaga (Infovahetus (EIS:B:ini:9)) on seotud järgnev õppematerjal:
Muu õppematerjal: {{{oppematerjal}}}
Ülesanded ja harjutused
{{{ulesanne}}}
Metoodika
{{{metoodika}}}
Eeldused
{{{eeldus}}}
Õppevahendid
{{{oppevara}}}
Praktilised tööd
uurimistöö meeleelundite tundlikkuse määramiseks; 2)nägemisaistingu tekke ja kuulmise uurimine arvutimudeliga
Lõiming
{{{loiming}}}
Õppesisu
Silma ehituse ja talitluse seos. Nägemishäirete vältimine ja korrigeerimine. Kõrvade ehituse seos kuulmis- ja tasakaalumeelega. Kuulmishäirete vältimine ja korrigeerimine. Haistmis- ja maitsmismeelegaseotud organite ehituse ja talitluse seosed
... more about "Bioloogia:Infovahetus väliskeskkonnaga"
9. klass +
III kooliaste +
1)analüüsib silma osade ja suuraju nägemiskeskuse koostööd nägemisaistingu tekkimisel ning tõlgendamisel +, 2)selgitab kaug- ja lühinägelikkuse tekkepõhjusi +, 3)selgitab nägemishäirete vältimise ja korrigeerimise viise +, 4)seostab kõrva ehitust kuulmis- ja tasakaalumeelega +, 4)võrdleb ning seostab haistmis- ja maitsmismeelega seotud organite ehitust ning talitlust + ja 5)väärtustab meeleelundeid säästvat eluviisi. +