Erinevus lehekülje "Kunstiõpetus: III kooliaste" redaktsioonide vahel
Allikas: oppekava.edu.ee
PeepKungas (arutelu | kaastöö) |
PeepKungas (arutelu | kaastöö) P (PeepKungas teisaldas lehekülje Kunstiõpetus pealkirja Kunstiõpetus: III kooliaste alla) |
||
(ei näidata 2 kasutaja 2 vahepealset redaktsiooni) | |||
1. rida: | 1. rida: | ||
{{Oppeprotsess | {{Oppeprotsess | ||
− | |nimetus=Kunstiõpetus | + | |nimetus=Kunstiõpetus: III kooliaste |
− | |||
|seotudAinevaldkond=Kunstid | |seotudAinevaldkond=Kunstid | ||
|seotudOppeaine=Kunstiõpetus | |seotudOppeaine=Kunstiõpetus | ||
7. rida: | 6. rida: | ||
|kooliaste=III kooliaste | |kooliaste=III kooliaste | ||
|klass=7. klass, 8. klass, 9. klass | |klass=7. klass, 8. klass, 9. klass | ||
+ | |seotudOpivaljund=teab Eesti ja maailma kunsti- ja kultuuriobjekte ning kunstnikke, teadvustab kunsti rolli ühiskonnas; seostab omavahel kultuuri, ühiskonna ning teaduse ja tehnoloogia arengut; analüüsib eri ajastute kunstiteoseid nii näitusel kui klassiruumis, mõistab nüüdiskunsti nähtuste laia teemade ringi ning väljendusvahendite mitmekesisust; visandab, kavandab ja maketeerib loovülesandeid lahendades, otsib ja arendab erinevaid lahendusvariante ning isikupäraseid teostusvõimalusi; rakendab loomisel, uurimisel ja kunsti ning visuaalkultuuri tarbimisel infokommunikatsiooni vahendeid; esitleb enda loovtööde tulemusi ja põhjendab valikuid, tõlgendab kaaslaste loovtöid; leiab teadlikult traditsioonilisi või uusi meediume kasutades erinevaid lahendusi, kuidas väljendada oma mõtteid ja teadmisi, kasutab sihipäraselt tasapinnalise, ruumilise ja ajalise loomingu väljendusvahendeid ning kompositsiooni põhimõtteid; analüüsib ruumilist keskkonda ja disainiobjekte eesmärgipärasuse, uuenduslikkuse, ökoloogilisuse, esteetilisuse ja eetilisuse seisukohast, mõistab disaini kui protsessi, mille eesmärgiks on leida probleemile uus ning parem lahendus; arutleb visuaalkultuuri avaldumisvormide, sümbolite ja kultuuriliste märkide üle, hindab virtuaalset keskkonda eetilisuse ja turvalisuse seisukohast | ||
|pohimoiste=kujutamisõpetus, värvusõpetus, abstraktne, galerii, eesti rahvakunst, eesti ehituskultuur, visuaalkultuur, kunstiteose stiil, kunstiteose vorm, tõlgendamine, kompositsioon, sümbol, meedium, esteetika, eetika, infokommunikatsioon, tsitaat, ökoloogia, taaskasutus, perspektiiv, stiliseerimine, abstraheerimine, deformeerimine, eksperimenteerimine, katsetamine, koloriit, dominant, figuur, portree, kirjagraafika, disain, joonestamine, maal, kollaaž, koomiks, skulptuur, installatsioon, foto, digitaalne kunstvideo, animatsioon, digigraafika, happening, performance, nüüdiskunst, arhitektuur, ekspositsioon, meedia, virtuaalne kunst, virtuaalne meediakeskkond | |pohimoiste=kujutamisõpetus, värvusõpetus, abstraktne, galerii, eesti rahvakunst, eesti ehituskultuur, visuaalkultuur, kunstiteose stiil, kunstiteose vorm, tõlgendamine, kompositsioon, sümbol, meedium, esteetika, eetika, infokommunikatsioon, tsitaat, ökoloogia, taaskasutus, perspektiiv, stiliseerimine, abstraheerimine, deformeerimine, eksperimenteerimine, katsetamine, koloriit, dominant, figuur, portree, kirjagraafika, disain, joonestamine, maal, kollaaž, koomiks, skulptuur, installatsioon, foto, digitaalne kunstvideo, animatsioon, digigraafika, happening, performance, nüüdiskunst, arhitektuur, ekspositsioon, meedia, virtuaalne kunst, virtuaalne meediakeskkond | ||
}} | }} |
Viimane redaktsioon: 16. november 2020, kell 01:28
Kunstiõpetus: III kooliaste | |
---|---|
Nimetus | Kunstiõpetus: III kooliaste |
Maht | |
Ainevaldkond | Kunstid |
Õppeaine | Kunstiõpetus |
Haridusaste | Põhiharidus |
Kooliaste | III kooliaste |
Klass | 7. klass8. klass9. klass |
Seotud teemad |
Sisukord
Õppeprotsess Kunstiõpetus: III kooliaste
Eesmärgid
{{{eesmark}}}
Põhimõisted
- kujutamisõpetus
- värvusõpetus
- abstraktne
- galerii
- eesti rahvakunst
- eesti ehituskultuur
- visuaalkultuur
- kunstiteose stiil
- kunstiteose vorm
- tõlgendamine
- kompositsioon
- sümbol
- meedium
- esteetika
- eetika
- infokommunikatsioon
- tsitaat
- ökoloogia
- taaskasutus
- perspektiiv
- stiliseerimine
- abstraheerimine
- deformeerimine
- eksperimenteerimine
- katsetamine
- koloriit
- dominant
- figuur
- portree
- kirjagraafika
- disain
- joonestamine
- maal
- kollaaž
- koomiks
- skulptuur
- installatsioon
- foto
- digitaalne kunstvideo
- animatsioon
- digigraafika
- happening
- performance
- nüüdiskunst
- arhitektuur
- ekspositsioon
- meedia
- virtuaalne kunst
- virtuaalne meediakeskkond
Seotud teemad
Selle õppeprotsessiga on seotud järgnevad teemad:
Õpiväljundid
- teab Eesti ja maailma kunsti- ja kultuuriobjekte ning kunstnikke, teadvustab kunsti rolli ühiskonnas
- Seostab omavahel kultuuri, ühiskonna ning teaduse ja tehnoloogia arengut
- analüüsib eri ajastute kunstiteoseid nii näitusel kui klassiruumis, mõistab nüüdiskunsti nähtuste laia teemade ringi ning väljendusvahendite mitmekesisust
- visandab, kavandab ja maketeerib loovülesandeid lahendades, otsib ja arendab erinevaid lahendusvariante ning isikupäraseid teostusvõimalusi
- rakendab loomisel, uurimisel ja kunsti ning visuaalkultuuri tarbimisel infokommunikatsiooni vahendeid
- esitleb enda loovtööde tulemusi ja põhjendab valikuid, tõlgendab kaaslaste loovtöid
- leiab teadlikult traditsioonilisi või uusi meediume kasutades erinevaid lahendusi, kuidas väljendada oma mõtteid ja teadmisi, kasutab sihipäraselt tasapinnalise, ruumilise ja ajalise loomingu väljendusvahendeid ning kompositsiooni põhimõtteid
- analüüsib ruumilist keskkonda ja disainiobjekte eesmärgipärasuse, uuenduslikkuse, ökoloogilisuse, esteetilisuse ja eetilisuse seisukohast, mõistab disaini kui protsessi, mille eesmärgiks on leida probleemile uus ning parem lahendus
- arutleb visuaalkultuuri avaldumisvormide, sümbolite ja kultuuriliste märkide üle, hindab virtuaalset keskkonda eetilisuse ja turvalisuse seisukohast
Õppematerjal
Selle teemaga ({{{seotudTeema}}}) on seotud järgnev õppematerjal:
Muu õppematerjal: {{{oppematerjal}}}
Ülesanded ja harjutused
{{{ulesanne}}}
Metoodika
{{{metoodika}}}
Eeldused
{{{eeldus}}}
Õppevahendid
{{{oppevara}}}
Praktilised tööd
{{{praktika}}}
Lõiming
{{{loiming}}}
Õppesisu
{{{oppesisu}}}
... more about "Kunstiõpetus: III kooliaste"
III kooliaste +
kujutamisõpetus +, värvusõpetus +, abstraktne +, galerii +, eesti rahvakunst +, eesti ehituskultuur +, visuaalkultuur +, kunstiteose stiil +, kunstiteose vorm +, tõlgendamine +, kompositsioon +, sümbol +, meedium +, esteetika +, eetika +, infokommunikatsioon +, tsitaat +, ökoloogia +, taaskasutus +, perspektiiv +, stiliseerimine +, abstraheerimine +, deformeerimine +, eksperimenteerimine +, katsetamine +, koloriit +, dominant +, figuur +, portree +, kirjagraafika +, disain +, joonestamine +, maal +, kollaaž +, koomiks +, skulptuur +, installatsioon +, foto +, digitaalne kunstvideo +, animatsioon +, digigraafika +, happening +, performance +, nüüdiskunst +, arhitektuur +, ekspositsioon +, meedia +, virtuaalne kunst + ja virtuaalne meediakeskkond +
Kunstiõpetus +