Erinevus lehekülje "Kunst: uurimine ja ideede arendamine" redaktsioonide vahel

Allikas: oppekava.edu.ee
27. rida: 27. rida:
 
analüüsib disainiobjekte  esteetilisuse seisukohast;
 
analüüsib disainiobjekte  esteetilisuse seisukohast;
 
mõistab disaini kui protsessi, mille eesmärgiks on leida probleemile uus lahendus
 
mõistab disaini kui protsessi, mille eesmärgiks on leida probleemile uus lahendus
 +
|pohimoiste=animatsioon, abstraktne, arhitektuur, digitaalgraafika,  digitaalne kunst, virtuaalkunst, autoportree,  disain, dominant, ekspositsioon,  graafika,  horisont,  installatsioon, initsiaal,  skulptuur, graafika,  kompositsioon, kollaaž,  logo, piktogramm, maastikumaal, makett,    motiiv,  nüüdiskunst, op-kunst, ornament, perspektiiv,  restaureerimine,  sügavtrükk, sümbol, süžee,  täisfiguur, poolfiguur, vaatepunkt, valgus-vari, vastandvärvid, vitraaž, koloriit, ökoloogiline, kirjagraafika, kunstialaloolane, disainer, arhitekt, eesti rahvakunst, meedia, reklaam
 
|oppesisu=Kunstiteose vorm ja kompositsioon, perspektiiv, värvilahendus. Materjalide ja tehnika valiku seos sõnumi ja kontekstiga. Kujutamise viisid (nt stiliseerimine, lihtsustamine, abstraheerimine, deformeerimine jne). Väljendusvahendite vastavus ideele, otstarbele ja sihtgrupile. Mitmesugused kunstimaterjalid ja tehnikad (nt joonistamine, maal, kollaaž, skulptuur, installatsioon jne). Digitaalsete tehnoloogiate kasutamine loovtöödes (foto, video, animatsioon, digitaalgraafika). Kunst ühiskonna, teaduse ja tehnoloogia arengu peegeldajana. Disainiprotsess probleemile uue lahenduse leidmiseks. Tekstid, pildid ja joonised esitluste ja infomaterjalide kujunduses. Kirjagraafika ja graafilise kujunduse baasvõtted.
 
|oppesisu=Kunstiteose vorm ja kompositsioon, perspektiiv, värvilahendus. Materjalide ja tehnika valiku seos sõnumi ja kontekstiga. Kujutamise viisid (nt stiliseerimine, lihtsustamine, abstraheerimine, deformeerimine jne). Väljendusvahendite vastavus ideele, otstarbele ja sihtgrupile. Mitmesugused kunstimaterjalid ja tehnikad (nt joonistamine, maal, kollaaž, skulptuur, installatsioon jne). Digitaalsete tehnoloogiate kasutamine loovtöödes (foto, video, animatsioon, digitaalgraafika). Kunst ühiskonna, teaduse ja tehnoloogia arengu peegeldajana. Disainiprotsess probleemile uue lahenduse leidmiseks. Tekstid, pildid ja joonised esitluste ja infomaterjalide kujunduses. Kirjagraafika ja graafilise kujunduse baasvõtted.
 
}}
 
}}

Redaktsioon: 14. veebruar 2021, kell 18:51


Kunst: uurimine ja ideede arendamine
Nimetus Kunst: Uurimine ja ideede arendamine
Maht
Ainevaldkond
Õppeaine Kunst
Haridusaste PõhiharidusProperty "Haridus:seotudHaridusaste" (as page type) with input value "Põhiharidus" contains invalid characters or is incomplete and therefore can cause unexpected results during a query or annotation process.
Kooliaste III kooliaste
Klass 7.8.9. klass
Seotud teemad

Õppeprotsess Kunst: Uurimine ja ideede arendamine

Eesmärgid

oskab loomingulises tegevuses, loovtöö ning uurimise ja refleksiooni käigus kasutada loova ning kriitilise mõtlemise ja probleemilahenduse oskusi; tunnetab ning arendab oma loomingulisi võimeid, väärtustab isikupära ja erinevaid lahendusi; eksperimenteerib mõtete, mõistete, kunstitehnikate ja uute meediumidega; tegutseb eetiliselt ja ohutult nii reaalsetes kui ka virtuaalsetes kultuurikeskkondades

Põhimõisted

  1. animatsioon
  2. abstraktne
  3. arhitektuur
  4. digitaalgraafika
  5. digitaalne kunst
  6. virtuaalkunst
  7. autoportree
  8. disain
  9. dominant
  10. ekspositsioon
  11. graafika
  12. horisont
  13. installatsioon
  14. initsiaal
  15. skulptuur
  16. graafika
  17. kompositsioon
  18. kollaaž
  19. logo
  20. piktogramm
  21. maastikumaal
  22. makett
  23. motiiv
  24. nüüdiskunst
  25. op-kunst
  26. ornament
  27. perspektiiv
  28. restaureerimine
  29. sügavtrükk
  30. sümbol
  31. süžee
  32. täisfiguur
  33. poolfiguur
  34. vaatepunkt
  35. valgus-vari
  36. vastandvärvid
  37. vitraaž
  38. koloriit
  39. ökoloogiline
  40. kirjagraafika
  41. kunstialaloolane
  42. disainer
  43. arhitekt
  44. eesti rahvakunst
  45. meedia
  46. reklaam

Seotud teemad

Selle õppeprotsessiga on seotud järgnevad teemad:


Õpiväljundid

  1. Visandab loovülesandeid lahendades
  2. Kavandab loovülesandeid lahendades
  3. Maketeerib loovülesandeid lahendades
  4. Arendab erinevaid lahendusvariante
  5. Arendab isikupäraseid teostusvõimalusi
  6. rakendab loomisel infokommunikatsiooni vahendeid
  7. rakendab kunsti tarbimisel ja ning infokommunikatsiooni vahendeid
  8. rakendab visuaalkultuuri tarbimisel infokommunikatsiooni vahendeid
  9. rakendab kunsti uurimisel infokommunikatsiooni vahendeid

analüüsib ruumilist keskkonda eesmärgipärasuse seisukohastProperty "Haridus:seotudOpivaljund" (as page type) with input value "rakendab kunsti uurimisel infokommunikatsiooni vahendeid</br>analüüsib ruumilist keskkonda eesmärgipärasuse seisukohast" contains invalid characters or is incomplete and therefore can cause unexpected results during a query or annotation process.

  1. analüüsib ruumilist keskkonda uuenduslikkuse seisukohast
  2. analüüsib ruumilist keskkonda ökoloogilisuse seisukohast
  3. analüüsib ruumilist keskkonda esteetilisuse seisukohast
  4. analüüsib disainiobjekte eesmärgipärasuse seisukohast
  5. Analüüsib disainiobjekte uuenduslikkuse seisukohast
  6. Analüüsib disainiobjekte ökoloogilisuse seisukohast
  7. Analüüsib disainiobjekte esteetilisuse seisukohast
  8. Mõistab disaini kui protsessi, mille eesmärgiks on leida probleemile uus lahendus

Õppematerjal

Selle teemaga ({{{seotudTeema}}}) on seotud järgnev õppematerjal:


Muu õppematerjal: {{{oppematerjal}}}

Ülesanded ja harjutused

{{{ulesanne}}}

Metoodika

{{{metoodika}}}

Eeldused

{{{eeldus}}}

Õppevahendid

{{{oppevara}}}

Praktilised tööd

{{{praktika}}}

Lõiming

{{{loiming}}}

Õppesisu

Kunstiteose vorm ja kompositsioon, perspektiiv, värvilahendus. Materjalide ja tehnika valiku seos sõnumi ja kontekstiga. Kujutamise viisid (nt stiliseerimine, lihtsustamine, abstraheerimine, deformeerimine jne). Väljendusvahendite vastavus ideele, otstarbele ja sihtgrupile. Mitmesugused kunstimaterjalid ja tehnikad (nt joonistamine, maal, kollaaž, skulptuur, installatsioon jne). Digitaalsete tehnoloogiate kasutamine loovtöödes (foto, video, animatsioon, digitaalgraafika). Kunst ühiskonna, teaduse ja tehnoloogia arengu peegeldajana. Disainiprotsess probleemile uue lahenduse leidmiseks. Tekstid, pildid ja joonised esitluste ja infomaterjalide kujunduses. Kirjagraafika ja graafilise kujunduse baasvõtted.

[[Category:{{{seotudAinevaldkond}}}]]


7. +, 8. +  ja 9. klass +
III kooliaste +
animatsioon +, abstraktne +, arhitektuur +, digitaalgraafika +, digitaalne kunst +, virtuaalkunst +, autoportree +, disain +, dominant +, ekspositsioon +, graafika +, horisont +, installatsioon +, initsiaal +, skulptuur +, kompositsioon +, kollaaž +, logo +, piktogramm +, maastikumaal +, makett +, motiiv +, nüüdiskunst +, op-kunst +, ornament +, perspektiiv +, restaureerimine +, sügavtrükk +, sümbol +, süžee +, täisfiguur +, poolfiguur +, vaatepunkt +, valgus-vari +, vastandvärvid +, vitraaž +, koloriit +, ökoloogiline +, kirjagraafika +, kunstialaloolane +, disainer +, arhitekt +, eesti rahvakunst +, meedia +  ja reklaam +
Kunst: Uurimine ja ideede arendamine +