Erinevus lehekülje "Bioloogia:Infovahetus väliskeskkonnaga" redaktsioonide vahel

Allikas: oppekava.edu.ee
5. rida: 5. rida:
 
|kooliaste=III kooliaste
 
|kooliaste=III kooliaste
 
|klass=9. klass
 
|klass=9. klass
|seotudOpivaljund=1)analüüsib  silma  osade  ja  suuraju  nägemiskeskuse  koostööd  nägemisaistingu  tekkimisel  ning tõlgendamisel;
+
|seotudOpivaljund=analüüsib  silma  osade  ja  suuraju  nägemiskeskuse  koostööd  nägemisaistingu  tekkimisel  ning tõlgendamisel;
2)selgitab kaug- ja lühinägelikkuse tekkepõhjusi;
+
selgitab kaug- ja lühinägelikkuse tekkepõhjusi;
3)selgitab nägemishäirete vältimise ja korrigeerimise viise;  
+
selgitab nägemishäirete vältimise ja korrigeerimise viise;  
4)seostab kõrva ehitust kuulmis- ja tasakaalumeelega;
+
seostab kõrva ehitust kuulmis- ja tasakaalumeelega;
4)võrdleb ning seostab haistmis- ja maitsmismeelega seotud organite ehitust ning talitlust; 5)väärtustab meeleelundeid säästvat eluviisi.
+
võrdleb ning seostab haistmis- ja maitsmismeelega seotud organite ehitust ning talitlust;
 +
väärtustab meeleelundeid säästvat eluviisi.
 
|pohimoiste=pupill, lääts, võrkkest, vikerkest, kollatähn, kepike, kolvike, lühinägevus, kaugelenägevus, väliskõrv, keskkõrv, sisekõrv, kõrvalest, trummikile, kuulmeluud, kuulmetõri, tigu, poolringkanalid.
 
|pohimoiste=pupill, lääts, võrkkest, vikerkest, kollatähn, kepike, kolvike, lühinägevus, kaugelenägevus, väliskõrv, keskkõrv, sisekõrv, kõrvalest, trummikile, kuulmeluud, kuulmetõri, tigu, poolringkanalid.
 
|praktika=uurimistöö meeleelundite tundlikkuse määramiseks; 2)nägemisaistingu tekke ja kuulmise uurimine arvutimudeliga
 
|praktika=uurimistöö meeleelundite tundlikkuse määramiseks; 2)nägemisaistingu tekke ja kuulmise uurimine arvutimudeliga
 
|oppesisu=Silma  ehituse  ja  talitluse  seos.  Nägemishäirete  vältimine  ja  korrigeerimine.  Kõrvade  ehituse  seos kuulmis- ja tasakaalumeelega. Kuulmishäirete vältimine ja korrigeerimine. Haistmis- ja maitsmismeelegaseotud organite ehituse ja talitluse seosed
 
|oppesisu=Silma  ehituse  ja  talitluse  seos.  Nägemishäirete  vältimine  ja  korrigeerimine.  Kõrvade  ehituse  seos kuulmis- ja tasakaalumeelega. Kuulmishäirete vältimine ja korrigeerimine. Haistmis- ja maitsmismeelegaseotud organite ehituse ja talitluse seosed
 
}}
 
}}

Redaktsioon: 19. jaanuar 2021, kell 18:42


Bioloogia:Infovahetus väliskeskkonnaga
Nimetus
Maht
Ainevaldkond Loodusained
Õppeaine Bioloogia
Haridusaste Põhiharidus
Kooliaste III kooliaste
Klass 9. klass
Seotud teemad

Õppeprotsess {{{nimetus}}}

Eesmärgid

{{{eesmark}}}

Põhimõisted

  1. pupill
  2. lääts
  3. võrkkest
  4. vikerkest
  5. kollatähn
  6. kepike
  7. kolvike
  8. lühinägevus
  9. kaugelenägevus
  10. väliskõrv
  11. keskkõrv
  12. sisekõrv
  13. kõrvalest
  14. trummikile
  15. kuulmeluud
  16. kuulmetõri
  17. tigu
  18. poolringkanalid.

Seotud teemad

Selle õppeprotsessiga on seotud järgnevad teemad:


Õpiväljundid

  1. Analüüsib silma osade ja suuraju nägemiskeskuse koostööd nägemisaistingu tekkimisel ning tõlgendamisel
  2. Selgitab kaug- ja lühinägelikkuse tekkepõhjusi
  3. Selgitab nägemishäirete vältimise ja korrigeerimise viise
  4. Seostab kõrva ehitust kuulmis- ja tasakaalumeelega
  5. Võrdleb ning seostab haistmis- ja maitsmismeelega seotud organite ehitust ning talitlust
  6. Väärtustab meeleelundeid säästvat eluviisi.

Õppematerjal

Selle teemaga ({{{seotudTeema}}}) on seotud järgnev õppematerjal:


Muu õppematerjal: {{{oppematerjal}}}

Ülesanded ja harjutused

{{{ulesanne}}}

Metoodika

{{{metoodika}}}

Eeldused

{{{eeldus}}}

Õppevahendid

{{{oppevara}}}

Praktilised tööd

uurimistöö meeleelundite tundlikkuse määramiseks; 2)nägemisaistingu tekke ja kuulmise uurimine arvutimudeliga

Lõiming

{{{loiming}}}

Õppesisu

Silma ehituse ja talitluse seos. Nägemishäirete vältimine ja korrigeerimine. Kõrvade ehituse seos kuulmis- ja tasakaalumeelega. Kuulmishäirete vältimine ja korrigeerimine. Haistmis- ja maitsmismeelegaseotud organite ehituse ja talitluse seosed